Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (328)Періодичні видання (3718)Бібліотечні видання (34)Краєзнавство (7)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зміни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20  
1.
Шифр: 23823/2013/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко. - С.5-10
Закревський, В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / В. Закревський. - С.11-16
Прудченко, І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко. - С.17-22
Онкович, Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Г. Онкович. - С.23-29
Корсак, К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / К. Корсак. - С.30-35
Морозов, В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов. - С.36-41
Смолінська, О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / О. Смолінська. - С.42-49
Демя'ненко, Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Н. Демя'ненко. - С.50-56
Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв. - С.57-62
Куліненко, Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Л. Куліненко. - С.63-68
Похресник, А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник. - С.69-74
Блохін, О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / О. Блохін. - С.75-81
Коваль, Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Л. Коваль. - С.82-87
Козієвська, О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / О. Козієвська. - С.88-97
Печко, Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Н. Печко. - С.98-104
Ярчук, Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Ю. Ярчук. - С.105-111
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: 23823/2013/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. Андрущенко. - С.5-8
Вітренко, Ю. Освіта України в Системі національних рахунків / Ю. Вітренко. - С.9-22
Молодиченко, В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко. - С.23-29
Лапенок, М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / М. Лапенок. - С.30-34
Корсак, К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.35-41
Набок, М. Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок. - С.42-50
Луговий, В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова. - С.51-59
Коваленко, В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко. - С.60-67
Смоленська, О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смоленська. - С.68-73
Ганаба, С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / С. Ганаба. - С.74-81
Варецька, О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / О. Варецька. - С.82-88
Сбруєва, А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / А. Сбруєва. - С.89-95
Похресник, А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / А. Похресник. - С.96102
Курбатов, С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / С. Курбатов. - С.103-110
Педагогічна Конституція Європи. Преамбула. - С.111-116
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: 23823/2015/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення / В. Андрущенко. - С.5-11
Рябченко, В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу / В. Рябченко. - С.12-27
Сокурянська, Л. Слово про вчителя / Л. Сокурянська. - С.28-33
Курбатов, С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.34-39
Нестерова, М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань / М. Нестерова ; В. Андрущенко. - С.40-45
Корсак, Ю. Можливий відгук вищої школи на технологічні та суспільні зміни / Ю. Корсак. - С.46-51
Морозова, А. Ключові слова фахового журналу як індикатори термінологічного стану предметної галузі (на прикладі часопису «Вища освіта України») / А. Морозова. - С.52-57
Береза, В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості / В. Береза. - С.58-64
Завальнюк, О. Фізична культура і спорт в структурі патріотичного виховання особистості / О. Завальнюк. - С.65-71
Бак, М. Мультимедіа в освітньому просторі сучасної Польщі / М. Бак. - С.71-74
Дебич, М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти / М. Дебич. - С.75-80
Якимчук, О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства / О. Якимчук. - С.81-86
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 23823/2017/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: 21876/2020/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 4
Зміст:
Корсак, К. Про настання антиколаптичної стадії оцінювання якості науково-освітньої діяльності у сфері вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.7-23
Татомир, І. Закордонний досвід академічних ініціатив з використання “зелених технологій” у кампусах світу / І. Татомир. - С.24-38
Байдулін, В. Підвищення рівня фінансової грамотності громадян у розвинених країнах / В. Байдулін. - С.39-48
Бернадська, Н. Сучасний український роман: карта прочитань / Н. Бернадська. - С.49-57
Дубовик, Л. Архітектурно-предметне середовище вищого навчального закладу як фактор естетичного виховання студентів / Л. Дубовик. - С.58-65
Шелковая, Н. Римський клуб у пошуках нової парадигми людства / Н. Шелковая. - С.66-71
Масляк, П. Фундаментальні дослідження гуманітарних, ресурсних та природничих проблем національної безпеки України / П. Масляк. - С.72-80
Савченко, В. Реалії національної економіки та її перспективи: зміни у навчальному процесі / В. Савченко, В. Стойка. - С.81-94
Гриценок, І. Розвиток підприємницького таланту майбутніх кваліфікованих кадрів у процесі проектної дальності / І. Гриценок. - С.95-103
Дробітько, А. “М’яка” компетентність особистості як сенс навчання / А. Дробітько. - С.104-110
Наказ МОН України про Зміни до Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2020 році. - С.111-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 21876/2020/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 5
Зміст:
Степаненко, С. Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках / С. Степаненко. - С.7-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Перші прояви настання нооери: нові цілі для освіти, перспективи PIS А, радикальні зміни у використанні наукових досягнень / К. Корсак, Ю. Корсак, А. Похресник. - С.33-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коноваленко, В. Відновлення авторського права на твори авторів радянського періоду / В. Коноваленко. - С.51-57
Возняк, О. Лікарська ятрогенія в судово-слідчій практиці: обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків : (у рамках занять з дисципліни "Криміналістична хімія" для курсантів ЗВО системи МВС України) / О. Возняк. - С.58-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Філяніна, Н. Вихід підручника з української мови як іноземної - знакова подія сучасної української лінгводидактики / Н. Філяніна. - С.90-94
Рекомендації щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації здобувачів освіти із застосуванням дистанційних технологій. - С.119-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ковальчук, Л.
    Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І.Я.Горбачевського при запровадженні КМСОНП. [Текст] / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 54-57

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Мисула, І.Р.
Пашко, К.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


    Корсак, К.
    Перші прояви настання нооери: нові цілі для освіти, перспективи PIS А, радикальні зміни у використанні наукових досягнень [Текст] = The First Manifestations of the Onset of Nooera: New Goals for Education, Prospects for PISA, Radical Changes in the Use of Scientific Advances / К. Корсак, Ю. Корсак, А. Похресник // Вища школа. - 2020. - № 5. - С. 33-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Кл.слова (ненормовані):
ноосфера -- ноотехнології -- ноонауки -- міжнародні -- тестування -- хіршеманія -- імпакт-рейтинги
Дод.точки доступу:
Корсак, Ю.
Похресник, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14
Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І.
Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35
Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46
Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С.
Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57
Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г.
Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65
Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В.
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67
Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72
Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77
Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І.
Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87
Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94
Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94
Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96
Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О.
Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104
Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О.
Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115
Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О.
Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118
Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О.
Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121
Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слонецький Б. I., Зозуля I. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький I. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. I.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska О. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)