Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Періодичні видання (47)Бібліотечні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кейс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 17
1.

Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.93-97
2.

Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.133-136
3.

Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.79-85
4.

Лахно О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій/О. В. Лахно // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 2.-С.22-25
5.

Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/М. О. Левків // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.71-74
6.

Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів /Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.96-102
7.

Медична освіта (Тернопіль) - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
8.

Медична освіта (Тернопіль) - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
9.

Медична освіта (Тернопіль) - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Медична освіта (Тернопіль) - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
11.

Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
12.

Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
13.

Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.16-20
14.

Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/Л. Я. Посоленик // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.68-73
15.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
16.

Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія”/О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.70-73
17.

Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.48-52
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)