Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (174)Періодичні видання (2366)Бібліотечні видання (67)Краєзнавство (26)Рідкісні видання (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.69-73
2.

Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.142-147
3.

Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
4.

Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.87-92
5.

Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.62-68
6.

Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.131-136
7.

Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.113-118
8.

Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.106-112
9.

Nakhaieva Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.92-95
10.

Zalipska I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties/I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.51-55
11.

"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
12.

Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.5-8
13.

Саврун Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/Т. І. Саврун, О. А. Биковська // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.133
14.

Яковлева Л.В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.15-18
15.

Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.69-72
16.

Козак Н. В. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/Н. В. Козак, С. Г. Пойда // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.88
17.

Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів/Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.92-94
18.

Музиченко П. Вивчення історії держави і права України - важливий чинник формування національної свідомості студентської молоді/П. Музиченко // Вища школа, 2001,N №1.-С.77-82
19.

Поцелуев В. І. Вивчення впливу кваліфікації лікарів на якість надання первинної медико-санітарної допомоги та оцінка стану її управління/В. І. Поцелуев // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 1.-С.81-84
20.

Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/С. А. Бондар [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.14
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)