Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (85)Періодичні видання (441)Бібліотечні видання (18)Краєзнавство (5)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засоби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yelahina N. I., Fedchyshyn N. O.
Назва : Innovative methods of teaching professional english to medical students
Паралельн. назви :Інноваційні методи викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам-медикам
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 100-106 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні--засоби
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища школа -2018р.,N 12
Цікаві статті :
Титаренко В. Сторінками історії факультету технологій та дизайну/ В. Титаренко (стр.7-18)
Цина А. Механізми та методики особистісно-професійної адаптації майбутніх учителів трудового навчання/ А. Цина (стр.19-27)
Борисова Т. Тенденції оновлення фахової підготовки викладачів закладів професійної освіти/ Т. Борисова (стр.28-35)
Галамбош Г. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання до вивчення українських народних промислів/ Г. Галамбош (стр.36-44)
Титаренко В. Підготовка вчителів технологій до забезпечення безпеки життєдіяльності учнів/ В. Титаренко (стр.45-50)
Срібна І. Використання елементів етнодизайну в навчально-виховному процесі підготовки майбутніх учителів технологій/ І. Срібна (стр.51-59)
Хлопов А. Використання диференціального числення у підготовці вчителя освітньої галузі “Технології”/ А. Хлопов (стр.60-66)
Кудря О. Педагогічні умови ефективного навчання студентів основам технології швейних виробів/ О. Кудря (стр.67-75)
Хоменко Л. Використання технології Bring Your Own Device у підготовці майбутніх учителів освітньої галузі “Технології”/ Л. Хоменко (стр.76-85)
Гриценко Л. Інтерактивні засоби навчання у проектно-технологічній діяльності учнів/ Л. Гриценко, С. Поляков (стр.86-102)
Титаренко В. Становлення та діяльність Полтавського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді в контексті розвитку позашкільної освіти/ В. Титаренко, О. Козирод (стр.103-111)
Титаренко О. Дизайн-діяльність студентів як засіб формування еколого-естетичних компетенций/ О. Титаренко (стр.112-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Спориш К. Зарплатний рейтинг вищих навчальних закладів/ К. Спориш (стр.7-20)
Дзвінчук Д. Вплив футурологічних першоджерел на визначення освітньої стратегії в Україні/ Д. Дзвінчук, В. Петренко (стр.21-30)
Ткаченко В. Стандарти вищої освіти у сфері кібербезпеки — важливий інструмент модернізації освітнього процесу та запорука національної безпеки України/ В. Ткаченко (стр.31-39)
Дараган Т. Автономія вищих навчальних закладів: нормативно-правові акти, встановлені Законом України “Про вищу освіту”/ Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.40-45)
Загірняк М. Комп’ютеризовані засоби проведення лабораторних робіт — шлях до ефективної професійно-практичної складової підготовки і формування компетентного фахівця/ М. Загірняк [та ін.] (стр.46-56)
Базилевич В. Інтелектуальна власність: теоретичні виміри та практика реалізації/ В. Базилевич [та ін.] (стр.57-85)
Ткаченко Н. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації/ Н. Ткаченко (стр.86-98)
Будугай О. Ще один крок до співпраці науковців України і Німеччини/ О. Будугай, А. Будугай (стр.99-105)
Наказ МОН України “Про затвердження Порядку забезпечення доступу вищих навчальних закладів і наукових установ, що знаходяться у сфері управління Міністерства освіти і науки України, до електронних наукових баз даних” (стр.106-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Корсак К. Рух людства до двох організованих ним колапсів — екологічного і духовно-інтелектуального. Який з них небезпечніший і чи є порятунок?/ К. Корсак [та ін.] (стр.7-18)
Надольний І. Освіта - ключовий чинник модернізації суспільства/ І. Надольний (стр.19-25)
Болтівець С. “Університетська партія” Тараса Шевченка/ С. Болтівець, О. Галушко (стр.26-41)
Чорний О. Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка/ О. Чорний (стр.42-44)
Гриценок І. Проектна діяльність як засіб розвитку підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих кадрів/ І. Гриценок (стр.45-53)
Дебич М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція/ М. Дебич, О. Гуменна (стр.54-61)
Балабан О. Театральна освіта та сценічне мистецтво у період соціокультурних трансформацій: стратегії розвитку/ О. Балабан, С. Котляр, А. Медведева (стр.62-69)
Юр М. Засоби “театральної експресії” у вихованні фахівців сценічного та аудіовізуального мистецтв/ М. Юр, О. Опанасик, М. Галкін (стр.70-80)
Бурим К. Кольорове вирішення елементів навігації у веб-дизайні/ К. Бурим, С. Чирчик (стр.81-87)
Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.88-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 11/12
Цікаві статті :
Завалевський Ю. Формування конкурентоспроможного фахівця — одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу/ Ю. Завалевський (стр.7-18)
Ніколаєнко С. Аграрна освіта і наука в Україні в умовах євроінтеграції: проблеми та виклики/ С. Ніколаєнко (стр.19-28)
Вільський Г. Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень/ Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлева (стр.29-34)
Сухарніков Ю. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України/ Ю. Сухарніков (стр.35-61)
Панасевич Д. Про єдиний перелік галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України/ Д. Панасевич (стр.62-74)
Єфремов В. Збереження кадрового потенціалу вищої школи в умовах системної кризи в Україні/ В. Єфремов (стр.75-84)
Потапчук Т. Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі/ Т. Потапчук (стр.85-97)
Письменкова Т. Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти/ Т. Письменкова (стр.98-107)
Антіпова Н. Пропозиції з розробки галузевої рамки кваліфікацій селекціонерів-генетиків / Н. Антіпова, Н. Рідей, І. Антіпов (стр.108-118)
Галиця О. Навчальна практика у ВНЗ (коледжах) та її різновиди/ О. Галиця (стр.119-122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Письменкова Т.
