Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Періодичні видання (197)Бібліотечні видання (16)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=концепції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.
Шифр: 23823/2012/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Академічна співпраця / В. Андрущенко. - С.5-7
Пілов, П. Вірність традиціям і відповідність часу / П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько. - С.8-15
Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.16-23
Зеленков, А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу / А. Зеленков. - С.24-37
Уваркіна, О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна. - С.38-44
Касьянов, Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Д. Касьянов. - С.45-50
Перглер, Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Т. Перглер. - С.51-58
Гончаров, В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. Гончаров. - С.59-65
Кофанова, О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова. - С.66-74
Козлакова, Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура. - С.75-82
Дідков, О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку / О. Дідков. - С.83-88
Ганаба, С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба. - С.89-95
Кірейчева, Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Є. Кірейчева. - С.96-100
Слюсаренко, О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом / О. Слюсаренко. - С.101-108
Корсак, Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Ю. Корсак. - С.109-115
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2013/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 2 . - Матеріали X ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнарожною участю "Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі" (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-звязку) 18-19 квітня 2013 року
Зміст:
Богатирьова, Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров'я України / Р. В. Богатирьова. - С.5-8
Осійчук, М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти / М. С. Осійчук. - С.9-13
Толстанов, О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров'я на сучасному етапі / О. К. Толстанов [и др.]. - С.14-18
Інші автори: Осійчук М.С., Волосовець О.П., П'ятницький Ю.С.
Вороненко, Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.19-23
Волосовець, О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації / О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко. - С.24-28
Москаленко, В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.29-32
Інші автори: Яворовський О.П., Булах І. Є., Остапюк Л.І.
Осійчук, М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах / М. С. Осійчук [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Волосовець О.П., Вітенко І.С., Мельник І.В., Поліщук М.О.
Jan, E. Zejda Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland / E. Zejda Jan. - С.39
Мороз, В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.40-43
Інші автори: Гумінський Ю.Й., Фоміна Л. В., Полеся Т.Л.
Запорожан, В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП / В. М. Запорожан [и др.]. - С.44-47
Інші автори: Кресюн В.Й., Чернецька О.В., Годлевський Л.С.
Думанский, Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького / Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак. - С.48-50
Черних, В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація" / В. П. Черних [и др.]. - С.51-53
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Зіменковський, Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.54-57
Дзяк, Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.58-60
Інші автори: Перцева Т.О., Канюка Г.С., Горбунова Г.В.
Лісовий, В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний. - С.61-64
Ждан, В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів / В. М. Ждан [и др.]. - С.65-68
Інші автори: Бобирьов В.М., Шешукова О.В., Білаш С.М., Лохматова Н.М., Шарбенко Т.В.
Колесник, Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Нерянов Ю.М., Авраменко М.О., Компанієць В.М., Полковніков Ю.Ф., Кремзер О.А.
Бойчук, Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.73-76
Рожко, М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів / М. М. Рожко [и др.]. - С.77-80
Інші автори: Пелехан Л.І., Косенко С.В., Павелко Н.М., Сорока О.Б., Музиченко Н.І., Костишин З.Т., Іванова Н.С., Ільницька О.М.
Хвисюк, О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.81-84
Інші автори: Марченко В.Г., Касьянова О.М., Жеребкін В.В., Жадан І.А., Бодня К.І., Грищенко О.В., Соболєва І.А., Сергієнко О.І.
Івченко, В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок. - С.85-86
Бабанін, А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С.І. Георгієвського / А. А. Бабанін [и др.]. - С.87-88
Інші автори: Притуло О.О., Дєдович Н.Г., Сивицька Н.Ю.
Никоненко, О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.89-91
Vadachkoria, Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university / Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili. - С.92-95
Фомін, П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії / П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський. - С.96-98
Бєленічев, І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова. - С.99-101
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: 21876/2014/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2014р. № 9
Зміст:
Андрющенко, Н. Національний гірничий університет — сучасний європейський ВНЗ / Н. Андрющенко. - С.7-10
Гаращук, О. Парадигмальний підхід до формування управлінської стратегії розвитку вищої освіти / О. Гаращук, В. Куценко. - С.11-21
Смолінська, О. Становлення концепції українського університету / О. Смолінська. - С.22-31
Базилевич, В. Олімпіада з економічної теорії як важливий напрям роботи з обдарованою молоддю / В. Базилевич, Н. Гражевська, Н. Томчук-Пономаренко. - С.32-43
Загірняк, М. Наукометричні бази даних — наступний щабель розвитку чи якір для науковця / М. Загірняк, С. Сергієчко, П. Костенко. - С.44-54
Гогунський, В. Створюємо свій аккаунт "Google Академія" / В. Гогунський, О. Колесніков. - С.55-58
Михайленко, В. Математичні пакети прикладних програм для комп'ютерного аналізу напівпровідникових перетворювачів електроенергії з багаторозгалуженими структурами / В. Михайленко, В. Піксотов, О. Скринник. - С.59-62
Кліменко, В. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ / В. Кліменко. - С.63-70
Головенкін, В. Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання / В. Головенкін. - С.71-84
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 21876/2011/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 4
Зміст:
Звєряков, М. Розвиток наукової складової в Одеському державному економічному університеті / М. Звєряков. - С.7-14.
