Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Мельник, Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної [Текст] = Formation of professionally oriented communicative skills of students-foreigners of medical specialties in the process of studying the ukrainian language / Т. П. Мельник> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормовані): мовна підготовка -- іноземні студенти Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Новіцька, О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної [Текст] = A set of exercises for studying the dative case in practical classes in ukrainian language as a foreign one / О. І. Новіцька> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Отдельные направления воспитания студентов
Кл.слова (ненормовані): іноземні студенти -- відмінок -- граматика Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Павлиш, В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами [Текст] / В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко> // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 86-91
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Дод.точки доступу: Загородній, А. Пилипенко, Л.
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>4. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів [Текст] = Virtual educational program usage for learning latin medical terminology / І. І. Ворона, Т. В. Саварин> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормовані): КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- ЛАТИНСЬКА -- МОВА -- студент Дод.точки доступу: Саварин, Т. В.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Вікторова, Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Вікторова, О. Комарова> // Вища школа. - 2012. - № 9. - С. 62-67
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Дод.точки доступу: Комарова, О.
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>6. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі [Текст] = Application of Comsol multiphysics for mathematical modeling of the study of the process of DNA breakdown in plasma / Д. В. Вакуленко [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Кл.слова (ненормовані): мовна підготовка Дод.точки доступу: Вакуленко, Д. В. Кучвара, О. М. Семенець, А. В. Андрущак, І. Є.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Шеремета, Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» [Текст] = Formation of students’ (medical specialties) dialogic speaking skills while studying the Ukrainian language as a foreign / Л. П. Шеремета> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормовані): діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- вправи Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Nakhaieva, Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities [Текст] = Формування термінологічної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення гуманітарних дисциплін / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 92-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормовані): професійна -- компетентність -- фахові -- терміни Дод.точки доступу: Humenna, I. R.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри [Текст] / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 7-9
Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Дод.точки доступу: Андрющенко, Д.В.
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>10. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Ulishchenko, V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school [Текст] = Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev> // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Кл.слова (ненормовані): анатомія -- візуалізація -- контент -- скрайбінг -- мнемосхеми -- описова розповідь -- аналіз Дод.точки доступу: Cherkasov, V. H. Ihnatishchev, M. R.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>11. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Nakhaieva, Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages [Текст] = Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема під час вивчення іноземних мов / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормовані): продуктивна -- освіта -- освітній -- простір -- іноземна -- мова Дод.точки доступу: Humenna, I. R.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>12. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах [Текст] = Rationale of the necessity of the molecular biology study in medical universities / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта медична -- Образование медицинское
Кл.слова (ненормовані): генетика -- патології -- гомеостаз Дод.точки доступу: Мінченко, Д. О. Корда, М. М.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>13. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах [Текст] = The linguistic picture of the world in the process of studying a foreign language in medical universities / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Кл.слова (ненормовані): компетенція -- лінгвокультурознавчий підхід Дод.точки доступу: Миколенко, А. З. Тишковець, М. П.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>14. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Івануса, І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті [Текст] = Necessity in-depth study of physical and chemical methods of analysis in the pharmaceutical education / І. Б. Івануса, М. М. Михалків> // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 74-77
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Дод.точки доступу: Михалків, М. М.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>15. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” [Текст] / Я. О. Попович> // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 123-126
Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>16. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології [Текст] = Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами Дод.точки доступу: Курилів, Г. М. Мигович, В. В.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>17. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Гевкалюк, Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін [Текст] = Ways of motivation of students-dentists to the studying of the professionally oriented disciplines / Н. О. Гевкалюк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>18. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Возняк, О. Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса" [Текст] / О. Возняк> // Вища школа. - 2015. - № 7/8. - С. 88-99
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>19. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Потапчук, Т. Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу [Текст] / Т. Потапчук> // Вища школа. - 2015. - № 7/8. - С. 82-87
Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>20. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Organization of independent work of the iv course students during studying internal medicine / Л. В. Радецька [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Мета роботи – вдосконалення організації самостійної роботи студентів медичного факультету з використанням інтерактивних методів педагогіки Основна частина. У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, висвітлено питання організації самостійної роботи студентів в освітньому процесі з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІV курсу медичного факультету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження даної форми навчання у вищих медичних навчальних закладах України. У рамках традиційної парадигми навчання наявні добре відпрацьовані структури забезпечення викладацької діяльності, що зводяться в основному до читання лекцій і проведення семінарських та практичних занять у лекційно-дискусійному форматі. Дотримуючись точки зору про те, що самостійна робота – це вид навчально-пізнавальної діяльності студента з освоєння професійної освітньої програми за партнерської участі викладача у її плануванні й оцінці досягнення конкретного результату, слід визнати, що можна говорити лише про певний ступінь самостійності при виконанні різних типів самостійних робіт. Основне завдання викладача зводиться не до викладу готових знань, а до організації навчання. Головна мета викладача в такій моделі навчання – навчити студента “як вчитися” Дод.точки доступу: Радецька, Л. В. Пасєчко, Н. В. Ярема, Н. І. Боб, А. О. Смачило, І. В. Савченко, І. П. Гаврилюк, М. Є. Наумова, Л. В. Хоміцька, А. І. Крицький, Т. І. Мандзій, З. П.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|