Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (46)Бібліотечні видання (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kolodnytska O. D., Palasiuk Η. B., Vorona I. I.
Назва : Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence
Паралельн. назви :Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 41-44 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--медики--латинські--приказки--афоризми
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A.
Назва : The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students
Паралельн. назви :Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної комунікативної компетенції студентів-медиків
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 101-106 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: The aim of the work – to suggest and provide grounds for a specially developed set of tasks and exercises aimed at skills progression in dealing with professionally oriented texts, which form medical students’ professional communication ability. Subject to the study is a set of exercises meant for formation of medical students’ professional communication skills within a training cycle “Professional English”. Exercises for the original professional text “Digestive system” aimed at developing both receptive and productive type of the students’ speech activity are suggested. Theoretical methods of scientific study (analysis, synthesis, summarizing, explanation, classification, etc.) have been used in the studyThe main body. Learning professionally oriented foreign language is accomplished on the language and informational basis of original professional texts. The text ought to be a tutorial, providing a basis for its further discussion that contributes directly to the development of students’ communicative competence and to the optimal acquisition of a foreign language by making it capacious and effective, provided it is based on well thought-out, systematic and purposeful activity using properly selected system of tasks and exercises. The latter should meet the following requirements: (1) to be aimed at solving a specific task in line with the ultimate training objective; (2) to consider the standard of students’ speech efficiency; (3) to provide phased formation of professional knowledge, skills and abilities; (4) to be of problem type, thus contributing essentially to students’ critical thinking and their active involvement in the training processConclusion. The suggested system of tasks and exercises provides active work of medical students with an original professional text at practical training and contributes to the development of their communicative skills and abilities, thus enabling to participate actively in different types of communication. Presented task samples do not fully cover the whole variety of forms and methods in dealing with foreign professionally oriented texts that is promising in view of further scientific studiesМета роботи – запропонувати й обґрунтувати спеціально розроблений комплекс завдань та вправ для розвитку навичок роботи з професійно орієнтованими текстами, які дають змогу формувати у студентів-медиків вміння спілкуватися на професійні теми. Предметом дослідження є система вправ для формування навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх медиків у межах тематичного циклу навчальних занять з дисципліни “Англійська мова за професійним спрямуванням”. Запропоновано зразки вправ до фахового автентичного тексту “Травна система” для розвитку рецептивних і продуктивних видів мовленнєвої діяльності студентів-медиків з даної тематики. У дослідженні використані теоретичні методи наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення, пояснення, класифікація тощо)Основна частина. Вивчення професійно орієнтованої іноземної мови здійснюється на автентичних фахових текстах, які є мовною та інформаційною основою. Текст може і повинен виступати засобом навчання, окреслюючи проблематику для подальшого його обговорення, що безпосередньо сприяє розвитку комунікативної компетентності студентів і значно оптимізує процес засвоєння іноземної мови, роблячи його містким та ефективним за умови, якщо він будується на основі продуманої, систематичної та цілеспрямованої роботи з використанням вдало підібраної системи завдань та вправ. Вправи та завдання, як засіб формування мовної компетентності, мають відповідати таким вимогам: бути спрямованими на вирішення конкретного завдання відповідно до кінцевої мети навчання; враховувати рівень мовної підготовки студентів; забезпечувати поетапне формування професійних знань, навичок та умінь; мати проблемний характер, що суттєво сприяє активізації критичного мислення студентів та їх активному залученню до навчанняВисновок. Запропонована система завдань і вправ забезпечує активну роботу студентів-медиків з автентичним фаховим текстом на практичному занятті, сприяє розвитку їхніх комунікативних умінь і навичок, що дасть змогу брати активну участь у різних видах спілкування. Описані у статті зразки завдань не вичерпують усього розмаїття форм і методів роботи студентів при опрацюванні фахових текстів іноземною мовою, що створює перспективу для подальших наукових досліджень
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іоффе І. В., Смірнов С. М., Криворучко М. Є.
Назва : Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я
Паралельн. назви :Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Артюх С., Сапельнікова Т.
Назва : Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія”
Місце публікування : Вища школа. - 2016. - № 6. - С. 79-88 (Шифр 21876/2016/6)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василенко Г., Рябоконь О., Тищенко Л.
