Пошуковий запит: (<.>K=викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 448
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету/М. М. Місяченко // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.71-72
|
>2.
| Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету/В. П. Пида // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.88-88
|
>3.
| Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології/В. О. Куровська // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.56-59
|
>4.
| Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету/І. М. Леськів [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.64-66
|
>5.
| Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.31-33
|
>6.
| Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/О. Ю. Іоффе [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.55-60
|
>7.
| Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті/І. О. Рогальський [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.95-97
|
>8.
| Мисник О. Науково-методичні основи викладання біохімії амінокислот/О. Мисник // Вища школа, 2014,N № 8.-С.62-69
|
>9.
| Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання/М. Б. Демчук // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.29-32
|
>10.
| Супрун В. Викладання курсу "Загальне мовознавство" в аспекті модернізації вітчизняного освітнього простору/В. Супрун // Вища школа, 2013,N № 1.-С.36-40
|
>11.
| Варна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи/О. М. Варна // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.11-13
|
>12.
| Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/Т. А. Табалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 4.-С.138-140
|
>13.
| Меджитова Л. Особливості викладання основ програмування в контексті формування базових знань напряму підготовки "Інформатика"/Л. Меджитова, Ф. Шкарбан // Вища школа, 2013,N № 1.-С.27-35
|
>14.
| Шевчук Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти/Τ. І. Шевчук // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.121-124
|
>15.
| Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів/Н. О. Горчакова // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.20-23
|
>16.
| Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації/З. П. Мандзій // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.55-58
|
>17.
| Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології/О. М. Талалаєнко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.91-94
|
>18.
| Кліменко В. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ/В. Кліменко // Вища школа, 2014,N № 9.-С.63-70
|
>19.
| Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.68-69
|
>20.
| Артюх С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія”/С. Артюх, Т. Сапельнікова // Вища школа, 2016,N № 6.-С.79-88
|
|
|