Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1132)Періодичні видання (5815)Бібліотечні видання (161)Краєзнавство (66)Рідкісні видання (58)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
1.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Хвисюк О. М. Актуальні питання розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.6-10)
Поліщук І. В. Сучасні підходи до організації індивідуальної роботи лікарів-інтернів на кафедрі акушерства і гінекології інституту післядипломної освіти/ І. В. Поліщук (стр.11-14)
Лоскутов А. Е. Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам/ А. Е. Лоскутов, Д. А. Синегубов, А. Е. Олейник (стр.15-18)
Гирка В. Д. Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе/ В. Д. Гирка [та ін.] (стр.19-21)
Хомченко Е. В. Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах/ Е. В. Хомченко [та ін.] (стр.22-25)
Гирка В. Д. Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам/ В. Д. Гирка [та ін.] (стр.26-29)
Кузнецова А. В. Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями/ А. В. Кузнецова [та ін.] (стр.30-32)
Цодікова О. А. Стан мукозального імунітету в дітей із рекурентною патологією лімфоїдного кільця глотки та методи його корекції/ О. А. Цодікова, Г. С. Середа, О. О. Рожнов (стр.33-38)
Чернуский В. Г. Применение индуктора интерферона (циклоферона) в протоколе терапии бронхиальной астмы у детей/ В. Г. Чернуский [та ін.] (стр.39-48)
Хвисюк А. Н. Роль маркеров воспаления при нарушениях костного ремоделирования/ А. Н. Хвисюк [та ін.] (стр.49-53)
Любченко О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Біопласт-дент»/ О. В. Любченко, В. М. Черненко (стр.54-57)
Божко К. В. Современная комплексная терапия больных стомалгией/ К. В. Божко, И. И. Кутько (стр.58-62)
Кричка Н. В. Застосування лабіометрії в методиці вимірювання довжини верхньої губи в разі визначення оклюзійної площини протезів у хворих із повною відсутністю зубів/ Н. В. Кричка (стр.63-65)
Лукьянцева О. Ю. Наиболее важные электроэнцефалографические показатели у детей с неврозоподобным энурезом/ О. Ю. Лукьянцева (стр.66-69)
Волошин С. П. Безпосередні результати лікування некрозу низведеної кишки після сфінктерозберігаючих операцій у хворих на колоректальний рак/ С. П. Волошин (стр.70-75)
Черепова В. I. Сучасні погляди на знеболювання пологів/ В. I. Черепова [та ін.] (стр.76-80)
Хвисюк М. А. Сравнительный анализ новых биомаркеров воспаления галектин-3, р-селектин и HS-СРБ у пациентов со стабильной ИБС/ М. А. Хвисюк (стр.81-84)
Корж А. В. Роль емоційно-афективних порушень і особистісних рис у формуванні різних ступенів прихильності до терапії хворих на параноїдну шизофренію/ А. В. Корж (стр.85-90)
Куцевляк В. Ф. Кафедре стоматологии, терапевтической стоматологии Харьковской медицинской академии последипломного образования 50 лет/ В. Ф. Куцевляк (стр.91-94)
Із нагоди ювілейного дня народження професора Ромаєва Сергія Миколайовича (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору/ В. Андрущенко (стр.5-16)
Андрущенко В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність/ В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович (стр.17-24)
Возняк О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів»/ О. Возняк, Г. Козлакова (стр.25-29)
Кірик Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст./ Т. Кірик (стр.30-36)
Опанасюк Ю. Філософія інформаційної освіти/ Ю. Опанасюк (стр.37-41)
Луговий В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі/ В. Луговий, Ж. Таланова (стр.42-50)
Щедрін А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри/ А. Щедрін (стр.51-58)
Силадій І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти/ І. Силадій (стр.59-64)
Шовш К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації/ К. Шовш (стр.65-71)
Пасько К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога/ К. Пасько (стр.72-76)
Nesterova M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension/ M. Nesterova (стр.77-83)
Щудло С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”)/ С. Щудло, С. Курбатов (стр.84-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Куцик П. Львівському торговельно-економічному університету — 200 років/ П. Куцик, С. Гелей (стр.7-23)
Барна М. Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі/ М. Барна, Б. Семак (стр.24-33)
Яцунь О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку/ О. Яцунь (стр.34-47)
Дараган Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи/ Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.48-54)
Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості/ О. Качмар (стр.55-64)
Головенкін В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі/ В. Головенкін (стр.65-72)
Корсак О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід/ О. Корсак (стр.73-82)
Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/ С. Бебко (стр.83-89)
