Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (212)Періодичні видання (1377)Бібліотечні видання (205)Краєзнавство (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=забезпечення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 168
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: 23823/2022/1/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1/2
Зміст:
Андрущенко, В. Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яценко, О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності / О. Яценко. - С.10-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології / К. Корсак. - С.18-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах / П. Сікорський, І. Колодій. - С.29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення / В. Любарець, А. Любима. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кашина, Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних / Г. Кашина. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремет, М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій / Г. Козлакова. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дудар, Т. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі / Т. Дудар [та ін.]. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Саєнко Т., Радомська М., Явнюк А.
Дорошенко, І. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації / І. Дорошенко. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2021/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2
Зміст:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Зарівна, Н. О.
    Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти [Текст] = Academic integrity – the basis for providing quality education / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ -- АКАДЕМИЧЕСКАЯ ДОБРОЧЕСТНОСТЬ

   ПЛАГІАТ -- ПЛАГИАТ


Кл.слова (ненормовані):
плагіат -- якість
Дод.точки доступу:
Поляк, О. Б.
Горлачук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Кожем’яка, М. О.
    Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу [Текст] = Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ


Кл.слова (ненормовані):
науковий -- гурток -- програмна -- платформа -- карантин -- ковід -- короновірус
Дод.точки доступу:
Головаха, М. Л.
Лісунов, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2020/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2 . - 165.20, р.
Зміст:
Beck, G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.6-12. - Bibliogr. at the end of the art.
Bilavych, Η. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) / Η. V. Bilavych [та ін.]. - С.14-18. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bahriy M. A., Bilavych I. V., Savchuk B. R., Fedchyshyn N. O.
Demianchuk, M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.20-24. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity / N. O. Fedchyshyn, E. Protner. - С.25-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova. - С.32-39. - Bibliogr. at the end of the art.
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results / N. I. Hantimurova. - С.40-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Hnatiuk, M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons / M. S. Hnatiuk [та ін.]. - С.46-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Slabyi О. B., Tatarchuk L. V., Pokhodun K. A.
Humeniuk, V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities / V. V. Humeniuk. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Humenna, I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Khrystenko, О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects / О. M. Khrystenko. - С.61-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolesnyk, M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation / M. Yu. Kolesnyk. - С.71-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Koshil, N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process / N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla. - С.75-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop. - С.80-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Melnychuk, I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists / I. M. Melnychuk. - С.87-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Nakhaieva, Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.92-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Oliynyk, N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle / N. М. Oliynyk [та ін.]. - С.96-102. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Palasiuk, H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem / H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska. - С.103-107. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Development of students’ cognitive activity / Η. M. Protsyk. - С.113-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Rebukha, L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu. - С.122-126. - Bibliogr. at the end of the art.
Rozlutska, G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939) / G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci. - С.127-132. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn. - С.133-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Synyshyna, V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.137-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Ulishchenko, V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.148-152. - Bibliogr. at the end of the art.
Vykhrushch, A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice / A. V. Vykhrushch. - С.153-160. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees / I. Ya. Zalipska. - С.161-166. - Bibliogr. at the end of the art.
Beck, G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions” / G. Beck. - С.167-172. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Погребняк, В.
    Система забезпечення якості вищої освіти [Текст] = Higher Education Quality Assurance / В. Погребняк, О. Дашковська // Вища школа. - 2020. - № 3. - С. 82-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- експертна -- рада -- якість
Дод.точки доступу:
Дашковська, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: 21876/2020/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 3
Зміст:
Харламов, П. Зарплатний рейтинг вишів 2020 / П. Харламов. - С.7-22
Губарець, В. Університет “Україна”: історія створення та особливості навчання / В. Губарець. - С.23-27
Андрущенко, В. Пісенна культура українського народу / В. Андрущенко. - С.28-34
Берегова, Г. Актуальність формування культури мовлення в аграрних закладах вищої / Г. Берегова. - С.35-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гавриленко, О. Зростання чи сталий розвиток: що змінилося за 30 років / О. Гавриленко. - С.45-56
Андрієнко, О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа / О. Андрієнко. - С.57-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Погребняк, В. Система забезпечення якості вищої освіти / В. Погребняк, О. Дашковська. - С.82-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чирчик, С. До питання становлення професійної компетентності майбутніх дизайнерів / С. Чирчик. - С.93-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 23823/2020/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Максименко, С. Системність психіки людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча. - С.13-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр / О. Якимчук. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку / Т. Саєнко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кофанова, О. Роль геоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва / О. Кофанова, О. Кофанов. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шпачинський, І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти / І. Шпачинський. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кочерга, Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот / Є. Кочерга [та ін.]. - С.52-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лук’янченко С., Шапошніков С., Кандибур Р., Хлистік А.
Demyanenko, N. Tutoring as pedagogical action and new profession: systematic approach to the problem / N. Demyanenko. - С.59-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Козлакова, Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова [та ін.]. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сусь Б., Коваленко О., Іванова Ю., Ставицька І.
Бакка, Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської світи в школі / Т. Бакка. - С.75-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дебич, М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція / М. Дебич. - С.81-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Дебич, М.
    Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 81-88. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- оцінювання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Sopiha, М. O.
    Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Текст] = Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- кейс-метод -- ігровий -- метод -- тренінг -- коучинг -- аналіз -- стажування
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, О. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
досвід
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Чорномидз, А. В.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Вергун, А. Р.
    Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія [Текст] = Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ПЛАГІАТ -- ПЛАГИАТ

