Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/С. Л. Стефанко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.43-44
|
>2.
| Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/К. Л. Стефанишин // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.107-116
|
>3.
| Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/Л. С. Фіра [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.119-122
|
>4.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/А. Я. Павляк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.102-106
|
>6.
| Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.5-7
|
>7.
| Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.55-58
|
>8.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|