Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1287)Періодичні видання (4806)Краєзнавство (19)Рідкісні видання (40)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діагностика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Lukash Y. M.
Назва : Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors
Паралельн. назви :Діагностика рівня сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 140-147 (Шифр МУ7/2019/1)
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Освіта медична -- Образование медицинское
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марченкова Н. О., Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Назва : Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"
Паралельн. назви :Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology”
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 91-95 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ультразвукова--діагностика
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крамний І. О., Лімарєв С. В., Вороньжев І. О., Сорочан О. П.
Назва : Анатомо-морфологічна і клініко-променева діагностика хламідійних змін легень у ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 3. - С. 78-82 (Шифр ПУ56/2014/3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрущенко В.
Назва : Системна діагностика освіти
Місце публікування : Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 5-12 (Шифр 23823/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--якість--діагностика
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища освіта України -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. 175 років у педагогічному просторі держави (Доповідь ректора Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на урочистому засіданні колективу з нагоди ювілею університету)/ В. Андрущенко (стр.5-10.)
Сергієнко І. Формула успіху (Академік Михайло згуровський - видатний учений і організатор освіти)/ І. Сергієнко (стр.11-16.)
Сергієнко І. Служити інтересам науки, освіти та здоров'я людей (До 70-річчя члена-кореспондента НАН України Валентина Черних, ректора Національного фармацевтичного університету)/ І. Сергієнко (стр.17-19.)
Кремень В. Інформаційне середовище - криза культури чи нове буття?/ В. Кремень (стр.20-33.)
Андрущенко В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і світі/ В. Андрущенко, В. Молодиченко (стр.34-42.)
Стадницький Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні/ Ю. Стадницький (стр.43-47.)
Пильгун Л. Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців/ Л. Пильгун (стр.48-53)
Бовт Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету/ Д. Бовт, Н. Лосєва (стр.54-59.)
Тимошенко О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи/ О. Тимошенко (стр.60-66.)
Курняк О. Демократизм політичної культури трансформаційного суспільства/ О. Курняк (стр.67-71.)
Костиря І. До питання про чинники розвитку української культури/ І. Костиря (стр.72-76.)
Грабар Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу/ Г. Грабар (стр.77-82.)
Цибін С. Молодіжна політика: основні напрямки реалізації/ С. Цибін (стр.83-89.)
Марків О. Діагностика якості сучасного стану соціально-психологічного здоровя студентської молоді/ О. Марків (стр.90-96.)
Андрущенко В. Спадщина малознаного Михайла Драгоманова - поліглота й культуролога/ В. Андрущенко, В. Погребенник (стр.97-106.)
Нісімчук А. Розроблено концептуальну модель професійної підготовки вчителя трудового навчання сільської школи/ А. Нісімчук (стр.107.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища освіта України -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Системна діагностика освіти/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Саух П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас/ П. Саух (стр.13-19)
Півняк Г. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки/ Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва (стр.20-25)
Клепко С. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті/ С. Клепко (стр.26-38)
Євтух В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету/ В. Євтух (стр.39-48)
Нестерова М. Практики впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти України/ М. Нестерова (стр.49-54)
Бондар В. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина/ В. Бондар (стр.55-62)
Синьов В. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту/ В. Синьов, А. Шевцов (стр.63-71)
Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/ М. Шеремет, Д. Супрун (стр.72-79)
Сікорський П. Підготовка педагогічних працівників у контексті концепції «Нова українська школа»/ П. Сікорський (стр.80-86)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Левківський К. Якісна освіта - запорука самореалізації особистості/ К. Левківський (стр.5-14.)
Верхогляд О. Проблеми міжнародної співпраці у сфері вищої освіти: контроль за якістю освіти. Національний і міжнародний аспекти/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.15-23.)
Зіньковський Ю. Стандартизація освіти як імператив реформування вищої школи/ Ю. Зіньковський (стр.24-30.)
Швалб Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті/ Ю. Швалб (стр.31-36.)
Зайчук Г. Педагогічні технології формування професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери/ Г. Зайчук (стр.37-42.)
Побережна Н. Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів/ Н. Побережна (стр.43-52.)
Березюк О. Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв/ О. Березюк, В. Кара, В. Савченко (стр.53-58.)
Шаповалова Л. професіоналізація як один із напрямків розвитку сучасної вищої освіти у Франції/ Л. Шаповалова (стр.59-70.)
Бакіров В. Підручник, за яким можна навчитися та навчати на сучасному рівні/ В. Бакіров (стр.71-74.)
Про запровадження у вищих навчальних закладах України Європейської кредитно-трансферної системи (стр.75-91.)
