Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (212)Періодичні видання (1377)Бібліотечні видання (205)Краєзнавство (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=забезпечення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 168
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Герменевтика освіти (спроба теоретичного аналізу)/ В. Андрущенко (стр.5-9)
Корсак К. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України/ К. Корсак (стр.10-15)
Рябченко В. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект/ В. Рябченко (стр.16-22)
Похресник А. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє/ А. Похресник (стр.23-28)
Нестерова М. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти/ М. Нестерова (стр.29-34)
Колос К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Колос (стр.35-43)
Береза В. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві/ В. Береза (стр.44-49)
Козлов Д. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід/ Д. Козлов (стр.50-58)
Федоров О. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів/ О. Федоров (стр.59-70)
Шелюк Л. Світовий досвід демократизації освітньої політики/ Л. Шелюк (стр.71-76)
Бак М. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти/ М. Бак (стр.77-84)
Онкович Г. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія/ Г. Онкович (стр.85-93)
Козієвська О. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції)/ О. Козієвська (стр.94-100)
Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/ Н. Колесниченко (стр.101-108)
Ланських О. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики/ О. Ланських (стр.109-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вища школа -2014р.,N 11/12
Цікаві статті :
Львівська політехніка готує і виховує нову генерацію української технічної еліти (стр.10-14)
Головенкін В. Університетська система забезпечення якості / В. Головенкін (стр.15-23)
Красильникова Г. На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти/ Г. Красильникова (стр.24-35)
Жорнова Олена. Благополуччя здобувачів вищої освіти як об'єкт моніторингу її якості/ Олена Жорнова, Ольга Жорнова (стр.36-44)
Дідик Р. Сучасні навчальні технології в системі підготовки інженерних кадрів/ Р. Дідик (стр.45-50)
Семенова А. Сучасні тенденції формування педагогічної майстерності фахівців інженерних спеціальностей/ А. Семенова (стр.51-59)
Корсак К. Пропозиція "Української ідеї — XXI"/ К. Корсак (стр.60-71)
Бачинський О. Становлення та розвиток практичної підготовки як невід'ємної складової сільськогосподарської освіти/ О. Бачинський (стр.72-84)
Виткалов С. Сучасні проблеми вищої школи очима регіонального педагога/ С. Виткалов (стр.85-90)
Ананко Т. Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх навчальних закладах України/ Т. Ананко (стр.91-99)
Храмцовська Н. Особливості сучасної стандартизації в інформаційних дисциплінах/ Н. Храмцовська (стр.100-108)
Гогунський В. Особливості роботи в "Google Академія"/ В. Гогунський, О. Колесніков (стр.109-111)
Филюк Г. Колективне наукове видання з проблем управління сучасними системами на різних рівнях господарювання/ Г. Филюк (стр.112-114)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 2/3
Цікаві статті :
Мендзебровський І. Приховані можливості/ І. Мендзебровський (стр.7-9)
Скабурскієне Н. Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви/ Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас (стр.10-18)
Мельниченко А. Використання соціологічної інформації в управлінні вищим навчальним закладом / А. Мельниченко (стр.19-27)
Соснін О. Про інноваційні перетворення в освіті/ О. Соснін (стр.28-42)
Гармаш А. Актуальні аспекти взаємовпливу якості вищої освіти та якості освітніх програм/ А. Гармаш (стр.43-52)
Новіков Б. Творчість як корисне здійснення блага через істину в красі/ Б. Новіков (стр.53-62)
Сингаївська А. Феномен учіння: суб'єктна орієнтованість у студентоцентрованому середовищі вищої школи/ А. Сингаївська (стр.63-71)
Коломієць С. Досвід реалізації сучасних завдань іншомовної освіти у політехнічному ВНЗ / С. Коломієць, О. Деімиденко (стр.72-77)
Кофанова О. Хімічні основи формування валеологічних знань та здорового способу життя у студентів-екологів/ О. Кофанова (стр.78-86)
Винославська О. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості/ О. Винославська (стр.87-98)
Тарасенко В. Комп'ютерний сервіс для виявлення викладачами запозичень у студентських роботах/ В. Тарасенко, О. Тесленко (стр.99-106)
Гуйтур М. Онлайн-мобілізація наукових (науково-педагогічних) працівників на модернізацію економіки України/ М. Гуйтур, А. Коловський (стр.107-118)
Друченко М. Науково-технічна бібліотека ім. Г.І. Денисенка НТУУ "КПГ : минуле і сьогодення/ М. Друченко (стр.119-122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища освіта України -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Доповідь з нагоди презентації Проекту «Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття (Педагогічна Конституція Європи)»/ В. Андрущенко (стр.5-7)
Кремень В. . Що робить державу успішною в пору глобалізації? (Промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні. 11 березня 2013 р.)/ В. Кремень (стр.8-10)
Губерський Л. Обговорюємо проекти закону України «Про вищу освіту»/ Л. Губерський [и др.] (стр.11-12)
Коцан І. Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири/ І. Коцан (стр.13-19)
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк (стр.20-25)
Семенюк Н. Нормативно-правове забезпечення розв'язання суперечностей безперервної освіти/ Н. Семенюк (стр.26-32)
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості/ Л. Куліненко (стр.33-39)
Скиртач В. Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко)/ В. Скиртач, О. Періг (стр.40-47)
Шугалій Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL/ Н. Шугалій (стр.48-53)
Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс/ В. Морозов (стр.54-58)
Олексенко Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти/ Р. Олексенко (стр.59-67)
Петько Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів/ Л. Петько (стр.68-74)
Лук'янченко О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії/ О. Лук'янченко (стр.75-78)
