Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (174)Періодичні видання (2362)Бібліотечні видання (67)Краєзнавство (26)Рідкісні видання (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вивчення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 140
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Мельник, Т. П.
    Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної [Текст] = Formation of professionally oriented communicative skills of students-foreigners of medical specialties in the process of studying the ukrainian language / Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
мовна підготовка -- іноземні студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Новіцька, О. І.
    Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної [Текст] = A set of exercises for studying the dative case in practical classes in ukrainian language as a foreign one / О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- відмінок -- граматика
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Павлиш, В.
    Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами [Текст] / В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 86-91

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Загородній, А.
Пилипенко, Л.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.


    Ворона, І. І.
    Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів [Текст] = Virtual educational program usage for learning latin medical terminology / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- ЛАТИНСЬКА -- МОВА -- студент
Дод.точки доступу:
Саварин, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вікторова, Л.
    Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа. - 2012. - № 9. - С. 62-67

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Комарова, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.


   
    Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі [Текст] = Application of Comsol multiphysics for mathematical modeling of the study of the process of DNA breakdown in plasma / Д. В. Вакуленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
мовна підготовка
Дод.точки доступу:
Вакуленко, Д. В.
Кучвара, О. М.
Семенець, А. В.
Андрущак, І. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Шеремета, Л. П.
    Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» [Текст] = Formation of students’ (medical specialties) dialogic speaking skills while studying the Ukrainian language as a foreign / Л. П. Шеремета // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- вправи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Nakhaieva, Ya. М.
    The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities [Текст] = Формування термінологічної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення гуманітарних дисциплін / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 92-95. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
професійна -- компетентність -- фахові -- терміни
Дод.точки доступу:
Humenna, I. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Андрющенко, В. П.
    Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри [Текст] / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 7-9

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Андрющенко, Д.В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

10.


    Ulishchenko, V. V.
    Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school [Текст] = Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
анатомія -- візуалізація -- контент -- скрайбінг -- мнемосхеми -- описова розповідь -- аналіз
Дод.точки доступу:
Cherkasov, V. H.
Ihnatishchev, M. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Nakhaieva, Ya. M.
    Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages [Текст] = Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема під час вивчення іноземних мов / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 108-112. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
продуктивна -- освіта -- освітній -- простір -- іноземна -- мова
Дод.точки доступу:
Humenna, I. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Мінченко, О. Г.
    Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах [Текст] = Rationale of the necessity of the molecular biology study in medical universities / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
генетика -- патології -- гомеостаз
Дод.точки доступу:
Мінченко, Д. О.
Корда, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Драч, І. Д.
    Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах [Текст] = The linguistic picture of the world in the process of studying a foreign language in medical universities / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- лінгвокультурознавчий підхід
Дод.точки доступу:
Миколенко, А. З.
Тишковець, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Івануса, І. Б.
    Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті [Текст] = Necessity in-depth study of physical and chemical methods of analysis in the pharmaceutical education / І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 74-77

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Попович, Я. О.
    Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” [Текст] / Я. О. Попович // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 123-126

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Дрогомерецька, О. І.
    Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології [Текст] = Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Дод.точки доступу:
Курилів, Г. М.
Мигович, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Гевкалюк, Н. О.
    Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін [Текст] = Ways of motivation of students-dentists to the studying of the professionally oriented disciplines / Н. О. Гевкалюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Возняк, О.
    Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса" [Текст] / О. Возняк // Вища школа. - 2015. - № 7/8. - С. 88-99

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Потапчук, Т.
    Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу [Текст] / Т. Потапчук // Вища школа. - 2015. - № 7/8. - С. 82-87

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Organization of independent work of the iv course students during studying internal medicine / Л. В. Радецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Мета роботи – вдосконалення організації самостійної роботи студентів медичного факультету з використанням інтерактивних методів педагогіки
Основна частина. У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, висвітлено питання організації самостійної роботи студентів в освітньому процесі з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІV курсу медичного факультету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження даної форми навчання у вищих медичних навчальних закладах України. У рамках традиційної парадигми навчання наявні добре відпрацьовані структури забезпечення викладацької діяльності, що зводяться в основному до читання лекцій і проведення семінарських та практичних занять у лекційно-дискусійному форматі. Дотримуючись точки зору про те, що самостійна робота – це вид навчально-пізнавальної діяльності студента з освоєння професійної освітньої програми за партнерської участі викладача у її плануванні й оцінці досягнення конкретного результату, слід визнати, що можна говорити лише про певний ступінь самостійності при виконанні різних типів самостійних робіт. Основне завдання викладача зводиться не до викладу готових знань, а до організації навчання. Головна мета викладача в такій моделі навчання – навчити студента “як вчитися”
Дод.точки доступу:
Радецька, Л. В.
Пасєчко, Н. В.
Ярема, Н. І.
Боб, А. О.
Смачило, І. В.
Савченко, І. П.
Гаврилюк, М. Є.
Наумова, Л. В.
Хоміцька, А. І.
Крицький, Т. І.
Мандзій, З. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)