Ковальов, А. Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету / А. Ковальов. - С.15-22.
Звєряков, М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища / М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова. - С.23-33.
Проценко, О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення / О. Проценко, О. Русєва. - С.34-41.
Суворовський, О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах / О. Суворовський. - С.42-47.
Тринчук, О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті / О. Тринчук. - С.48-53.
Корольова, Т. Профспілкова організація Одеського державного економічного унівнрситету: віхи історії та сьогодення / Т. Корольова, Г. Шамаєва. - С.54-58.
Шубартовський, Г. Інтернаціоналізація університетської освіти / Г. Шубартовський. - С.59-63.
Кузнєцова, Л. Конкурентоспроможність України у сфері освіти / Л. Кузнєцова. - С.64-69.
Никифоренко, В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України / В. Никифоренко. - С.70-77.
Окландер, М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні / М. Окландер. - С.78-82.
Козлова, Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів / Г. Козлова, Т. Кублікова. - С.83-93.
Кіршо, С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів / С. Кіршо. - С.94-100.
Допіра, І. Подовжена освіта - шлях у майбутнє / І. Допіра, О. Обнявко, О. Чернега. - С.101-106.
Беспалов, В. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ / В. Беспалов, С. Стеценко. - С.107-112.
Іваницька, Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості / Т. Іваницька, Н. Фадєєва. - С.113-123.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: 23823/2011/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 2
Зміст:
Міністерство повідомляє. - С.5
Андрущенко, В. Роздуми про вчителя / В. Андрущенко. - С.6-12
Шидловський, А. Талановитому вченому, педагогові, ректору Національного гірничого університету Генадію Півняку - 70! / А. Шидловський. - С.13-19
Линовицька, О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості / О. Линовицька. - С.20-26
Девтеров, І. Етнічні простори кіберпростору / І. Девтеров. - С.27-32
Терепищий, С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України / С. Терепищий. - С.33-40
Акопян, В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості / В. Акопян. - С.41-47
Крячко, Ю. Гриф Міністерства і університетська автономія / Ю. Крячко. - С.48-52
Андрушкевич, Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти / Ф. Андрушкевич. - С.53-58
Дем'яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття / Н. Дем'яненко. - С.59-65
Сергиенко, Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению / Т. Сергиенко. - С.66-72
Шандор, Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі / Ф. Шандор. - С.73-79
Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.80-87
Білогур, В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст / В. Білогур. - С.88-93
Гарбар, Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища / Г. Гарбар. - С.94-99
Сокуренко, О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема / О. Сокуренко. - С.100-105
Демченко, В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський. - С.106-111
Кордіяк, А. Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі її реформування / А. Кордіяк. - С.112-115
Ненько, Ю. Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення / Ю. Ненько. - С.116-120
Андрущенко, В. Світоглядні основи ідеології / В. Андрущенко. - С.121-124
Муляр, В. Вища педагогічна освіта і наука України. Херсонська область / В. Муляр. - С.125-126
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: МУ7/2011/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 2 . - Матеріали Всеукраїнської наукової навчально-методичної конференції "Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації" 12-13 травня 2011 року
Зміст:
Копитов, С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров'я / С. М. Копитов [и др.] . - С.7-11
Інші автори: Вороненко В.В., Волосовець О.П., П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Ковальчук, Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір / Л. Я. Ковальчук. - С.12-20
Булах, І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга. - С.20-22
Волосовець, О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу / О. П. Волосовець [и др.] . - С.23-28
Інші автори: П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Вимоги до сучасного українського підручника / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.29-30
Волосовець, О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України / О. П. Волосовець [и др.] . - С.31-36
Інші автори: П'ятницький Ю. С. , Баранніков К.В., Вітенко І.С., Мельник І.В., Рековець Н.В.
Москаленко, В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.37-40
Інші автори: Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Чешук В.Є.
Вороненко, Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.41-44
Запорожан, В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [и др.] . - С.45-47
Інші автори: Кресюн В.Й., Аряєв М.Л., Чернецька О.В.
Черних, В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація" / В. П. Черних [и др.] . - С.47-48
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Вінник Л.М.
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.49-51
Ждан, В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Бобирьов В.М., Шешукова О.В., Лохматова Н.М., Шарбенко Т.В.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко. - С.55-56
Бойчук, Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія" / Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська. - С.57-58
Ждан, В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки / В. М. Ждан [и др.] . - С.58-59
Інші автори: Скрипник І.М., Давиденко Г.М., Шилкіна Л.М., Марченко А.В.
Запорожан, В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті / В. М. Запорожан [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Гладчук І.З., Волянська А.Г., Рожковська Н.М.
Запорожан, В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [и др.] . - С.62-63
Інші автори: Марічереда В.Г., Волянська А.Г., Полякова Є.А.
