Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (12)Періодичні видання (22)Бібліотечні видання (4)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гра<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Охорона здоров'я України в світлі вимог Європейського Союзу, конституційних реформ/ В. Москаленко (стр.5-7)
Вороненко Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)/ Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга (стр.8-14)
Сіліна Т. Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті/ Т. Сіліна (стр.15-16)
Шершун Г. Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі/ Г. Шершун (стр.17-19)
Дмитрієва С. Співвідношення методів традиційного та програмованого навчання у післядипломній підготовці сімейних лікарів. / С. Дмитрієва (стр.20-21)
Гощинський В. Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина"/ В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук, Архіпова Н. (стр.22-24)
Талалаєнко О. Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті./ О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна, Ляхов І. (стр.25-26)
Ясній О. Особливості викладання педіатрії на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. Ясній, В. Павліковська, Н. Боцюк, Пінь Н. (стр.27-29)
Косубв Р. Методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам/ Р. Косубв, І. Заморський, А. Петрюк, Філіпець Н. (стр.30-31)
Роман О. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрах хімічного профілю вищого навчального закладу./ О. Роман, М. Авраменко, Д. Дочинець (стр.32-33)
Гнатов М. Творчий характер контролю знань та навичок іноземних учнів початкового етапу навчання./ М. Гнатов, К. Гейченко, Л. Хіль (стр.36)
Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./ В. Лисенко (стр.37-39)
Грищенко В. Особливості викладання дитячих інфекційних захворювань іноземним студентам медичного факультету./ В. Грищенко, О. Усачова (стр.40-41)
Казакова Р. В. Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності./ Р. В. Казакова, Н. Гевкалюк, М. Лучинський, Воляк М. (стр.42-44)
Файфура В. Тернопільська медакадемія-у фалеристиці./ В. Файфура, І. Юхименко (стр.50-53)
Ганіткевич Я. Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні/ Я. Ганіткевич (стр.54-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казакова Р. В., Гевкалюк Н., Лучинський М., Воляк М.
Назва : Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 42-44 (Шифр МУ7/2002/4)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Авдеев О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/ О. В. Авдеев (стр.6-8)
Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій/ С. В. Бондаренко (стр.9-13)
Верещако Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця/ Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко (стр.14-21)
Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/ О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін (стр.22-25)
Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/ О. Ю. Воскобойнік (стр.26-28)
Гантімуров А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти/ А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей (стр.29-30)
Головчак І. С. . Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/ І. С. Головчак (стр.31-32)
Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема/ Т. І. Горпініч (стр.33-35)
Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/ Л. Д. Грицан (стр.36-39)
Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/ Н. В. Довганич (стр.40-42)
Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна (стр.43-48)
Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/ О. М. Камишний (стр.49-51)
Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету/ Н. П. Ковальська (стр.52-54)
Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів/ О. Л. Ковальчук (стр.55-59)
Кульчицький В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/ B. Й. Кульчицький (стр.60-65)
Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/ Р. Я. Кушнір (стр.66-68)
Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/ С. Р. Меленко (стр.69-70)
Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів/ О. Б. Михалюк (стр.71-74)
Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста/ О. Б. Молодовець (стр.75-77)
Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу/ С. А. Моргунцова (стр.78-80)
Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.81-83)
Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу/ Ю. М. Орел (стр.84-86)
Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/ О. П. Пахольчук (стр.87-89)
Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ С. В. Різничок (стр.90-95)
Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/ Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко (стр.96-98)
Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/ А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок (стр.99-113)
Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.114-116)
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні/ О. В. Тихоновський (стр.117-119)
Толокова Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті/ Т. I. Толокова (стр.120-122)
Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою/ Н. І. Фрич (стр.123-124)
Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.125-128)
Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/ М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга (стр.129-131)
Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання/ С. В. Чугін (стр.132-134)
Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених/ Т. І. Шевцова (стр.135-140)
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. В. Шлімкевич (стр.141-143)
Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"/ А. Л. Штробля (стр.144-147)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти/ В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко (стр.148-149)
Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей"/ М. М. Якимець (стр.150-152)
Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ І. В. Палійчук (стр.153-157)
До 75-річчя видатного науковця (стр.158-160)
Машталір А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)/ А. І. Машталір, М. Я. Фурдела (стр.161-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кушнір Р. Я.