Кузьмінський Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Є. Кузьмінський, К. Щурська (стр.79-84)
Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/ В. Шаповал (стр.85-88)
Поляк О. Вища освіта XXI століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг/ О. Поляк (стр.89-94)
Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність європейської платформи модернізації вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.95-101)
Гаращук О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки/ О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль (стр.102-108)
Майборода В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 pp.)/ В. Майборода, Г. Лесик (стр.109-113)
Кравчук В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ/ В. Кравчук (стр.114-119)
Волинка Г. «Велич духовності». Рецензія на наукове видання «Філософія: Історія. Людина. Освіта» академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна/ Г. Волинка (стр.120-121)
Бойченко М. Рецензія на монографію В. Андрущенка «Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття». - К.: Знання України, 2011.- 1099 с/ М. Бойченко (стр.121-122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Суліма Є. Інноваційні виклики сучасності й динаміка модернізації національної освіти/ Є. Суліма (стр.7-12)
Степко М. Світові тенденції розвитку систем вищої освіти та проблеми забезпечення якості й ефективності вищої освіти в Україні/ М. Степко (стр.13-22)
Комаров В. Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти/ В. Комаров (стр.23-33)
Дурняк Б. Вплив міжнародної співпраці Української академії друкарства на підвищення якості підготовки фахівців для видавничо-поліграфічної галузі України/ Б. Дурняк, Я. Угрин (стр.34-43)
Півняк Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету/ Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко (стр.43-49)
Жорнова Ольга. Talent management у вітчизняному ВНЗ: вибір оптимального шляху розвитку/ Ольга Жорнова, Олена Жорнова (стр.50-58)
Очеретяний А. До питання про предмет політології/ А. Очеретяний (стр.59-69)
Зотова-Садило О. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище/ О. Зотова-Садило (стр.70-78)
Константінова Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм/ Н. Константінова (стр.79-91)
Головенкін В. Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу/ В. Головенкін (стр.92-98)
Україні XXI сторіччя — інтелект і творчість молоді (стр.99-101)
Ткаченко О. Дбати про збереження духовності/ О. Ткаченко (стр.102-105)
Цвих В. Політологія у системі підготовки сучасного фахівця / В. Цвих, Д. Черняк (стр.106-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Аймедов К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків/ К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно (стр.6-10)
Варна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи/ О. М. Варна (стр.11-13)
Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/ М. М. Васенда (стр.14-16)
Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк (стр.17-24)
Гнатюк М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків/ М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук (стр.25-27)
Гощинський П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів/ П. В. Гощинський (стр.28-29)
Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан (стр.30-34)
Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський (стр.35-38)
Гуцол Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі''/ Л. П. Гуцол, А. В. Горілик (стр.39-44)
Денефіль О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології/ О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини/ Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита (стр.48-50)
Ласитчук О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів/ О. М. Ласитчук (стр.51-54)
Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації/ З. П. Мандзій (стр.55-58)
Марущак М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського/ М. І. Марущак [и др.] (стр.59-60)
Марценюк В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку/ В. П. Марценюк, Н. О. Кравець (стр.60-63)
Матолич У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії/ У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець (стр.64-66)
Налужна Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент/ Т. В. Налужна (стр.67-70)
Олійник О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі/ О. В. Олійник (стр.71-73)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко (стр.74-76)
Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк (стр.77-79)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський, О. М. Демченко (стр.80-82)
Самойленко А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті/ А. В. Самойленко [и др.] (стр.83-86)
Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення/ І. Д. Сиротинська (стр.87-90)
Талалаєнко О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.91-94)
Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко (стр.95-97)
Фастовець О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.98-100)
Федько В. В. Викладач-студент: деспот чи друг?/ В. В. Федько (стр.101-102)
Федько В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп"/ В. В. Федько [и др.] (стр.103-104)
Фітькало О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області/ О. С. Фітькало (стр.105-108)
Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський (стр.109-113)
Чурпій К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності/ К. Л. Чурпій (стр.114-116)
Шатило В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів/ В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова (стр.117-120)
Шевчук Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти/ Τ. І. Шевчук (стр.121-124)
Шустваль М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/ М. Ф. Шустваль [и др.] (стр.125-128)
Савченко І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко (стр.129-132)
Іванець Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації?/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.133-134)