Возняк О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк (стр.90-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях/ В. Андрущенко, І. Силадій (стр.5-10)
Богданов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/ І. Богданов [та ін.] (стр.11-20)
Мороз І. Реінжиніринг у системі освіти/ І. Мороз, О. Стадник (стр.21-27)
Nesterova M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості)/ M. Nesterova (стр.28-33)
Коваленко В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями/ В. Коваленко (стр.34-40)
Лукашук М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти/ М. Лукашук (стр.41-47)
Захаренко К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі/ К. Захаренко (стр.48-54)
Опанасюк Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки/ Ю. Опанасюк (стр.55-58)
Ляшенко Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні/ Л. Ляшенко (стр.59-66)
Іваній І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти/ І. Іваній (стр.67-71)
Федів В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/ В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура (стр.72-76)
Оніщук І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ І. Оніщук (стр.77-82)
Астахова В. Головна наукова подія навчального року/ В. Астахова (стр.83-84)
Панченко Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві/ Л. Панченко, Д. Свириденко (стр.85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Водолажський М. Л. Стан і тенденції розвитку наукових досліджень за актуальними проблемами охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків/ М. Л. Водолажський, М. М. Коренєв (стр.5-10)
Бойцанюк С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога/ С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк (стр.11-14)
Іваніщено Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті/ Л. О. Іваніщено (стр.15-20)
Манащук Н. В. Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання/ Н. В. Манащук [та ін.] (стр.21-23)
Фуштей И. М. Связь маркеров системного воспалительного ответа и некроза миокарда у больных с острым инфарктом миокарда, осложненного желудочковой экстрасистолией/ И. М. Фуштей, Феди Мохамед, Е. В. Сидь (стр.24-29)
Лозова Т. А. Вплив еплеренону на динаміку мозкового натрійуретичного пептиду та віддалений прогноз хворих на інфаркт міокарда правого шлуночка/ Т. А. Лозова (стр.30-36)
Єлоєва З. В. Функціональний стан гепатобіліарної системи в дітей у разі ожиріння/ З. В. Єлоєва [та ін.] (стр.37-41)
Любченко О. В. Вплив карієсогенного раціону на стан мінералізації тканин ротової порожнини в експерименті на тваринах/ О. В. Любченко, Л. В. Северин (стр.42-46)
Куцевляк В. Ф. Вміст свинцю у твердих тканинах зубів у робітників, зайнятих в умовах професійного ризику/ В. Ф. Куцевляк [та ін.] (стр.47-50)
Любченко О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone»/ О. В. Любченко, В. М. Черненко (стр.51-55)
Гарюк Г. І. Виявлення серологічних маркерів вірусу Епштейна–Барр у дітей із гіпертрофією глоткового мигдалика і секреторним середнім отитом/ Г. І. Гарюк [та ін.] (стр.56-59)
Лядова Т. И. Генотипы вируса Эпштейна–Барр у пациентов с различными формами инфекции/ Т. И. Лядова (стр.60-65)
Мирошниченко М. С. Местные иммунные реакции в почках, мочеточниках, мочевом пузыре плодов и новорожденных от матерей с физиологической беременностью/ М. С. Мирошниченко (стр.66-70)
Елоева З. В. Лихорадка неясного генеза и аутовоспалительные синдромы/ З. В. Елоева [та ін.] (стр.71-78)
Сухін В. С. Особливості морфології сарком матки/ В. С. Сухін, О. М. Долгая (стр.79-87)
Шармазанова О. П. Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти/ О. П. Шармазанова, М. О. Бортний, В. В. Шаповалова (стр.88-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль (стр.5-113)
Лінчевський О. В. . Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах/ О. В. Лінчевський [та ін.] (стр.6-9)
Лінчевський О. В. . Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів/ О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга (стр.10-12)
Мельник В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання/ В. І. Мельник, М. О. Поліщук (стр.13-21)
Корда М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.] (стр.22-26)
Запорожан В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців/ В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька (стр.27-31)
Вороненко Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє/ Ю. В. Вороненко (стр.32-35)
Мороз В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.36-39)
Ждан В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.40-45)
Думанський Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина”/ Ю. В. Думанський [та ін.] (стр.46-47)
Бойчук Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.48-54)
Лісовий В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти/ В. М. Лісовий [та ін.] (стр.55-58)
Зіменковський Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.59-61)
