Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (24)Періодичні видання (61)Краєзнавство (10)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павляк А. Я.
Назва : Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників
Паралельн. назви :Interactiat methods of professional skills during a practical lesson for future medical staff
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 102-106 (Шифр МУ7/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форми--навчання
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алєксєєнко О. А., Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Назва : Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 5-7 (Шифр МУ7/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розтин--секційна зала
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко Т. В.
Назва : Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3
Паралельн. назви :Acquisition experience of practical habits and peculiarities of individual 5 course students’ work of the medical faculty at the internal medicine department NO. 3
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 70-73 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заняття--навчання--індивідуальне
Анотація: Мета роботи – вивчити досвід освоєння практичних навичок та особливості організації індивідуальної роботи студентів (ІРС) на кафедрі внутрішньої медицини № 3Основна частина. Відпрацювання в умовах відділень терапевтичного профілю є дієвим та перспективним методом передачі навчальної інформації шляхом практичних дій. Максимально наближені до реальних умов практичні заняття та позааудиторна робота студентів підвищують їх мотивацію та зацікавленість до самостійного виконання практичних навичок. ІРС − це самостійне освоєння студентом частини навчальної програми, що здійснюється за партнерської участі викладача в її плануванні і оцінці досягнення конкретного результату. При організації ІРС співробітники кафедри внутрішньої медицини № 3 враховують індивідуальні здібності студента, допомагають розкрити його творчий потенціал, кращі якості як майбутнього лікаря-фахівця. Контроль ІРС проводиться шляхом усного опитування та виконання письмових контрольних завдань під час практичних занять, проміжного та поточного контролю. При контролі засвоєння матеріалу при ІРС викладач оцінює не тільки рівень освоєння студентом навчального матеріалу, а і його вміння використовувати отримані знання при постановці діагнозу. Необхідно враховувати чіткість викладу й обґрунтованість відповіді, рівень володіння матеріалом, наявність творчого підходу при ІРС, ступінь уявлення студента про нові медичні технології, знання показань та протипоказань до призначення лікування. Види ІРС, що використовуються при викладанні предмета внутрішньої медицини на кафедрі внутрішньої медицини № 3 ТДМУ студентам п’ятого курсу, – це ІРС на аудиторних заняттях, позааудиторна ІРС, самостійна робота під контролем викладача (індивідуальні заняття з викладачем)Висновок. Організація ІРС сприяє повноціннішому засвоєнню матеріалу та формуванню знань і умінь, що допомагає у підготовці кваліфікованих лікарів європейського рівня
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стефанишин К. Л.
Назва : Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача
Паралельн. назви :Professional communication of a pediatrician with a child and his parents: guidelines of a practical for a teacher
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 107-116 (Шифр МУ7/2021/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навички--анамнез
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фіра Л. С., Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Назва : Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі
Паралельн. назви :Independent work of internes as one of the directions of improvement of pharmaceutical industry specialists
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 119-122 (Шифр МУ7/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні--план--індивідуальні--заняття
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Максів Х. Я.
Назва : Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів
Паралельн. назви :Application of international classification of functioning, limitations of life and health in teaching of clinical disciplines in physical therapists
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 28-30 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кафедра--медична--реабілітація--реабілітаційні програми--практичні заняття--мкф
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Еш С.
Назва : ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання
Місце публікування : Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 84-91 (Шифр 21876/2012/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стефанко С. Л.
Назва : Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 43-44 (Шифр МУ7/2013/1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірка В. Д., Краснопольська С. Ю., Юзбашан Р. В., Бердіков І. О., Савенко Б. О.
Назва : Інтеграція знань у медичній освіті
Паралельн. назви :Integration of knowledge in education
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 1. - С. 13-16 (Шифр ПУ56/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медичний коледж--міждисциплінарні заняття
Анотація: Нині, у час комп’ютерних технологій, все більше постає питання зацікавленості процесом навчання серед молоді. Великий обсяг інформації, відсутність компетентних підручників і систематизації матеріалу потребує розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Щоб це знання не було мозаїкою окремих картин, а складало єдину цілісну картину, і виникає необхідність в інтеграції кількох дисциплін, де можна досягнути міжпредметних узагальнень. Подано варіанти заходів, спрямованих на розв’язання цього питання, на прикладі науково-дослідних конференцій Медичного коледжу Харківської медичної академії післядипломної освіти. Ключові слова: освіта, знання, педагогічний процес, міждисциплінарна інтеграція
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Stefanyshyn K. L.
Назва : Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school
Паралельн. назви :Практичне заняття як основна форма навчального процесу з дисципліни «Українська мова як іноземна» у вищій школі
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 82-86 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексика--граматика--іноземні студенти
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)