Назва : Формування предметної компетенції та урахування комунікативних потреб студентів-іноземців медичних навчальних закладів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 322-324 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вища освіта України -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. Засади управління і вибір цілей діяльності освітньої системи в контексті Європейського виміру. / Д. Дзвінчук (стр.20-26)
Ціделко В. Моніторинг систем дистанційного навчання/ В. Ціделко, Н. Яремчук, В. Шведова (стр.54-61)
Євтушевський В. Становлення і розвиток інновацій у вищій школі/ В. Євтушевський, Л. Шаповалова (стр.62-66)
Прокопенко Л. Перебудова методичної роботи з працівниками освіти на діагностико-прогностичних засадах/ Л. Прокопенко, О. Біда (стр.78-83)
Чемерис І. Нові вимоги до спеціаліста: поняття компетентності і компетенції/ І. Чемерис (стр.84-87)
Щербань П. Національна спрямованість - неодмінна умова підвищення ефективності вищої освіти/ П. Щербань (стр.107-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Обличчям до школи/ В. Андрущенко (стр.5-14)
Дзюба С. Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України/ С. Дзюба (стр.15-24)
Курбатов С. Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання/ С. Курбатов (стр.25-29)
Горбунова Л. Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти)/ Л. Горбунова (стр.30-37)
Якимчук О. Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи/ О. Якимчук (стр.38-43)
Захаренко К. Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики і освіта/ К. Захаренко (стр.44-49)
Нікогосян Л. Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/ Л. Нікогосян [та ін.] (стр.50-55)
Любарець В. Особливості професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності/ В. Любарець (стр.56-61)
Тарапата-Більченко Л. Вища музична освіта України: виклики та стимули китайської освітньої міграції/ Л. Тарапата-Більченко (стр.62-68)
Nesterova M. Intercultural competences in education for the development of social cohesion of youth: european practices (Інтеркультурні компетенції в освіті для розвитку соціальної згуртованості молоді: європейська практика)/ M. Nesterova (стр.69-74)
Ляшенко Л. Роль мов і вищої освіти в національній ідентифікації молоді (Ірландія та Україна)/ Л. Ляшенко, Н. Соловей (стр.75-77)
Сімакова Н. Теоретико-методологічні проблеми законотворення та правового супроводу вищої освіти/ Н. Сімакова (стр.78-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 12
Цікаві статті :
Самовженко Т. Університет банківської справи НБУ: відповідь на виклики часу/ Т. Самовженко (стр.7-12.)
Кузьмінський А. Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького: європейський вимір/ А. Кузьмінський (стр.13-18.)
Дмитренко Г. Організаційно-технологічний аспект формування механізму цілеорієнтованої мотивації персоналу/ Г. Дмитренко, Є. Чернишова (стр.19-28.)
Ковальова К. Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії/ К. Ковальова (стр.29-33.)
Сорокіна Г. Формування функціональних компетентностей майбутніх фахівців зв'язку/ Г. Сорокіна (стр.34-38.)
Фесенко В. Інтерактивні методики - найкращий шлях до досягнення вершин професійної майстерності/ В. Фесенко, А. Хомула (стр.39-44.)
Ромащенко І. Педагогічна технологія формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх маркетологів/ І. Ромащенко (стр.45-52.)
Катеруша О. Ділові ігри як засіб активації пізнавальної діяльності студентів/ О. Катеруша (стр.53-60.)
Спіцек Г. Ціннісно-орієнтоване ранжирування з урахуванням думок усіх зацікавлених сторін/ Г. Спіцек, К-П. Зігенталер (стр.61-70.)
Пруль Р. Рейтинги та ранжирування у вищій освіті: досвід застосування порівняльного аналізу/ Р. Пруль (стр.71-83.)
Умови прийому до вищих навчальних закладів України (стр.84-103.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Левківський К. Якісна освіта - запорука самореалізації особистості/ К. Левківський (стр.5-14.)
Верхогляд О. Проблеми міжнародної співпраці у сфері вищої освіти: контроль за якістю освіти. Національний і міжнародний аспекти/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.15-23.)
Зіньковський Ю. Стандартизація освіти як імператив реформування вищої школи/ Ю. Зіньковський (стр.24-30.)
Швалб Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті/ Ю. Швалб (стр.31-36.)
Зайчук Г. Педагогічні технології формування професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери/ Г. Зайчук (стр.37-42.)
Побережна Н. Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів/ Н. Побережна (стр.43-52.)
Березюк О. Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв/ О. Березюк, В. Кара, В. Савченко (стр.53-58.)
Шаповалова Л. професіоналізація як один із напрямків розвитку сучасної вищої освіти у Франції/ Л. Шаповалова (стр.59-70.)
Бакіров В. Підручник, за яким можна навчитися та навчати на сучасному рівні/ В. Бакіров (стр.71-74.)
Про запровадження у вищих навчальних закладах України Європейської кредитно-трансферної системи (стр.75-91.)
Питання стажування аспірантів, докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах в Україні та за кордоном (стр.92-94.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 12
Цікаві статті :
Скиба М. Хмельницький національний університет на шляху до реалізації системи управління якістю підготовки фахівців/ М. Скиба (стр.5-16.)
Зима О. Концепція та основні напрямки виховної роботи в Харківському національному економічному університеті/ О. Зима (стр.17-25.)
Внукова Н. Інноваційний потенціал вищої школи у глобальних викликах ХХІ століття/ Н. Внукова (стр.26-36.)
Раєвнєва О. Розвиток інноваційної діяльності ВНЗ: формування сучасних фахівців на засадах державно-приватного партнерства/ О. Раєвнєва (стр.37-49.)
Іванов Ю. Досвід підготовки магістрів з оподаткування в Харківському національному університеті/ Ю. Іванов (стр.50-62.)
Черемська О. Формування мовної і комунікативної компетенції мовної особистості у вищій школі/ О. Черемська (стр.63-72.)
Бочкарьова Н. Рольова позиція педагога у навчальному закладі/ Н. Бочкарьова (стр.73-77.)
Шрайберг Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається/ Я. Шрайберг (стр.78-103.)
Кузь О. Освітній простір мультикультуралізму/ О. Кузь (стр.104-108.)
Кононов О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій/ О. Кононов (стр.109-118.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)