Никоненко О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України”/ О. С. Никоненко [та ін.] (стр.62-64)
Перцева Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.65-67)
Рожко М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.68-71)
Іоффе І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко (стр.72-74)
Колесник Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.75-79)
Вороненко Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.80-82)
Хвисюк О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.83-86)
Волосовець О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.87-90)
Геруш О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації/ О. В. Геруш [та ін.] (стр.91-94)
Запорожан С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру/ С. Й. Запорожан [та ін.] (стр.95-97)
Мельник І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти/ І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук (стр.98-105)
Разнатовська О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні/ О. М. Разнатовська (стр.106-109)
Хвисюк О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.110-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Авдеев О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/ О. В. Авдеев (стр.6-8)
Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій/ С. В. Бондаренко (стр.9-13)
Верещако Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця/ Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко (стр.14-21)
Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/ О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін (стр.22-25)
Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/ О. Ю. Воскобойнік (стр.26-28)
Гантімуров А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти/ А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей (стр.29-30)
Головчак І. С. . Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/ І. С. Головчак (стр.31-32)
Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема/ Т. І. Горпініч (стр.33-35)
Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/ Л. Д. Грицан (стр.36-39)
Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/ Н. В. Довганич (стр.40-42)
Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна (стр.43-48)
Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/ О. М. Камишний (стр.49-51)
Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету/ Н. П. Ковальська (стр.52-54)
Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів/ О. Л. Ковальчук (стр.55-59)
Кульчицький В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/ B. Й. Кульчицький (стр.60-65)
Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/ Р. Я. Кушнір (стр.66-68)
Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/ С. Р. Меленко (стр.69-70)
Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів/ О. Б. Михалюк (стр.71-74)
Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста/ О. Б. Молодовець (стр.75-77)
Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу/ С. А. Моргунцова (стр.78-80)
Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.81-83)
Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу/ Ю. М. Орел (стр.84-86)
Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/ О. П. Пахольчук (стр.87-89)
Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ С. В. Різничок (стр.90-95)
Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/ Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко (стр.96-98)
Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/ А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок (стр.99-113)
Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.114-116)
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні/ О. В. Тихоновський (стр.117-119)
Толокова Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті/ Т. I. Толокова (стр.120-122)
Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою/ Н. І. Фрич (стр.123-124)
Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.125-128)
Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/ М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга (стр.129-131)
Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання/ С. В. Чугін (стр.132-134)
Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених/ Т. І. Шевцова (стр.135-140)
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. В. Шлімкевич (стр.141-143)
Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"/ А. Л. Штробля (стр.144-147)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти/ В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко (стр.148-149)
Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей"/ М. М. Якимець (стр.150-152)
Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ І. В. Палійчук (стр.153-157)
До 75-річчя видатного науковця (стр.158-160)
Машталір А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)/ А. І. Машталір, М. Я. Фурдела (стр.161-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2014р.,N 3 (дод.)