Назва : Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 66-68 (Шифр МУ7/2015/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна: медико-психологічні наслідки та стратегії протидії/ М. В. Маркова (стр.6-10)
Ткачук І. М. Удосконалення педагогічного процесу задля підвищення якості профілактики серцево-судинних захворювань у військовослужбовців/ І. М. Ткачук (стр.11-16)
Малахов В. О. Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина"/ В. О. Малахов [та ін.] (стр.17-22)
Починська М. В. Класи пульсового артеріального тиску та функціональні показники кровообігу у пацієнтів після імплантації електрокардіостимулятора та медикаментозної терапії/ М. В. Починська [та ін.] (стр.23-28)
Кожем’яка Г. В. Вплив ожиріння на формування змін геометрії міокарда у хворих на гіпертонічну хворобу/ Г. В. Кожем’яка [та ін.] (стр.29-34)
Чегодайкина Н. С. Комплексная оценка паразитарной заболеваемости в районах Харьковской области с применением интегральных показателей/ Н. С. Чегодайкина [та ін.] (стр.35-43)
Юдін М. А. Особливості міжособистісної взаємодії у пацієнтів косметологічного профілю із дисгармонічним самосприйняттям/ М. А. Юдін (стр.44-47)
Савенков В. І. Аналіз ефективності ретроперитонеального та трансабдомінального лапароскопічних доступів у хворих із різним перебігом гідронефрозу/ В. І. Савенков [та ін.] (стр.48-53)
Савельева Н. Н. Влияние комплексной терапии с использованием иммуномодуляторов на системный гуморальный иммунитет больных хроническим генерализованным пародонтитом І–ІІ степени тяжести с энтеробиозом/ Н. Н. Савельева, С. А. Шнайдер, Е. И. Бодня (стр.54-59)
Калмиков С. А. Актуальні питання лікувальної фізичної культури у випадку наявності диссекреторного та астеновегетативного синдромів хронічного гастриту/ С. А. Калмиков, Ю. С. Калмикова, Г. С. Урдіна (стр.60-65)
Бодня Е. И. Эколого-эпидемиологическая характеристика маляриогенной ситуации основных территорий северо-востока левобережной Украины/ Е. И. Бодня, Л. Н. Потапова, Г. И. Наглова (стр.66-75)
Хвисюк М. А. Изучение влияния антитромбоцитарных препаратов на уровень p-селектина и галектина 3 у пациентов с ишемической болезнью сердца/ М. А. Хвисюк (стр.76-79)
Меликова Т. А. Оценка изменений уровня гомоцистеина у беременных с аутоиммунными заболеваниями щитовидной железы/ Т. А. Меликова (стр.80-84)
Науково-практична конференція, присвячена пам’яті проф. Ю. В. Бєлоусова, "Інновації в дитячій гастроентерології і нутриціології в практиці дитячого та сімейного лікаря" (стр.85-90)
Шармазанова Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1896–1899)/ Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова (стр.91-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малахов В. О., Кошелєва Г. М., Голодько К. А., Ярошенко Є. І. , Яременко О. Д., Устименко Т. П., Вітер О. М., Симонова А. Г.
Назва : Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина"
Паралельн. назви :Business (role) game as a modern form of seminars in the system of postgraduate training on «Physical therapy and sports medicine»
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 4. - С. 17-22 (Шифр ПУ56/2016/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Стаття присвячена проблемам сучасних форм навчання в системі післядипломної освіти. Для розгляду обрано прийом семінарського заняття у формі ділової (рольової) гри. Обґрунтовано дидактичну й методичну мету ділової гри. Надано визначення поняття «ділової гри», її види, науково-методологічне підґрунтя, етапи її підготовки та проведення. Визначено характерні риси й особливості проведення ділової гри. Виділено переваги й вади цієї форми семінарського заняття. Подано особливості розподілу ролей між учасниками гри. Висвітлено досвід організації та проведення ділової гри для лікарів лікувальної фізкультури та спортивної медицини, які проходять навчання на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвинова О. Н., Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Назва : Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я
Паралельн. назви :Business game as a technique of optimization of active learning in post-graduate students training in public health
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 53-55 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savaryn T. V., Prokop I. A.
Назва : The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments
Паралельн. назви :Використання елементів гри при вивченні медичної термінології у вищих медичних закладах
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 21-26 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні--методи--навчання--рольова--гра
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nazarevych L. Т., Denysiuk N. R., Havdyda N. I.
Назва : Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU
Паралельн. назви :Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 56-61 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Географич. рубрики: Тернопіль
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--гра--візуалізація--уява--асоціація--метод
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Назва : Games as a means of learning a foreign language by medical students
Паралельн. назви :Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 87-92 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна гра--студенти
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тріщ В. І.
Назва : Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників
Паралельн. назви :The use of interactive methods of teaching with implementation of them in clinical conditions in building of professional competences in future medical employees
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 100-104 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рольова гра--симуляційний--тренінг--практична навичка--урологія--невідкладні стани
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)