Кл.слова (ненормовані):
програмне -- забезпечення
Дод.точки доступу:
Ягело, С. П.
Стечак, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: 23823/2020/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи») / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хоменко, Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Біденко, Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Сікорський, П.
    Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти [Текст] = Structuring of studying material - a necessary condition for ensuring high quality of higher education / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальні -- дисципліни -- навчальний -- матеріал -- структурування
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.
Шифр: 23823/2019/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Цивілізаційна вартість освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бобало, Ю. Управлінські впливи системи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти / Ю. Бобало. - С.10-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сторіжко, С. Проблема людської природи як концепту ідентичності в психоаналітичній філософії / С. Сторіжко. - С.30-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, Ю. Минуле, сьогодення і майбутнє в уявленнях про прийняття рішень людиною / Ю. Корсак. - С.36-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи / М. Нестерова. - С.45-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Діяльність українських вищих навчальних закладів в евакуації в роки німецько-радянської (Великої Вітчизняної) війни / С. Терепищий, Д. Малежик. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карташова, Л. Підготовки менеджерів соціокультурної діяльності до соціалізації осіб з особливими потребами в індустрії дозвілля / Л. Карташова, В. Любарець. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Криштанович, М. Шляхи впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик викладання правознавства в закладах загальної середньої освіти / М. Криштанович. - С.63-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.68-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузьоменська, Л. Мовна дійсність епохи масової культури / Л. Кузьоменська. - С.77-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Бобало, Ю.
    Управлінські впливи системи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти [Текст] = Administrative influencesinternal quality security systemsin higher education staff / Ю. Бобало // Вища освіта України. - 2019. - № 2. - С. 10-29. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні параметри -- заклад -- нормативні документи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.
Шифр: ПУ56/2019/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2 . - 58.50, р.
Зміст:
Пересипкіна, Т. В. Актуальні питання організації медичного забезпечення дітей та підлітків в умовах закладів освіти / Т. В. Пересипкіна [та ін.]. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сидоренко Т. П., Голубнича Г. І., Пересипкіна А. М.
Лоскутов, О. Є. Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності / О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойцанюк, С. І. Організація самостійної роботи студентів-медиків / С. І. Бойцанюк [та ін.]. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Залізняк М. С., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Страшок, Л. А. Досвід використання статичної гепатосцинтиграфії для оцінки функціонального стану печінки у підлітків із метаболічним синдромом / Л. А. Страшок, О. В. Бузницька. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фуштей, І. М. Зміни показників ендотеліальної дисфункції у пацієнтів із гіпертонічною хворобою ІІ стадії під впливом лікування / І. М. Фуштей, О. М. Байдужа, Є. В. Сідь. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Главатских, Т. С. Инфекционный эндокардит протезированного митрального клапана / Т. С. Главатских, Н. В. Макиенко, С. В. Степанова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст.
Лизогуб, Н. В. Реакции системы кровообращения при повороте пациента на живот на фоне внутривенной анестезии / Н. В. Лизогуб. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кравец, О. В. Алгоритм проведения инфузионной терапии у больных среднего хирургического риска в неотложной абдоминальной хирургии / О. В. Кравец. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Микитин, В. З. Ефективність різних методів діагностики у хворих на спайкову непрохідність кишечнику / В. З. Микитин [та ін.]. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бойко В. В., Пак В. Я., Макаров В. В., Пиндзин Д. М.
Сикал, І. М. Внутрішньоматкові синехії / І. М. Сикал, В. М. Ольховська. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, В. В. Особливості використання електрохірургічних технологій при виконанні мастектомії / В. В. Макаров, В. В. Камарчук, В. В. Цодіков. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабалян, В. О. Аналіз кореляції госпітальної летальності постраждалих із переломами проксимального відділу стегнової кістки з оцінкою фізичного стану за класифікацією ASA / В. О. Бабалян. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макаров, В. В. Особливості визначення лабораторних маркерів прогнозування виникнення лімфореї після мастектомії / В. В. Макаров [та ін.]. - С.61-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Цівенко О. І., Цодіков В. В., Мельник Д. Ю.
Золотарьова, Т. В. Катетерна абляція в разі фібриляції передсердь і супутньої серцевої недостатності / Т. В. Золотарьова [та ін.]. - С.66-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Прохорова О. О., Бринза М. С., Більченко О. В.
Вороньжев, І. О. Особливості променевої діагностики пневмоцистної пневмонії у ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД / І. О. Вороньжев [та ін.]. - С.74-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лімарєв С. В., Коломійченко Ю. А., Пальчик С. М.
Федоренко, Н. О. Проблеми немедикаментозних методів лікування тютюнопаління у спортсменів / Н. О. Федоренко, Е. П. Яроцька. - С.80-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бєлих, О. В. Можливості сучасного анестезіологічного забезпечення лапароскопічної холецистектомії у пацієнтів похилого віку / О. В. Бєлих. - С.84-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Вороненко, Ю. В.
    Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- провайдери -- освітні послуги
Дод.точки доступу:
Толстанов, О. К.
Краснов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА -- людиноцентрованість -- самоосвіта -- кадрове -- медичне -- забезпечення
Дод.точки доступу:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Солонинко, І. І.
Радченко, О. М.
Стрільчук, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)