Цікаві статті :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Система рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритеті/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Калашнікова С. Ідентифікація сучасних орієнтирів розвитку вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.12-23)
Козьменко С. Виклики на шляху інтеграції у міжнародний науковий простір/ С. Козьменко (стр.24-29)
Клепко С. Основні поняття закону України «Про вищу освіту»/ С. Клепко (стр.30-37)
Крилова С. Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі/ С. Крилова (стр.38-43)
Курбатов С. Корпоративний університет як продукт взаємодії бізнесового та освітнього середовища в сучасних умовах/ С. Курбатов (стр.44-49)
Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти/ М. Бак (стр.50-57)
Семеніхіна О. Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики/ О. Семеніхіна (стр.58-63)
Шелюк Л. Зміст і проблеми впровадження демократичної вищої освіти/ Л. Шелюк (стр.64-68)
Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема/ Л. Яременко (стр.69-74)
Губенко Г. Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців/ Г. Губенко (стр.75-81)
Орлова О. Художнє сприйняття як основа медіакопметентності студентів-філологів/ О. Орлова (стр.82-88)
Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти/ О. Щербакова (стр.89-96)
Федоренко С. Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США/ С. Федоренко (стр.97-102)
Горун Ю. Міжнародна співпраця у розвитку медіа- та інформаційної грамотності й інтеркультурного діалогу/ Ю. Горун (стр.103-108)
Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.109-116)
Реферативный обзор статей номера (стр.117-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти/ В. Андрущенко (стр.5-9)
Бакіров В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів/ В. Бакіров, Л. Бєлова (стр.10-16)
Рубанець О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі/ О. Рубанець (стр.17-21)
Терепищий С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту/ С. Терепищий (стр.22-29)
Коваленко В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти/ В. Коваленко (стр.30-36)
Нестерова М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід/ М. Нестерова (стр.37-41)
Цвєткова Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін/ Г. Цвєткова (стр.42-48)
Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти/ Ю. Опанасюк (стр.49-53)
Силадій І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу/ І. Силадій (стр.54-58)
Яременко Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти/ Л. Яременко (стр.59-64)
Курбатов С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.65-73)
Щербакова О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки/ О. Щербакова (стр.74-82)
Курбатов С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с/ С. Курбатов (стр.83-84)
Астахова В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи/ В. Астахова (стр.85-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Неділько С. Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного/ С. Неділько (стр.7-14)
Пухальська Г. Організаційно-педагогічні проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації у ВНЗ авіаційного профілю/ Г. Пухальська (стр.15-24)
Герасименко Л. Організація самостійної діяльності майбутніх фахівців авіаційної галузі засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Л. Герасименко (стр.25-31)
Бондарчук С. Застосування екологічного компоненту в організації навчального процесу Кіровоградської льотної академії НАУ/ С. Бондарчук (стр.32-39)
Смирнова І. Роль інтерактивних методів навчання у підготовці авіафахівців/ І. Смирнова (стр.40-48)
Ізвалов О. Розвиток ІТ-спільноти шляхом проведення міжнародного хакатону Global Game Jam/ О. Ізвалов, В. Неділько, С. Неділько (стр.49-56)
Плачинда Т. Підготовка курсантів льотних навчальних закладів з урахуванням негативних чинників майбутньої професійної діяльності/ Т. Плачинда (стр.57-64)
Ломакіна М. Порівняльне дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців/ М. Ломакіна, К. Суркова (стр.65-73)
Левківський К. Реформування вищої освіти в контексті імплементації Закону України “Про вищу освіту”: нормативно-правові аспекти забезпечення якості/ К. Левківський, Л. Івлєва (стр.74-80)
Лещенко Г. Формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіатранспорті в процесі їх фізичної підготовки/ Г. Лещенко (стр.81-90)
Кушнір О. Навички регуляції емоційних станів як провідна складова професійної надійності льотного складу/ О. Кушнір, О. Краснова (стр.91-100)
