Пошуковий запит: (<.>K=викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 448
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.85-90
|
>2.
| Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.61-67
|
>3.
| Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.62-68
|
>4.
| Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.100-106
|
>5.
| Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.107-112
|
>6.
| Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.50-54
|
>7.
| Nazaruk V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy”/V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.80-84
|
>8.
| Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses/L. A. Volyanska [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.27-30
|
>9.
| Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.74-78
|
>10.
| Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.142-147
|
>11.
| Beck G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning/G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.6-12
|
>12.
| Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.56-61
|
>13.
| Ремінецький Б. Із досвіду викладання анатомії англійською мовою/Б. Ремінецький, Я. Федонюк, Н. Лісничук // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.337-338
|
>14.
| "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
|
>15.
| Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.98-102
|
>16.
| Індивідуально-психологічні аспекти викладання хірургії студентам-іноземцям стоматологічного факультету/М. Бондаренко, С. Баранник, С. Брюшков, Безрук Н. // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.226-227
|
>17.
| Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/С. О. Ястремська // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 4.-С.70-73
|
>18.
| Горленко О. В. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/О. В. Горленко, І. М. Горленко // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.38
|
>19.
| Крижановський Я. Інтеграція викладання загальної хірургії з фундаментальними дисциплінами як методологічний підхід до професій орієнтації іноземних студентів/Я. Крижановський, В. Антонів, М. Стець // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.253
|
>20.
| Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України, 2018,N № 4.-С.50-55
|
|
|