Назва : Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти
Паралельн. назви :Diagnostic Tools for Students’ Achievements Evaluation as a Component of Higher Education Quality
Місце публікування : Вища школа. - 2015. - № 11/12. - С. 98-107 (Шифр 21876/2015/11/12)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Човпан Г. О., Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Назва : Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора
Паралельн. назви :The methods of improving work with english language studying students in Ukrainian medical schools depending on the input knowledge level and donor country
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 47-51 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Мета дослідження – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями молодших курсів з англійською мовою навчання. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців з англійською мовою навчання. Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології тестування іноземних студентів з англійською мовою навчання, впроваджені на кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики. Запропонований рейтинговий спосіб визначення залишкових після школи знань з математики, фізики та рівень володіння англійською мовою. Результати й обговорення. На кафедрі медичної та біологічної фізики і медичної інформатики впроваджене вхідне рейтингове тестування іноземних студентів 1 курсу з англійською мовою навчання. Після проведення тестування викладачеві на електронну пошту надсилаються висновки у вигляді таблиці з результатами кожного студента та загальним результатом групи і надаються рекомендації щодо складу та рівня групи, пропонуються рекомендації з проведення занять з урахуванням особливостей конкретних навчальних груп. Також у роботі проаналізований можливий склад академічних груп та запропоновані деякі рекомендації щодо поліпшення роботи з урахуванням усіх факторів, наприклад, з урахуванням країн, з яких прибули студенти. Висновки. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу. У подальшому планується поширити тестування на студентів-іноземців із російською мовою навчання, запровадивши вхідне тестування російською мовою, що також може допомогти у вдосконаленні якості медичної освіти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загірняк М., Чорний О., Сергієнко С., Несен М.
Назва : Комп’ютеризовані засоби проведення лабораторних робіт — шлях до ефективної професійно-практичної складової підготовки і формування компетентного фахівця
Паралельн. назви :Computer-Aided Facilities for Carrying out Laboratory Work — A Way to the Efficient Professional and Practical Component of Training and Forming a Competent Specialist
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 46-56 (Шифр 21876/2017/7)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Беденюк А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.5-7)
Вишневська Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб/ Н. Ю. Вишневська [та ін.] (стр.8-13)
Геряк С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення/ С. М. Геряк [та ін.] (стр.14-18)
Ждан В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.19-22)
Машейко І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів/ І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко (стр.23-26)
Перцов В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги/ В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко (стр.27-29)
Петрина В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”/ В. О. Петрина (стр.30-33)
Потапов В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія”/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.34-37)
Родинський О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні/ О. Г. Родинський [та ін.] (стр.38-42)
Федорук О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті/ О. С. Федорук [та ін.] (стр.43-46)
Човпан Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора/ Г. О. Човпан [та ін.] (стр.47-51)
Doroshenko О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry/ О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko (стр.52-55)
Абрамов С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини/ С. В. Абрамов [та ін.] (стр.56-60)
Антоненко А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ А. М. Антоненко [та ін.] (стр.61-64)
Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко, О. З. Мельникова (стр.65-68)
Кавин В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/ В. О. Кавин [та ін.] (стр.69-72)
Кузенко P. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія”/ P. Т. Кузенко (стр.73-76)
Курята О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна (стр.77-81)
Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/ І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга (стр.82-85)
Лобань Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [та ін.] (стр.86-89)
Маслак Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”/ Г. С. Маслак [та ін.] (стр.90-95)
Мосейчук А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін/ А. Р. Мосейчук (стр.96-102)
Попова Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти/ Т. М. Попова [та ін.] (стр.103-107)
Рогачевський О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів/ О. П. Рогачевський [та ін.] (стр.108-111)
Семенець А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика”/ А. В. Семенець (стр.112-117)
Славопас В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер/ В. А. Славопас (стр.118-120)
Спіріна І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев (стр.121-124)
Lezhenko G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine/ G. О. Lezhenko [та ін.] (стр.125-129)
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор (стр.130-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)