Івченко, В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система? / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко. - С.64-65
Івченко, В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет" / В. К. Івченко [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Сімрок В.В., Смірнов С.М., Сенчій В.М.
Ковальчук, Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.69-71
Інші автори: Мисула І.Р., Пашко К.О., Сельський П.Р.
Колесник, Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць. - С.71-74
Лісовий, В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.74-77
Інші автори: Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П., Мінухін В.В.
Лісовий, В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі / В. М. Лісовий [и др.] . - С.78-80
Інші автори: Капустник В.А., Марковський В.Д., Кожина Г.М.
Лісовий, В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов. - С.80-82
Мороз, В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті / В. М. Мороз [и др.] . - С.83-85
Інші автори: Полеся Т.Л., Гумінський Ю.Й., Фоміна Л.В.
Москаленко, В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти / В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська. - С.85-87
Никоненко, О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, Дмитрієва. - С.87-88
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.89-91
Туманов, В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії / В. А. Туманов [и др.] . - С.91-93
Інші автори: Горчакова Н.О., Тимченко О.Г., Войтенко Г.М., Чекман І.С., Тимченко І.М., Юсько Н.О., Яковлева І.Ю.
Хвисюк, О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.93-94
Хвистюк, О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти / О. М. Хвистюк [и др.] . - С.94-98
Інші автори: Марченко В.Г., Жеребкін В.В., Грищенко О.В., Жадан І.А., Бодня К.І., Звягінцева Т.Д., Соболева І.А.
Швидкий, О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі / О. В. Швидкий [и др.] . - С.98-101
Інші автори: Тарасенко К.М., Хадикіна О.А., Малиновська В.С.
Кліщ, Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров'я і медичної освіти / Г. І. Кліщ. - С.102-108
Запорожан, В. М. Взаємозв'язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету / В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов. - С.108-113
Чупрій, К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації / К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій. - С.113-114
Заліська, О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармакоекономіки / О. М. Заліська [и др.] . - С.115-118
Інші автори: Парновський Б.Л., Слабий М.В., Мудрак І.Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ПУ56/2019/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3 . - 58.50, р.
Зміст:
Маркова, М. В. Порушення здоров'я родини в учасників бойових дій у світлі концепції постстресової психологічної дезадаптації: клініко-психологічні прояви, механізми формування, засади психокорекції / М. В. Маркова, Г. С. Росінський. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткач, С. І. Майстер-клас як одна із сучасних форм викладання професійної патології лікарям різних спеціальностей / С. І. Ткач, О. М. Карабан, І. Г. Боровик. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галій, Л. В. Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення / Л. В. Галій [та ін.]. - С.14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульга Л. І., Якущенко В. А., Нартов П. В., Бур’ян К. О., Багам С. О.
Білецький, О. В. Ефективність респіраторної підтримки та N-ацетилцистеїну в пацієнтів із синдромом гострої дихальної недостатності на тлі політравми / О. В. Білецький, С. В. Курсов. - С.21-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Риндіна, Н. Г. Вплив диференційованої метаболічної терапії на рівень маркерів системної запальної відповіді у хворих на ревматоїдний артрит поєднано з артеріальною гіпертензією / Н. Г. Риндіна, Є. В. Сідь. - С.31-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грищенко, О. В. Особливості вітамін D статусу серед вагітних жінок промислового міста / О. В. Грищенко, Т. І. Гоман. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравец, О. В. Формирование гемодинамического ответа при целенаправленном режиме инфузионной терапии у больных высокого хирургического риска с острой абдоминальной патологией / О. В. Кравец. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Опарин, А. А. Роль грелина в формировании коморбидного течения гастроэзофагеальной рефлюксной болезни с сахарным диабетом типа у лиц молодого возраста / А. А. Опарин, А. Г. Опарин, А. А. Кудрявцев. - С.48-56. - Библиогр. в конце ст.
Багмут, И. Ю. Интенсивность тканевого дыхания и окислительного фосфорилирования в митохондриях гепатоцитов крыс под влиянием фторида натрия / И. Ю. Багмут, И. Л. Колесник, А. В. Титкова. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Опарин, А. А. Инсомния и гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь: особенности течения, механизмы возникновения и пути коррекции / А. А. Опарин, И. О. Балаклицкая. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Снопкова, Л. В. Сучасні можливості діагностики хронічного ендометриту / Л. В. Снопкова [та ін.]. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Черепова В. І., Кандиба Л. І., Сикал I. М.
Ліпакова, К. Ю. Особливості змін вуглеводного та ліпідного обмінів при різних варіантах несприятливого перебігу серцевої недостатності у хворих на ІХС поєднано з цукровим діабетом 2 типу / К. Ю. Ліпакова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: МУ7/2016/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3 . - 96.11, р.
Зміст:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 23823/2017/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрущенко, В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів» / О. Возняк, Г. Козлакова. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луговий, В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щедрін, А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасько, К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Щудло, С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”) / С. Щудло, С. Курбатов. - С.84-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 23823/2017/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)