Пошуковий запит: (<.>K=компонент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12 |
>1.
| Рухова активність - невід`ємний важливий компонент здоров`я під час навчання у вищому навчальному закладі/І. Р. Мисула, В. Б. Коваль, А. О. Голяченко // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 4.-С.13-15
|
>2.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вища школа - 2010г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>4.
| Бахнівський В. С. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.11
|
>5.
| "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
|
>6.
| Вища школа - 2015г.,N 4/5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.107-112
|
>9.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.90-95
|
>11.
| Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.64-71
|
>12.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|