Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Періодичні видання (19)Бібліотечні видання (4)Краєзнавство (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисципліна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-16 
1.


   
    Комп`ютерні технології у фармації - нова дисципліна в навчальному процесі і її роль у формуванні висококваліфікованого провізора [Текст] / Р. Лесик, В. Музиченко, Г. Казьмірчук, Семенців Г. // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №2. - С. 24-26

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Лесик, Р.
Музиченко, В.
Казьмірчук, Г.
Семенців, Г.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


   
    Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України [Текст] / М. В. Банчук [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 3. - С. 8-10

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Банчук, М.В.
Волосовець, О.П.
Вітенко, І.С.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


   
    Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” [Текст] = The meaning of general and professional competencies in master’s eduction in the field of dentistry at the department of pathological physiology of the Dnepropetrovsk medical academe / Ю. В. Козлова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Дніпро
Кл.слова (ненормовані):
програма -- лікар-стоматолог -- дисципліна
Дод.точки доступу:
Козлова, Ю. В.
Корніленко, М. О.
Хмель, С. І.
Довгаль, М. А.
Колдунов, В. В.
Трясак, Н. С.
Клопоцький, Г. А.
Худяков, О. Є.
Ляліна, А. Ю.
Хмель-Дунай, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ганіткевич, Я.
    Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні [Текст] / Я. Ганіткевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 54-60

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Луценко, О. А.
    Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» [Текст] = Correlation analysis of factors, which affect the success in exam “Krok” / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ

Кл.слова (ненормовані):
дисципліна
Дод.точки доступу:
Сидоренко, А. Г.
Луценко, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Корильчук, Н. І.
    Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня [Текст] = Selective discipline as a guarantee of increa sing the professional level / Н. І. Корильчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

Кл.слова (ненормовані):
харчування -- дієтологія -- харчова -- поведінка -- людина
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: 21876/2016/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 3
Зміст:
Хачатурян, Х. Київський міжнародний університет: історія, сучасність і перспективи розвитку / Х. Хачатурян. - С.7-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Некряч, А. Реалізація освітніх стандартів ЮНЕСКО — запорука входження України в європейський цивілізаційний простір / А. Некряч. - С.11-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пилипенко, О. Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій в освіті / О. Пилипенко. - С.23-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудаківська, С. Школа — КиМУ: партнерство в освіті / С. Рудаківська. - С.33-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ющук, І. Постколоніальне суспільство і мова викладання / І. Ющук. - С.42-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чебанова, О. Сучасність і людина як проблема в аспекті культурологічного підходу / О. Чебанова. - С.54-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузьмич, О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Кузьмич. - С.62-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Москальов, Д. Аксіологічні проблеми сучасної Японії / Д. Москальов. - С.70-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вяткіна, Т. Методичні підходи до формування фахівців туристичної галузі / Т. Вяткіна. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукашенко, А. Методологія викладання дисциплін гуманітарного циклу: європейські орієнтири для сучасної вищої школи / А. Лукашенко. - С.86-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Безручко, О. Деякі аспекти підготовки режисерів кіно і телебачення у вищій школі / О. Безручко. - С.93-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Десятник, Г. Кінотелемонтаж як академічна дисципліна / Г. Десятник. - С.101-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 21876/2016/7/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 7/8
Зміст:
Ткачук, П. Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного — провідний видовий вищий військовий навчальний заклад України / П. Ткачук. - С.7-13
Дяков, C. Підвищення ефективності спеціальної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ / C. Дяков. - С.14-26
Голова, М. Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера / М. Голова, Д. Торопчин. - С.27-34
Семак, В. Фізична підготовка як елемент підвищення ефективності бойової діяльності військовослужбовців / В. Семак [и др.]. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук С., Федак С., Афоній В.
Окіпняк, Д. Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО / Д. Окіпняк, А. Окіпняк. - С.43-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шабатура, Ю. Сучасні завдання природничо-наукової підготовки майбутніх офіцерів / Ю. Шабатура. - С.52-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Капінус, О. Потенціал інтерактивних технологій у формуванні соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних сил України / О. Капінус. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івасюк, М. Мотивація як елемент формування науково-дослідницької компетентності курсантів / М. Івасюк [и др.]. - С.75-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горчинський І., Мартинюк І., Стаднічук О.
Романишин, А. Педагогічні умови викладання навчальної дисципліни “Морально-психологічне забезпечення діяльності військовослужбовців” у ВВНЗ / А. Романишин. - С.88-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Польцев, І. Навчальна дисципліна “Бойова система виживання воїна” як складова професійної підготовки майбутніх офіцерів сухопутних військ / І. Польцев. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похнатюк, С. Набуття бойових тактичних навичок дрібними підрозділами з використанням лазерних систем імітації стрільби методом послідовних цільових сценаріїв / С. Похнатюк. - С.103-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горман, О. Сучасні виміри професійної підготовки військових диригентів Збройних сил України / О. Горман, І. Чернова. - С.109-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лаврут, О. Формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни “Організація військового зв’язку” / О. Лаврут, С. Івко, С. Давіденко. - С.115-120
Коломієць, М. Психологічні аспекти формування початкових умінь і навичок курсантів при вивченні будови та експлуатації бронетанкового озброєння і техніки / М. Коломієць, І. Бондарев, В. Кохан. - С.121-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 23823/2015/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення / В. Андрущенко. - С.5-8
Коваленко, В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів / В. Коваленко. - С.9-11
Нестерова, М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти / М. Нестерова. - С.16-20
Береза, В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу / В. Береза. - С.21-29
Кірик, Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" / Т. Кірик. - С.30-36
Швець, В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання / В. Швець. - С.37-43
Опанасюк, Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації / Ю. Опанасюк. - С.44-48
Бак, М. Основні технології мультимедійної освіти / М. Бак. - С.49-57
Прибора, Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів / Н. Прибора. - С.58-65
Сирота, Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння / Л. Сирота. - С.66-73
Кофанова, О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів / О. Кофанова. - С.74-81
Чуйкова, О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера) / О. Чуйкова. - С.82-88
Попова, І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова. - С.89-94
Воронкін, О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін. - С.95-102
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)