Пошуковий запит: (<.>K=кейс<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.93-97
|
>2.
| Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/Л. Я. Посоленик // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.68-73
|
>3.
| Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.133-136
|
>4.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.79-85
|
>6.
| Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів /Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.96-102
|
>7.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія”/О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.70-73
|
>9.
| Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.48-52
|
>10.
| Лахно О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій/О. В. Лахно // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 2.-С.22-25
|
|
|