Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (103)Періодичні видання (340)Бібліотечні видання (32)Краєзнавство (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=класифікація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Ковальчук Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти/ Л. Ковальчук (стр.5-7)
Ковальчук Л. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.14-15)
Шкробот С. . Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні./ С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н.А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. Шевчук (стр.22-24)
Діана С.Кулл. До питання нестачі медичних сестер/ С.Кулл. Діана (стр.24-28)
Ревчук Н. Система освіти медичних сестер у США/ Н. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД./ М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. (стр.41-42)
Мілевська Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. Прокопчук (стр.44-45)
Олещук О. . Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. Олещук, Г. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О.В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О.В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук (стр.49-52)
Качор В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. (стр.53-54)
Арвідас Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві/ Сескевічус Арвідас (стр.57)
Банадига Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський (стр.58-60)
Костенко І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні/ І. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. (стр.66-67)
Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні/ Б. Локай, Д. Козак (стр.72-73)
Сук Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України/ Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. (стр.82-83)
Шкільна І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя/ І. Шкільна (стр.88-89)
Кайдашев І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. (стр.90-92)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський (стр.99-100)
Саварин Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови/ Т. Саварин, В. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Роговий, Л. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. Корильчук, Т. Корильчук (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Усинська О.
Назва : Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 30-31 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Коваленко В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів/ В. Коваленко (стр.9-11)
Нестерова М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти/ М. Нестерова (стр.16-20)
Береза В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу/ В. Береза (стр.21-29)
Кірик Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм"/ Т. Кірик (стр.30-36)
Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/ В. Швець (стр.37-43)
Опанасюк Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації/ Ю. Опанасюк (стр.44-48)
Бак М. Основні технології мультимедійної освіти/ М. Бак (стр.49-57)
Прибора Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів/ Н. Прибора (стр.58-65)
Сирота Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння/ Л. Сирота (стр.66-73)
Кофанова О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів/ О. Кофанова (стр.74-81)
Чуйкова О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера)/ О. Чуйкова (стр.82-88)
Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів/ І. Попова (стр.89-94)
Воронкін О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.95-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища освіта України -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку/ В. Андрущенко, Д. Свириденко (стр.5-11)
Кірик Т. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін/ Т. Кірик (стр.12-17)
Книш І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання/ І. Книш (стр.18-24)
Подольська Є. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри/ Є. Подольська, О. Назаркін (стр.25-30)
Похресник А. Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра/ А. Похресник (стр.31-36)
Гриньків А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій/ А. Гриньків (стр.37-43)
Сікорський П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах/ П. Сікорський (стр.44-50)
Скиба Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень/ Ю. Скиба (стр.51-59)
Баштовенко О. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя/ О. Баштовенко, Г. Ярчук (стр.60-65)
Найдьонов О. Реалізація української національної ідеї у вищий освіті в умовах інформаційного суспільства/ О. Найдьонов (стр.66-72)
Терепищий С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи/ С. Терепищий (стр.73-79)
Nesterova M. European studies of the Interactive Visual Communicative Technologies (IVCTs) in high education/ M. Nesterova (стр.80-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скиба Ю.
Назва : Класифікація методів педагогічних досліджень
Паралельн. назви :The classification of methods of pedagogical research
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 51-59 (Шифр 23823/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: У статті узагальнено існуючі класифікації методів педагогічного дослідження. Запропоновано удосконалену класифікацію методів педагогічного дослідження, у якій виокремлено чотири групи: організаційні, теоретичні, емпіричні і обробки даних. Організаційні методи зорієнтовані на виявлення наукової проблеми чи завдання, що потребують дослідження. Теоретичні методи зорієнтовані на аргументоване і логічно обгрунтоване розв’язання наукового завдання або проблеми на основі глибокого та всебічного теоретичного аналізу. За допомогою емпіричних методів забезпечується нагромадження, фіксація, класифікація й узагальнення вихідного матеріалу для подальшого розроблення педагогічної теорії. Методи обробки даних дають можливість кількісно оцінити предмети і процеси дослідження, точно аналізувати та прогнозувати їхні прояви, підтвердити ефективність запропонованої системи, технології, моделі тощо
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терепищий С.
Назва : Класифікація освітніх ландшафтів Європи
Паралельн. назви :Classification of European educational landscape
Місце публікування : Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 73-79 (Шифр 23823/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Анотація: У статті розглядається проблема класифікації європейського освітнього ландшафту крізь призму прагматичного значення різноманіття академічних інституцій у сучасному світі. Автор доводить тезу, за якою чітка, а головне - багатовимірна класифікація особливостей різних освітніх систем та суб’єктів в Європі та в Україні не лише не зашкодить їх ідентичності, а й підкреслить їх самобутність, що привабить як місцевого, так і іноземного абітурієнта.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дєордіца Т., Білевич С., Вороніна М., Гладушина Р.
Назва : Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації
Паралельн. назви :Multimedia Presentations Flaws and Oversights: Experience of Developing Classification
Місце публікування : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 23-39 (Шифр 21876/2020/10)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ергономічне проєктування--класифікація
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Возняк О.
Назва : Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків
Паралельн. назви :The De-Fination Term “Iatrogenia” to Substantiate the Improper Performance of Professional Medical Duties
Місце публікування : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 68-92 (Шифр 21876/2020/10)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна класифікація хвороб--компетентність
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)