Азатьян В. Толерантність як складова професійного самовдосконалення майбутніх авіадиспетчерів/ В. Азатьян, Ю. Котелянець (стр.101-109)
Задкова О. Формування готовності до вирішення проблемних ситуацій професійної діяльності у майбутніх пілотів: комунікативні уміння/ О. Задкова, О. Бродова (стр.111-117)
Москаленко О. Критерії, показники та рівні готовності авіаційних фахівців до виконання професійних дій/ О. Москаленко (стр.118-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку/ В. Андрущенко, Д. Свириденко (стр.5-11)
Кірик Т. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін/ Т. Кірик (стр.12-17)
Книш І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання/ І. Книш (стр.18-24)
Подольська Є. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри/ Є. Подольська, О. Назаркін (стр.25-30)
Похресник А. Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра/ А. Похресник (стр.31-36)
Гриньків А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій/ А. Гриньків (стр.37-43)
Сікорський П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах/ П. Сікорський (стр.44-50)
Скиба Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень/ Ю. Скиба (стр.51-59)
Баштовенко О. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя/ О. Баштовенко, Г. Ярчук (стр.60-65)
Найдьонов О. Реалізація української національної ідеї у вищий освіті в умовах інформаційного суспільства/ О. Найдьонов (стр.66-72)
Терепищий С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи/ С. Терепищий (стр.73-79)
Nesterova M. European studies of the Interactive Visual Communicative Technologies (IVCTs) in high education/ M. Nesterova (стр.80-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Малахов В. О. Фізична та реабілітаційна медицина в Україні: проблеми та перспективи/ В. О. Малахов, Г. М. Кошелєва, В. О. Родін (стр.6-12)
Матюха Л. Ф. Цукровий діабет 1 типу в молодих осіб та дорослих, стан імплементації уніфікованих стандартів медичної допомоги/ Л. Ф. Матюха [и др.] (стр.13-17)
Гриднев А. Е. Обмен оксида азота у пациентов с гипертонической болезнью и при ее коморбидности с гастроэзофагеальной рефлюксной болезнью/ А. Е. Гриднев (стр.18-22)
Титкова А. В. Состояние цитокиновой системы и уровень грелина у больных хронической обструктивной болезнью легких, ассоциированной с гастроэзофагеальной рефлюксной болезнью/ А. В. Титкова, И. Ю. Багмут, Е. А. Литвинова (стр.23-27)
Корнієнко Д. О. Роль ультразвукових методів дослідження в діагностиці гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутнім ожирінням в осіб молодого віку/ Д. О. Корнієнко, І. О. Хоменко (стр.28-32)
Кошля В. І. Особливості змін внутрішньосерцевої гемодинаміки і функціонального стану міокарда під впливом телмісартану у хворих на гіпертонічну хворобу/ В. І. Кошля, М. Бен-Абід (стр.33-36)
Коломыцева И. Н. Прогностически значимые клинико-гемодинамические показатели при медикаментозной поддержке пациентов с имплантированными электрокардиостимуляторами/ И. Н. Коломыцева, Н. И. Яблучанский (стр.37-40)
Гарюк Г. І. Питання діагностики та лікування гострих абсцедуючих епіглотитів на основі аналізу архівного матеріалу за 2008-2014 pp./ Г. І. Гарюк [и др.] (стр.41-47)
Стариков В. И. Результаты комбинированного лечения местнораспространенного рака легкого/ В. И. Стариков [и др.] (стр.48-51)
Сухина Е. Н. Результаты лечения опухолей головы и шеи с применением конформной хрономодулированной лучевой терапии в режиме гипофракционирования/ Е. Н. Сухина [и др.] (стр.52-55)
Рябоконь Е. Н. Изучение концентрации ионизированного фтора в источниках водоснабжения чугуевского района Харьковской области/ Е. Н. Рябоконь [и др.] (стр.56-58)
Дьомін Ю. А. Вплив чинників довкілля на орган зору/ Ю. А. Дьомін, О. В. Кузенко, Є. В. Кузенко (стр.59-66)
Дорофеева Е. Е. Оптимизация методов лечебной физической культуры при гастроэзофагеальной рефлюксной болезни, обусловленной вегетативной дисфункцией/ Е. Е. Дорофеева, О. Б. Неханевич, Г. С. Урдина (стр.67-72)
Лисенко В. Й. Корекція дизпдріїта гепато-інтестинальної дисфункції у пацієнтів із діабетичним кетоацидозом/ В. Й. Лисенко, Р. П. Брик, Є. О. Карпенко (стр.73-77)
Кричка Н. В. Критерії функціональних проб під час моделювання протезів у пацієнтів із повною адентією: нормативні тести-ознаки/ Н. В. Кричка (стр.78-81)
Асоян І. М. Значення рівнів маркерів запалення у хворих на хронічну серцеву недостатність, цукровий діабет 2 типу та дисинхронію міокарда/ І. М. Асоян (стр.82-85)
Твердохлеб Т. А. Иммунологическая характеристика течения реактивных артритов у детей/ Т. А. Твердохлеб (стр.86-89)
