Пошуковий запит: (<.>K=дослідження<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.178-183
|
>2.
| Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/В. Г. Дроненко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 4.-С.41-47
|
>3.
| Сорокіна Г. Дослідження передумов розвитку функціонально компетентної особистості у вищій школі /Г. Сорокіна // Вища школа, 2013,N № 1.-С.57-71
|
>4.
| Гриньків А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій/А. Гриньків // Вища освіта України, 2016,N № 2.-С.37-43
|
>5.
| Nesterova M. Researches of eu values study in education: inclusion and social cohesion development/M. Nesterova // Вища освіта України, 2020,N № 1.-С.49-54
|
>6.
| Щудло С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)/С. Щудло, С. Курбатов // Вища освіта України, 2017,N № 1.-С.84-85
|
>7.
| Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України, 2017,N № 3.-С.13-22
|
>8.
| Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/О. Семеніхіна // Вища освіта України, 2014,N № 3.-С.58-63
|
>9.
| Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.55-60
|
>10.
| Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.115-117
|
>11.
| Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 3.-С.5-12
|
>12.
| Півняк Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету/Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко // Вища школа, 2013,N № 7.-С.43-49
|
>13.
| Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження)/В. Д. Дідух, Ю. А. Рудяк, А. Б. Горкуненко, Л. В. Наумова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.138-144
|
>14.
| Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/Т. В. Сорокман [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.107-109
|
>15.
| Сиротіна О. Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США/О. Сиротіна // Вища школа, 2011,N № 2.-С.99-106.
|
>16.
| Шинкарук В. Системний підхід до дослідження інтеграційних процесів у вищій освіті України/В. Шинкарук, Х. Раковський, К. Метешкін // Вища школа, 2008,N № 9.-С.12-28
|
>17.
| Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.20-24
|
>18.
| Савченко В. Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі/В. Савченко, В. Стойка // Вища школа, 2020,N № 4.-С.81-94
|
>19.
| Synyshyna V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists/V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.137-141
|
>20.
| Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/С. Бебко // Вища школа, 2017,N № 4.-С.83-89
|
|
|