Питання стажування аспірантів, докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах в Україні та за кордоном (стр.92-94.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 10
Цікаві статті :
Пономаренко В. Підвищення якості підготовки фахівців в університеті/ В. Пономаренко (стр.7-24)
Сєдова Л. Формування й розвиток основних моральних орієнтирів ХНЕУ/ Л. Сєдова (стр.25-30)
Єрмаченко В. Міжнародне співробітництво університету/ В. Єрмаченко (стр.31-41)
Золотарьова І. Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України/ І. Золотарьова, Ж-Ю. Шоша (стр.42-48)
Афанасьєв М. Інформаційні технології в навчальному процесі/ М. Афанасьєв, Я. Ромашова (стр.49-62)
Лепейко Т. Концепція педагогічного дизайну навчальних систем/ Т. Лепейко, О. Пушкар (стр.63-77)
Полякова Г. Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівця/ Г. Полякова (стр.78-87)
Афанасьєв М. Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки/ М. Афанасьєв (стр.88-98)
Дороніна М. Когнітивна компетентність: діагностика, розвиток/ М. Дороніна, І. Литовченко (стр.99-113)
Ястремська О. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації/ О. Ястремська (стр.114-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 11
Цікаві статті :
Іщенко Т. Особливості та проблеми національної вищої освіти/ Т. Іщенко, М. Хоменко (стр.7-14)
Левківський К. Роль традицій у національно-патріотичному вихованні курсантсько-студентської молоді/ К. Левківський, В. Ряшко (стр.15-28)
Кириченко О. Формування системи управління вищим навчальним закладом інноваційного типу/ О. Кириченко, Ю. Вигівська (стр.29-38)
Василів В. Особливості інформатизації системи управління ВНЗ в умовах трансформації вищої освіти України/ В. Василів, Р. Костюкевич (стр.39-49)
Зюзіна Т. Шляхи інтеграції мистецтва у структуру змісту культорологічної підготовки студентів у ВНЗ/ Т. Зюзіна (стр.50-61)
Смолінська О. Культорологічний аспект інформаційного поля вищих навчальних закладів/ О. Смолінська (стр.62-69)
Шрайберг Я. Електронна інформація, бібліотеки і суспільство: що нам чекати від нового десятиліття інформаційного століття?/ Я. Шрайберг (стр.70-86)
Мазепа І. Організація підготовки магістрів за напрямком "Лабораторна діагностика біологічних систем"/ І. Мазепа, М. Мазепа (стр.87-93)
Пендзей І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки/ І. Пендзей (стр.94-103)
Ковтун С. Інноваційні технології семінарськиї занять/ С. Ковтун (стр.104-109)
Поляк О. Еволюція освітнього планування: від тоталітарних до форсайтних підходів/ О. Поляк (стр.110-118)
Пилип'юк Л. Загальна характеристика системи державних органів влади, що забезпечують ліквідацію наслідків Чорнобильської катастрофи/ Л. Пилип'юк (стр.119-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 9/10
Цікаві статті :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6)
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця. Коротко про головне (стр.7-9)
Михайличенко Д. . Семен Кузнець і харківська вища економічна школа/ Д. Михайличенко (стр.10-22)
Пономаренко В. Діагностика здатності студентів до професіоналізації/ В. Пономаренко (стр.23-41)
Афанасьев М. Форсайт — вектор руху університету/ М. Афанасьев (стр.42-58)
Єрмаченко В. Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу/ В. Єрмаченко, О. Єрмоленко (стр.59-69)
Золотарьова І. Розвиток інтернаціоналізації університету у співпраці з європейським простором вищої освіти/ І. Золотарьова, Ж-Ю. Шоша (стр.70-79)
Анохін В. Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів/ В. Анохін (стр.80-95)
Зима О. Профорієнтаційна робота як елемент виховного процесу в університеті/ О. Зима (стр.96-108)
Раєвнєва О. Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг/ О. Раєвнєва (стр.109-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриценко Л., Лисенко Л.
Назва : Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція
Паралельн. назви :Education Quality Monitoring: a Competence-Diagnostic Scientific Position
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 12. - С. 26-36 (Шифр 21876/2019/12)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--діагностичний підхід--педагогічний--діагностика--контроль
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроненко В. Г.
Назва : Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів
Паралельн. назви :Investigation of the process of forming the communicative competence of the future physicians
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 4. - С. 41-47 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпатія--самопрезентація--невербальні сигнали--тренінг--діагностика
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковцова І. І., Борзенкова І. В., Олійник А. Є., Уржумов В. Д., Ткаченко П. В.
Назва : Збереження та перспективи розвитку патологоанатомічної служби харківської області в умовах медичної реформи
Паралельн. назви :Preservation and development prospects of the kharkiv pathology service in conditions of medical reform
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 4. - С. 51-54 (Шифр ПУ56/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Географіч. рубрики: Харківська область
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бюро--діагностика--медична реформа
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зятковська О. Я.
