Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.75-78
|
>2.
| Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.79-84
|
>3.
| Павлиш В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами/В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко // Вища школа, 2012,N № 4.-С.86-91
|
>4.
| Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
|
>5.
| Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа, 2012,N № 9.-С.62-67
|
>6.
| Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/Д. В. Вакуленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.62-65
|
>7.
| Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.103-107
|
>8.
| Nakhaieva Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.92-95
|
>9.
| Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.7-9
|
>10.
| Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.142-147
|
>11.
| Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
|
>12.
| Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.24-33
|
>13.
| Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.79-83
|
>14.
| Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.74-77
|
>15.
| Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/Я. О. Попович // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.123-126
|
>16.
| Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.5-8
|
>17.
| Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/Н. О. Гевкалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.19-21
|
>18.
| Возняк О. Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса"/О. Возняк // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.88-99
|
>19.
| Потапчук Т. Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу/Т. Потапчук // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.82-87
|
>20.
| Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/Л. В. Радецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.95-97
|
|
|