Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (24)Періодичні видання (61)Краєзнавство (10)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Павляк, А. Я.
    Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників [Текст] = Interactiat methods of professional skills during a practical lesson for future medical staff / А. Я. Павляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
форми -- навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології [Текст] / О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
розтин -- секційна зала
Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, О. А.
Мальцев, І. О.
Чекан, С. М.
Бондаренко, Н. С.
Бондаренко, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бойко, Т. В.
    Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 [Текст] = Acquisition experience of practical habits and peculiarities of individual 5 course students’ work of the medical faculty at the internal medicine department NO. 3 / Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
заняття -- навчання -- індивідуальне
Анотація: Мета роботи – вивчити досвід освоєння практичних навичок та особливості організації індивідуальної роботи студентів (ІРС) на кафедрі внутрішньої медицини № 3
Основна частина. Відпрацювання в умовах відділень терапевтичного профілю є дієвим та перспективним методом передачі навчальної інформації шляхом практичних дій. Максимально наближені до реальних умов практичні заняття та позааудиторна робота студентів підвищують їх мотивацію та зацікавленість до самостійного виконання практичних навичок. ІРС − це самостійне освоєння студентом частини навчальної програми, що здійснюється за партнерської участі викладача в її плануванні і оцінці досягнення конкретного результату. При організації ІРС співробітники кафедри внутрішньої медицини № 3 враховують індивідуальні здібності студента, допомагають розкрити його творчий потенціал, кращі якості як майбутнього лікаря-фахівця. Контроль ІРС проводиться шляхом усного опитування та виконання письмових контрольних завдань під час практичних занять, проміжного та поточного контролю. При контролі засвоєння матеріалу при ІРС викладач оцінює не тільки рівень освоєння студентом навчального матеріалу, а і його вміння використовувати отримані знання при постановці діагнозу. Необхідно враховувати чіткість викладу й обґрунтованість відповіді, рівень володіння матеріалом, наявність творчого підходу при ІРС, ступінь уявлення студента про нові медичні технології, знання показань та протипоказань до призначення лікування. Види ІРС, що використовуються при викладанні предмета внутрішньої медицини на кафедрі внутрішньої медицини № 3 ТДМУ студентам п’ятого курсу, – це ІРС на аудиторних заняттях, позааудиторна ІРС, самостійна робота під контролем викладача (індивідуальні заняття з викладачем)
Висновок. Організація ІРС сприяє повноціннішому засвоєнню матеріалу та формуванню знань і умінь, що допомагає у підготовці кваліфікованих лікарів європейського рівня
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Стефанишин, К. Л.
    Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача [Текст] = Professional communication of a pediatrician with a child and his parents: guidelines of a practical for a teacher / К. Л. Стефанишин // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

Кл.слова (ненормовані):
навички -- анамнез
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі [Текст] = Independent work of internes as one of the directions of improvement of pharmaceutical industry specialists / Л. С. Фіра [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
навчальні -- план -- індивідуальні -- заняття
Дод.точки доступу:
Фіра, Л. С.
Чубка, М. Б.
Вронська, Л. В.
Підгірний, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів [Текст] = Application of international classification of functioning, limitations of life and health in teaching of clinical disciplines in physical therapists / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
кафедра -- медична -- реабілітація -- реабілітаційні програми -- практичні заняття -- МКФ
Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Бакалюк, Т. Г.
Стельмах, Г. О.
Максів, Х. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Еш, С.
    ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання [Текст] / С. Еш // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 84-91

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


    Стефанко, С. Л.
    Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ [Текст] / С. Л. Стефанко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 43-44

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


   
    Інтеграція знань у медичній освіті [Текст] = Integration of knowledge in education / В. Д. Гірка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 1. - С. 13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
медичний коледж -- міждисциплінарні заняття
Анотація: Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не було мозаїкою окремих картин, а складало єдину цілісну картину, і виникає необхідність в інтеграції кількох дисциплін, де можна досягнути міжпредметних узагальнень. Подано варіанти заходів, спрямованих на розв’язання цього питання, на прикладі науково-дослідних конференцій Медичного коледжу Харківської медичної академії післядипломної освіти. Ключові слова: освіта, знання, педагогічний процес, міждисциплінарна інтеграція
Дод.точки доступу:
Гірка, В. Д.
Краснопольська, С. Ю.
Юзбашан, Р. В.
Бердіков, І. О.
Савенко, Б. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Stefanyshyn, K. L.
    Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school [Текст] = Практичне заняття як основна форма навчального процесу з дисципліни «Українська мова як іноземна» у вищій школі / K. L. Stefanyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 82-86. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
лексика -- граматика -- іноземні студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)