Назва : Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика''
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 121-123 (Шифр МУ7/2014/1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кліщ І.М., Марущак М.І., Криницька І.Я.
Назва : Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 4. - С. 59-61 (Шифр МУ7/2012/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кущ О. Г.
Назва : Кредитноо-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика''
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 60-63 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.)
Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.)
Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.)
Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.)
Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.)
Голенко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Голенко [и др.] (стр.27-30.)
Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.)
Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.)
Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.)
Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.)
Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.)
Воронцова Л. Л. Досвід використання комп'ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.)
Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.)
Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.)
Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.)
Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.)
Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Пішак В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика"/ В. П. ПІшак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник (стр.5-7)
Тяжка О. В. Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті/ О. В. Тяжка [и др.] (стр.8-9)
Горілик А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти/ А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик (стр.10-14)
Богуцька Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка"/ Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак (стр.15-17)
Лісничук Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda")/ Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова (стр.18-20)
Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.20-22)
Рокіцька Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою/ Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак (стр.22-24)
Сон С. А. Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб/ С. А. Сон [и др.] (стр.25-28)
Кметь О. Г. Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу/ О. Г. Кметь [и др.] (стр.28-30)
Сон А. С. Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб/ А. С. Сон [и др.] (стр.30-33)
Рега Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди)/ Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда (стр.34-37)
Рега Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (нідерланди)/ Н. І. Рега, І. М. Салайда (стр.37-40)
Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.41-45)
Воронцов О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський (стр.46-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/ Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук (стр.5-16.)
Мисула І.Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.16-37.)
Вітенко І.С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики/ І. С. Вітенко (стр.38-40.)
Вітенко І.С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44.)
Громовик Б.П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства/ Б. П. Громовик (стр.45-48.)
Барінов Е.Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.48-51.)
Крижановський Я.Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.52-55.)
Кліщ І.М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.56-57.)
Костіцька І.О. досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету/ І. О. Костіцька [и др.] (стр.58-60.)
Бойчук А.В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.60-65.)
Господарський А.Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського/ А. Я. Господарський [и др.] (стр.66-68.)
Гребеник М.В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.68-71.)
Геряк С.М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації/ С. М. Геряк [и др.] (стр.71-73.)
Мандзій З.П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.74-76.)
Геряк С.М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю/ С. М. Геряк [и др.] (стр.77-79.)
Притуло О.О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.79-81.)
Банадига Н.В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.81-83.)
Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.84-86.)
Соловйова Н.М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи/ Н. М. Соловйова [и др.] (стр.86-88.)
Дроненко В.Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/ В. Г. Дроненко (стр.89-92.)
Чулак Л.Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський (стр.93-96.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Вороненко Ю.В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.6-17)
Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька (стр.18-19)
Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/ Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/ В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський (стр.24-28)
Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ І. Л. Бженар (стр.29-31)
Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/ Н. А. Бількевич (стр.32-35)
Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.36-40)
Жаріков М.Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1/ М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова (стр.41-43)
Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк (стр.44-47)
Зарудна О.І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою/ О. І. Зарудна (стр.48-49)
Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/ М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова (стр.50-52)
Калашнікова К.А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи/ К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна (стр.53-55)
Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/ М. В. Кирилів (стр.56-58)
Кліщ І.М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.59-61)
Коноваленко С.О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/ С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук (стр.62-65)
Корнійчук О.П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі/ О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова (стр.66-69)
Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/ Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк (стр.70-72)
Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/ Т. М. Косовська (стр.73-77)
Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/ Р. Б. Коцюба (стр.78-81)
Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/ І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко (стр.82-84)
Лебедюк М.М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету/ М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна (стр.85-86)
Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/ С. С. Левенець (стр.87-90)
Максимчук Л.Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету/ Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб (стр.91-93)
Маслій С.М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь/ С. М. Маслій (стр.94-97)
Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії/ І. М. Мельничук (стр.98-104)
Мерецька І.В. Сучасні аспектиорганізації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. В. Мерецька (стр.105-107)
Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/ Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло (стр.108-110)
Олійник Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти/ Е. В. Олійник (стр.111-112)
Омельчук С.Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика (стр.113-116)
Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.117-119)
Потяженко М.М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/ М. М. Потяженко [и др.] (стр.120-122)
Пришляк А. М. . Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків/ А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин (стр.123-125)
Рега Н.І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства/ Н. І. Рега (стр.126-129)
Руда О.Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків/ О. Ю. Руда, О. В. Костильов (стр.130-131)
Сидоренко О.Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ О. Л. Сидоренко (стр.132-134)
Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів/ О. Є. Січкоріз (стр.135-137)
Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.138-140)
Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/ Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька (стр.141-143)
Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/ О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська (стр.144-147)
Шевченко О.А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова (стр.148-150)
Шкробот С.І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі/ С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва (стр.151-153)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)