Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (35)Періодичні видання (1209)Бібліотечні видання (69)Краєзнавство (85)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=конференції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2003р.,N 2
Цікаві статті :
Мисула І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі./ І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. (стр.10-15)
Романишина Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів/ Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець (стр.23-26)
Сміян І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам/ І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. (стр.36-37)
Бабінець Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/ Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик (стр.38-40)
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. (стр.53-231)
Підаєв А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні/ А. Підаєв, О. Волосовець (стр.53-58)
Вітенко І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/ І. Вітенко (стр.59-62)
Ковальчук Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів/ Л. Ковальчук (стр.62-64)
Андреєва Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації/ Л. Андреєва, Л. Георгієвська (стр.65-67)
Бондар П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти/ П. Бондар, Г. Михальчишин (стр.68-69)
Бойко В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб./ В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. (стр.70-72)
Булах І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління/ І. Булах (стр.72-77)
Василенко Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. (стр.78-80)
Волосовець О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ О. Волосовець (стр.85-88)
Григорчук Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів/ Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. (стр.99-100)
Жученко С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі/ С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна (стр.114-115)
Капітан Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів/ Т. Капітан (стр.132)
Латанюк С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен (стр.142-143)
Сергета І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі/ І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк (стр.172-175)
Хіміч С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін/ С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. (стр.204-206)
Чернобровий В. Навчальний посібник як джерело інформації/ В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. (стр.218)
Шатило В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання/ В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. (стр.219-220)
Шевчук В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах/ В. Шевчук (стр.224-225)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 53-231 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Волосовець О. Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих медичних навчальних закладах ІV рівня акредитації/ О. Волосовець, І. Вітенко (стр.5-8)
Дзяк Г. Удосконалення самостійної роботи студентів - важлива складова в реалізації галузевого державного стандарту медичної освіти/ Г. Дзяк, Т. Перцева, Г. Горбунова, Ліхолетова Н. (стр.15-16)
Пішак В. Місце і значення медичної психології в оновленому суспільстві України/ В. Пішак, М. Коломоєць (стр.19-24)
Яблучанський М. Досвід використання сучасних інформаційних технологій в самостійній позааудиторній роботі студентів-медиків./ М. Яблучанський, С. Панчук, О. Бичкова, Лисенко Н. (стр.33-34)
Скакун М. Методичне забезпечення практичних занять з фармакології та основ лікарської рецептури в медичному ВНЗ/ М. Скакун, О. Олещук, І. Мосейчук, Мулярчук Н. (стр.39-42)
Андрейчин С. М. Деонтологічне виховання студентів/ С.М. Андрейчин, В. Лихацька, С. Маланчук (стр.43-44)
Матеріали науково-практичної конференції. Сучасні технології науково-інформаційного та патентного супроводження наукових досліджень у медицині. Шляхи інноваційної реалізації конкурентноспроможних технічних рішень у медичній галузі. 22-23 квітня 2004 року/ науково-практичної конференції Матеріали (стр.51-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матеріали науково-практичної конференції
Назва : Сучасні технології науково-інформаційного та патентного супроводження наукових досліджень у медицині. Шляхи інноваційної реалізації конкурентноспроможних технічних рішень у медичній галузі. 22-23 квітня 2004 року
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №1. - С. 51-60 (Шифр МУ7/2004/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р./ науково-практичної конференції Матеріали (стр.6-40)
Передрій В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України/ В. Передрій (стр.9-11)
Волосовець О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі/ О. Волосовець (стр.12-16)
Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.17-20)
Ковальчук Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко (стр.21-23)
Зіменковський Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору/ Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко (стр.31-33)
Запорожан В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.36-37)
Колесник Ю. Болонський процес та якість освіти/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов (стр.38-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./ науково-практичної конференції-семінару Матеріали (стр.42-76)
Мінцер О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів/ О. Мінцер (стр.47-49)
Вітенко І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.58-63)
Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц (стр.74-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матеріали науково-практичної конференції
Назва : Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 6-40 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матеріали науково-практичної конференції-семінару
Назва : Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 42-76 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища школа -2005р.,N 4
Цікаві статті :
Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей.Комюніке Конференції міністрів країн Європи,відповідальних за сферу вищої освіти (м.Берген,19-20 травня 2005р. (стр.20-25)
Мачулін В. ВАК України в контексті Болонського процесу/ В. Мачулін, Р. Бойко, Л. Шкляр (стр.26-32)
Майкова Е. Соціологічна освіта і Болонський процес/ Е. Майкова (стр.33-39)
Воронка Г. Додипломна і післядипломна освіта в Канаді та Великій Британії: плюралізм навчально-освітнього процесу / Г. Воронка (стр.56-60)
Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні /Указ Президента України (стр.84-88)
Міністерство Освіти і науки України. Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005-2006 навчальний рік/ Освіти і науки України Міністерство (стр.88-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей.Комюніке Конференції міністрів країн Європи,відповідальних за сферу вищої освіти (м.Берген,19-20 травня 2005р.
Місце публікування : Вища школа. - 2005. - №4. - С. 20-25 (Шифр 21876/2005/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Ковальчук Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти/ Л. Ковальчук (стр.5-7)
Ковальчук Л. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.14-15)
Шкробот С. . Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні./ С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н.А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. Шевчук (стр.22-24)
Діана С.Кулл. До питання нестачі медичних сестер/ С.Кулл. Діана (стр.24-28)
Ревчук Н. Система освіти медичних сестер у США/ Н. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД./ М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. (стр.41-42)
Мілевська Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. Прокопчук (стр.44-45)
Олещук О. . Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. Олещук, Г. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О.В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О.В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук (стр.49-52)
Качор В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. (стр.53-54)
Арвідас Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві/ Сескевічус Арвідас (стр.57)
Банадига Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський (стр.58-60)
Костенко І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні/ І. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. (стр.66-67)
Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні/ Б. Локай, Д. Козак (стр.72-73)
Сук Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України/ Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. (стр.82-83)
Шкільна І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя/ І. Шкільна (стр.88-89)
Кайдашев І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. (стр.90-92)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський (стр.99-100)
Саварин Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови/ Т. Саварин, В. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Роговий, Л. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. Корильчук, Т. Корильчук (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)