До славного ювілею (стр.135-137)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам'яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичній освіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль (стр.6-98)
Дзюбановський І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров'я України/ І. Я. Дзюбановський (стр.6-8)
Старча Т. М. . Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування/ Т. М. Старча [и др.] (стр.9-13)
Старча Т. М. . Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації/ Т. М. Старча [и др.] (стр.14-19)
Волосовець О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.20-29)
Волосовець О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.30-33)
Корда Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту в Тернопільському державному медичному університеті/ Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ (стр.34-38)
Амосова К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю/ К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна (стр.39-40)
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.41-45)
Мороз В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи/ В. М. Мороз [и др.] (стр.46-49)
Лісовий В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.50--52)
Запорожан В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.53-54)
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/ В. П. Черних [и др.] (стр.55-56)
Ждан В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.57-60)
Никоненко О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.61-63)
Дзяк Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.66-67)
Бойчук Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.67-72)
Зіменковський Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.73-79)
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"/ М. М. Рожко [и др.] (стр.80-81)
Колесник Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.82-85)
Вороненко Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення/ Ю. В. Вороненко ; Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер (стр.86-88)
Хвисюк О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.89-89)
Чекман І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам/ І. С. Чекман (стр.92-93)
Шатило Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту"/ Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук (стр.94-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/ Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька (стр.5-8)
Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.9-14)
Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини/ Р. В. Деніна (стр.15-18)
Зарічна Т. П. . Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/ Т. П. Зарічна (стр.19-21)
Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Зозуляк (стр.22-23)
Івануса І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид (стр.24-26)
Калинюк Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету/ Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький (стр.27-29)
Карпінець І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу/ І. М. Карпінець (стр.30-33)
Кишкан І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти/ І. Г. Кишкан, І. І. Заморський (стр.34-36)
Кіт З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення/ З. М. Кіт, А. Р. Вергун (стр.37-40)
Мельничук Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.41-43)
Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель (стр.44-47)
Муратова Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.48-50)
Сирцов В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.51-53)
Степанов Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.54-57)
Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами/ С. І. Тертишний (стр.58-59)
Фальфушинська Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.60-63)
Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/ Н. В. Шолойко (стр.64-67)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам/ В. В. Шухтін, В. І. Хрущ (стр.68-69)
Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/ С. О. Ястремська (стр.70-73)
Ящук О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації/ О. В. Ящук (стр.74-76)
Vorona I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors/ I. I. Vorona (стр.77-79)
Боярська Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів/ Л. М. Боярська [и др.] (стр.80-82)
Вакалюк І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина”/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.83-86)
Грицай Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою/ Г. В. Грицай (стр.87-89)
Залізняк М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. С. Залізняк (стр.90-92)
Кузняк Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія”/ Н. Б. Кузняк [и др.] (стр.93-95)
Мисула І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.96-98)
Мищенко І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів/ І. А. Мищенко (стр.99-101)
Ніженковська І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова (стр.102-105)
Олещук О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією/ О. М. Олещук [и др.] (стр.106-108)
Перцева Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.109-111)
Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів/ І. С. Чолак (стр.112-114)
Кравчук Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР./ Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка (стр.115-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Неділько С. Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного/ С. Неділько (стр.7-14)
Пухальська Г. Організаційно-педагогічні проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації у ВНЗ авіаційного профілю/ Г. Пухальська (стр.15-24)
Герасименко Л. Організація самостійної діяльності майбутніх фахівців авіаційної галузі засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Л. Герасименко (стр.25-31)
Бондарчук С. Застосування екологічного компоненту в організації навчального процесу Кіровоградської льотної академії НАУ/ С. Бондарчук (стр.32-39)
Смирнова І. Роль інтерактивних методів навчання у підготовці авіафахівців/ І. Смирнова (стр.40-48)