Чернацька О. М. Особливості та корекція дисліпідеміі у разі поєднання цукрового діабету 2 типу й артеріальної гіпертензії III стадії/ О. М. Чернацька (стр.90-94)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Вища школа -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Корсак К. Про настання антиколаптичної стадії оцінювання якості науково-освітньої діяльності у сфері вищої освіти/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.7-23)
Татомир І. Закордонний досвід академічних ініціатив з використання “зелених технологій” у кампусах світу/ І. Татомир (стр.24-38)
Байдулін В. Підвищення рівня фінансової грамотності громадян у розвинених країнах/ В. Байдулін (стр.39-48)
Бернадська Н. Сучасний український роман: карта прочитань/ Н. Бернадська (стр.49-57)
Дубовик Л. Архітектурно-предметне середовище вищого навчального закладу як фактор естетичного виховання студентів/ Л. Дубовик (стр.58-65)
Шелковая Н. Римський клуб у пошуках нової парадигми людства/ Н. Шелковая (стр.66-71)
Масляк П. Фундаментальні дослідження гуманітарних, ресурсних та природничих проблем національної безпеки України/ П. Масляк (стр.72-80)
Савченко В. Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі/ В. Савченко, В. Стойка (стр.81-94)
Гриценок І. Розвиток підприємницького таланту майбутніх кваліфікованих кадрів у процесі проектної дальності/ І. Гриценок (стр.95-103)
Дробітько А. “М’яка” компетентність особистості як сенс навчання/ А. Дробітько (стр.104-110)
Наказ МОН України про Зміни до Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2020 році (стр.111-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 12
Цікаві статті :
Титаренко О. Наукова школа академіка Василя Мадзігона/ О. Титаренко, А. Цина (стр.7-18)
Кравченко Л. Структура загальнопедагогічної культури майбутніх офіцерів/ Л. Кравченко, В. Васищев (стр.19-25)
Гриценко Л. Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція/ Л. Гриценко, Л. Лисенко (стр.26-36)
Титаренко В. Діагностувальні педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до реалізації завдань здоров’язбереження учнів/ В. Титаренко (стр.37-46)
Близнюк М. Основи вивчення інформаційних технологій: теоретичні і методичні засади/ М. Близнюк (стр.47-57)
Савенко І. Організаційно-педагогічні умови дизайнерської підготовки майбутніх учителів технологій/ І. Савенко (стр.58-66)
Чернявська О. Мистецький аспект підготовки фахівців культури у навчальних закладах України (90-ті роки XX ст. — початок XXI ст.)/ О. Чернявська (стр.67-75)
Титаренко В. Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі гурткової роботи з технічного моделювання/ В. Титаренко, О. Козирод (стр.76-84)
Кулик Є. Шляхи формування екологічної компетентності старшокласників у професійному навчанні/ Є. Кулик, А. Туник (стр.85-91)
Борисова Т. Дослідження особливостей художнього проектування навчального середовища під час вивчення основ ергодизайну/ Т. Борисова, Н. Орлова (стр.92-102)
Кузьменко П. Використання систем автоматизованого проектування у підготовці фахівців професійної освіти/ П. Кузьменко (стр.103-111)
Винничук Р. Технології розвитку комплексу цінностей магістрів гуманітарної галузі у процесі професійної підготовки/ Р. Винничук (стр.112-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Вища освіта України -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Ювілейні роздуми про перспективу/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Лавриненко В. Роль міжнародного співробітництва в інтеграції університету в глобальний освітній і науково-дослідний простір/ В. Лавриненко (стр.13-17)
Андрусишин Б. Правничо-політологічні виміри освіти і науки драгоманівців/ Б. Андрусишин (стр.18-27)
Мозгова Н. Філософія в системі освіти: теоретична реконструкція дискусії київських філософів кінця XIX - початку XX ст./ Н. Мозгова (стр.28-33)
Синьов В. Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи/ В. Синьов, Д. Супрун, М. Шеремет (стр.34-42)
Макаренко Л. Соціально-історичне значення пісенного фольклору для розвитку українського суспільства (на основі аналізу пісні-реквієму «Пливе кача по Тисині»)/ Л. Макаренко (стр.43-48)
Nesterova M. Researches of eu values study in education: inclusion and social cohesion development/ M. Nesterova (стр.49-54)
Svyrydenko D. UNESCO chair on science education at the National Pedagogical Dragomanov University: mission, aims and perspectives/ D. Svyrydenko (стр.55-60)
Олефіренко Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні/ Т. Олефіренко, Г. Цвєткова (стр.61-67)
Сергієнко В. Використання засобів ІКТ у системі післядипломної освіти вчителів/ В. Сергієнко, Л. Кухар, Ю. Чичкан (стр.68-77)
