Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (41)Періодичні видання (347)Бібліотечні видання (13)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 165
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Яковлева Л.В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.15-18
2.

Шульгіна В.В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 1.-С.52-54.
3.

Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/Н. В. Шолойко // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 4.-С.64-67
4.

Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак // Медична освіта, 2016,N № 4.-С.64-67
5.

Шаламай М. О. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/М. О. Шаламай, В. М. Дудник // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.160
6.

Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.129-131
7.

Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.41-47
8.

Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/О. О. Ханюков, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.131-134
9.

Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор/І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.120-123
10.

Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/О. В. Тригубчак // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.85-87
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)