Ізвалов О. Розвиток ІТ-спільноти шляхом проведення міжнародного хакатону Global Game Jam/ О. Ізвалов, В. Неділько, С. Неділько (стр.49-56)
Плачинда Т. Підготовка курсантів льотних навчальних закладів з урахуванням негативних чинників майбутньої професійної діяльності/ Т. Плачинда (стр.57-64)
Ломакіна М. Порівняльне дослідження у сфері професійної підготовки авіаційних фахівців/ М. Ломакіна, К. Суркова (стр.65-73)
Левківський К. Реформування вищої освіти в контексті імплементації Закону України “Про вищу освіту”: нормативно-правові аспекти забезпечення якості/ К. Левківський, Л. Івлєва (стр.74-80)
Лещенко Г. Формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіатранспорті в процесі їх фізичної підготовки/ Г. Лещенко (стр.81-90)
Кушнір О. Навички регуляції емоційних станів як провідна складова професійної надійності льотного складу/ О. Кушнір, О. Краснова (стр.91-100)
Азатьян В. Толерантність як складова професійного самовдосконалення майбутніх авіадиспетчерів/ В. Азатьян, Ю. Котелянець (стр.101-109)
Задкова О. Формування готовності до вирішення проблемних ситуацій професійної діяльності у майбутніх пілотів: комунікативні уміння/ О. Задкова, О. Бродова (стр.111-117)
Москаленко О. Критерії, показники та рівні готовності авіаційних фахівців до виконання професійних дій/ О. Москаленко (стр.118-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 6
Цікаві статті :
Коргуник Ю. Освіта і сьогодення: виклики часу/ Ю. Коргуник (стр.7-8)
Хоружа Л. Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи / Л. Хоружа (стр.9-19)
Панасевич Д. Новий закон України "про вищу освіту", або Навіщо п'яте колесо до воза?/ Д. Панасевич (стр.20-36)
Субіна О. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей/ О. Субіна (стр.37-48)
Дебич М. Різноманітність теорій інтернаціоналізації вищої освіти в розвинених державах світу/ М. Дебич (стр.49-58)
Зварич І. Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/ І. Зварич (стр.59-68)
Грищенко Т. Принципи інформаційно-бібліотечного обслуговування студентів ВНЗ: орієнтація на вимоги сучасності/ Т. Грищенко, Н. Етенко (стр.69-78)
Корсак Ю. Необхідність нових наук і термінів для забезпечення ноопрогресу людства у XXI столітті/ Ю. Корсак (стр.79-90)
Тарнавська С. Реорганізація системи вищої освіти в УСРР на початку 1920-х років/ С. Тарнавська (стр.91-102)
Гогунський В. Публікаційна активність авторів журналу "Управління розвитком складних систем"/ В. Гогунський, А. Білощицький, С. Бушуев (стр.103-105)
Проект постанови Про утворення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (стр.106-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 9/10
Цікаві статті :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6)
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця. Коротко про головне (стр.7-9)
Михайличенко Д. . Семен Кузнець і харківська вища економічна школа/ Д. Михайличенко (стр.10-22)
Пономаренко В. Діагностика здатності студентів до професіоналізації/ В. Пономаренко (стр.23-41)
Афанасьев М. Форсайт — вектор руху університету/ М. Афанасьев (стр.42-58)
Єрмаченко В. Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу/ В. Єрмаченко, О. Єрмоленко (стр.59-69)
Золотарьова І. Розвиток інтернаціоналізації університету у співпраці з європейським простором вищої освіти/ І. Золотарьова, Ж-Ю. Шоша (стр.70-79)
Анохін В. Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів/ В. Анохін (стр.80-95)
Зима О. Профорієнтаційна робота як елемент виховного процесу в університеті/ О. Зима (стр.96-108)
Раєвнєва О. Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг/ О. Раєвнєва (стр.109-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 11/12
Цікаві статті :
Завалевський Ю. Формування конкурентоспроможного фахівця — одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу/ Ю. Завалевський (стр.7-18)
Ніколаєнко С. Аграрна освіта і наука в Україні в умовах євроінтеграції: проблеми та виклики/ С. Ніколаєнко (стр.19-28)
Вільський Г. Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень/ Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлева (стр.29-34)
Сухарніков Ю. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України/ Ю. Сухарніков (стр.35-61)
Панасевич Д. Про єдиний перелік галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України/ Д. Панасевич (стр.62-74)
Єфремов В. Збереження кадрового потенціалу вищої школи в умовах системної кризи в Україні/ В. Єфремов (стр.75-84)
Потапчук Т. Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі/ Т. Потапчук (стр.85-97)
Письменкова Т. Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти/ Т. Письменкова (стр.98-107)
Антіпова Н. Пропозиції з розробки галузевої рамки кваліфікацій селекціонерів-генетиків / Н. Антіпова, Н. Рідей, І. Антіпов (стр.108-118)
Галиця О. Навчальна практика у ВНЗ (коледжах) та її різновиди/ О. Галиця (стр.119-122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Богатирьова Р.В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров'я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М.С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров'я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю.В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О.П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В.Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М.С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В.М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В.М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю.В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В.П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б.С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г.В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В.М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В.М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю.М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О.М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В.К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А.А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С.І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О.С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П.Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І.Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З.М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришенець В.В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришенець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В.В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В.В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В.В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л.Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського/ Л.Я Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р.Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О.П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І.С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л.Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В.Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю.В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В.М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В.П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В.М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М.А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О.М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В.М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І.С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л.В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О.М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г.В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В.М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б.С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В.К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І.В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л.Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю.М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В.М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І.Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О.П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є.М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О.С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О.О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю.О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П.Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О.М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М.І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М.В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б.І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А.О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т.С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А.Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А.Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С.В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І.С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т.А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В.О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т.В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А.С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л.Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н.М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л.А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І.М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М.В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В.М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л.М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В.М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С.Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н.Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н.Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С.М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н.В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л.С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М.С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І.Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В.Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І.Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С.І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П.Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П.Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З.П. Модульний підхід/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С.М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О.В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І.Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С.І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О.В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С.І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С.І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.104-106.)
Шпонька І.С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М.М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В.З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Звєряков М. Розвиток наукової складової в Одеському державному економічному університеті/ М. Звєряков (стр.7-14.)
Ковальов А. Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету/ А. Ковальов (стр.15-22.)
Звєряков М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища/ М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова (стр.23-33.)
Проценко О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення/ О. Проценко, О. Русєва (стр.34-41.)
Суворовський О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах/ О. Суворовський (стр.42-47.)
Тринчук О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті/ О. Тринчук (стр.48-53.)
Корольова Т. Профспілкова організація Одеського державного економічного унівнрситету: віхи історії та сьогодення/ Т. Корольова, Г. Шамаєва (стр.54-58.)
Шубартовський Г. Інтернаціоналізація університетської освіти/ Г. Шубартовський (стр.59-63.)
Кузнєцова Л. Конкурентоспроможність України у сфері освіти/ Л. Кузнєцова (стр.64-69.)
Никифоренко В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України/ В. Никифоренко (стр.70-77.)
Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні/ М. Окландер (стр.78-82.)
Козлова Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів/ Г. Козлова, Т. Кублікова (стр.83-93.)
