Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (174)Періодичні видання (2366)Бібліотечні видання (67)Краєзнавство (26)Рідкісні видання (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.75-78
2.

Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.79-84
3.

Павлиш В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами/В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко // Вища школа, 2012,N № 4.-С.86-91
4.

Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
5.

Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа, 2012,N № 9.-С.62-67
6.

Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/Д. В. Вакуленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.62-65
7.

Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
8.

Nakhaieva Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.92-95
9.

Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.7-9
10.

Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.142-147
11.

Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
12.

Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.24-33
13.

Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.79-83
14.

Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.74-77
15.

Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/Я. О. Попович // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.123-126
16.

Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.5-8
17.

Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/Н. О. Гевкалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.19-21
18.

Возняк О. Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса"/О. Возняк // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.88-99
19.

Потапчук Т. Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу/Т. Потапчук // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.82-87
20.

Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/Л. В. Радецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.95-97
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)