Мелещенко Т. Громадянська освіта в педагогічних закладах вищої освіти/ Т. Мелещенко (стр.78-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/ Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska (стр.5-10)
Fedchyshyn N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelcthina (стр.11-15)
Potapova Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy/ Т. М. Potapova [et al.] (стр.16-20)
Savaryn T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments/ T. V. Savaryn, I. A. Prokop (стр.21-26)
Volyanska L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses/ L. A. Volyanska [et al.] (стр.27-30)
Bauer T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization/ T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.31-35)
Khaniukov O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education/ O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova (стр.36-40)
Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/ O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona (стр.41-44)
Kulbashna Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training/ Ya. A. Kulbashna [et al.] (стр.45-49)
Lomakina Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training/ Yu. V. Lomakina [et al.] (стр.50-55)
Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/ L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda (стр.56-61)
Nazaruk О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian/ О. V. Nazaruk (стр.62-66)
Protsyk Η. M. Project method: past and future/ Η. M. Protsyk (стр.67-71)
Rodionova V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training/ V. V. Rodionova [et al.] (стр.72-76)
Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.77-81)
Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/ K. L. Stefanyshyn (стр.82-86)
Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.87-92)
Zencaka Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia/ Andra Zencaka (стр.93-101)
Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.102-105)
Kichula M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students/ M. Ya. Kichula (стр.106-111)
Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/ L. P. Sheremeta (стр.112-116)
Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/ I. I. Vorona, I. A. Prokop (стр.117-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Вища школа -2021р.,N 3/4
Цікаві статті :
Сенченко М. Від Гутенберга до ери комп’ютерів/ М. Сенченко (стр.7-27)
Кобржицька Т. Леся Українка в духовному просторі Білорусі/ Т. Кобржицька (стр.28-50)
Вітченко А. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність?/ А. Вітченко, А. Вітченко (стр.51-64)
Рагойша В. Педагог і вчений Іван Денисюк у системі українсько-білоруської національної контактології/ В. Рагойша (стр.65-78)
Корсак К. Аналіз новітніх спроб сформувати стратегію прогресу України/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.79-93)
Варга Н. Мобільність студентів ЗВО прикордоння (за результатами соціологічного дослідження)/ Н. Варга, Б. Гвоздецька (стр.94-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Вища школа -2020р.,N 11/12
Цікаві статті :
Програма спільної діяльності МОН та НАПН на 2021-2023 роки (стр.3)
Рекомендації для розвитку інноваційної діяльності країни результат дослідження Innovation Policy Outlook 2020 (стр.4-5)
Лабораторія робототехніки та мікроелектроніки “Smart REX” у КНУ імені Тараса Шевченка (стр.5-6)
Коломієць Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога/ Л. Коломієць, А. Семенова (стр.7-29)
Захарчин Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань/ Г. Захарчин (стр.30-39)
Загородній А. Особливості реалізації дуальної освіти у рамках підготовки фахівців з обліку та оподаткування/ А. Загородній, Л. Пилипенко (стр.40-50)
Чирчик С. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх дизайнерів (огляд)/ С. Чирчик (стр.51-62)
Руденченко А. Синтез мистецтв як одна з методологічних засад наукового обґрунтування навчання етнодизайну у мистецьких закладах вищої освіти/ А. Руденченко (стр.63-71)
Медвідь Л. Українська родина: витоки та сьогодення/ Л. Медвідь (стр.72-83)
Шморгун Є. Трава незабуття/ Є. Шморгун (стр.84-90)
Виткалов С. Україна першого 20-ліття XXI століття: культурно-мистецький вимір: XVI міжнародна науково-практична конференція у м. Рівне (роздуми напередодні)/ С. Виткалов, В. Виткалов (стр.91-95)
Омельяненко С. Навчально-методичний комплекс з педагогіки/ С. Омельяненко (стр.96-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)