Кіршо С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів/ С. Кіршо (стр.94-100.)
Допіра І. Подовжена освіта - шлях у майбутнє/ І. Допіра, О. Обнявко, О. Чернега (стр.101-106.)
Беспалов В. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ/ В. Беспалов, С. Стеценко (стр.107-112.)
Іваницька Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості/ Т. Іваницька, Н. Фадєєва (стр.113-123.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 9
Цікаві статті :
Губерський Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria/ Л. Губерський (стр.7-15.)
Перестюк М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка/ М. Перестюк, І. Парасюк (стр.16-30.)
Базилевич В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів/ В. Базилевич (стр.31-35.)
Еш С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу/ С. Еш (стр.36-49.)
Зайцев В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності/ В. Зайцев (стр.50-58.)
Загірняк М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України/ М. Загірняк, С. Сергієнко (стр.59-66.)
Чередниченко О. Мова та ідентичність у глобальному світі/ О. Чередниченко (стр.67-72.)
Куліш М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття/ М. Куліш, Ю. Прилуцький (стр.73-75.)
Василюк А. Проблеми аналізу освітніх програм/ А. Василюк (стр.76-82)
Смирний М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр/ М. Смирний (стр.83-89.)
Розенбаум М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів/ М. Розенбаум [и др.] (стр.90-101.)
Семенюк Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти/ Г. Семенюк, О. Івановська (стр.102-109.)
Баранівський В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник/ В. Баранівський (стр.110-113.)
Проект положення про дослідницький університет України (стр.114-124.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 10
Цікаві статті :
Тацій В. Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого - лідер юридичної освіти в Україні/ В. Тацій (стр.5-13.)
Мельник С. Економіка знань: світовий досвід та перспективи впровадження в Україні/ С. Мельник, В. Матросов (стр.14-25.)
Дзюблюк О. Особливості підготовки фахівців банківського профілю у системі вищої економічної освіти/ О. Дзюблюк, Р. Михайлюк (стр.26-33.)
Решетніченко А. Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти/ А. Решетніченко, С. Шевченко (стр.34-43.)
Жалдак М. Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті/ М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська (стр.44-52.)
Коноваленко В. Дотримання авторських прав у навчальній літературі і наукових публікаціях/ В. Коноваленко (стр.53-60.)
Зеленський К. Вартість навчання, порядок формування ціни та шляхи її зменшення/ К. Зеленський, О. Синишин (стр.61-85.)
Огаренко Т. Аналіз особливостей попиту на освітні послуги з метою прогнозування/ Т. Огаренко (стр.86-98.)
Чепига М. Біоенергетичний аспект розвитку ветеринарної науки та освіти у ХХІ столітті/ М. Чепига (стр.99-105.)
Кліменко В. Професіоналізація і психологія викладача вищої школи/ В. Кліменко (стр.106-112.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 11
Цікаві статті :
Огнев'юк В. Криза - момент істини для університетської освіти/ В. Огнев'юк (стр.5-16)
Калашнікова С. Механізми забезпечення інноваційного організаційного розвитку сучасного університету/ С. Калашнікова (стр.17-22)
Хоружа Л. У пошуках нової моделі педагогічної освіти/ Л. Хоружа (стр.23-31)
Мартиненко С. Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності/ С. Мартиненко (стр.32-39)
Жильцов О. Сучасні підходи до проектування навчального процесу в умовах євроінтеграції/ О. Жильцов (стр.40-49)
Голубенко О. Національна структура кваліфікації вищої освіти: проблеми переформатування/ О. Голубенко, Т Морозова (стр.50-60)
Бендера І. Паспортизація навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. Бендера (стр.61-78)
Чепига М. Академічна нечесність викладачів та студентів: шлях її подолання в Україні/ М. Чепига (стр.79-91)
Царьова Т. Технологія як економічна категорія/ Т. Царьова, О. Зозульов (стр.92-103)
Луцький М. Умови підготовки Інженерів з програмного забезпечення/ М. Луцький, М. Сидоров (стр.104-111)
Кларк М. Вплив ранжирування у вищій освіті на доступ, вибір і можливості студентів/ М. Кларк (стр.112-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)