Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/Л. С. Фіра [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.119-122
|
>2.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/К. Л. Стефанишин // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.107-116
|
>4.
| Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/K. L. Stefanyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.82-86
|
>5.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/А. Я. Павляк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.102-106
|
>8.
| Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.28-30
|
>9.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Інтеграція знань у медичній освіті/В. Д. Гірка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 1.-С.13-16
|
|
|