Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (31)Періодичні видання (197)Бібліотечні видання (16)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=концепції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2004р.,N 2
Цікаві статті :
Поляков М. Болонський процес: зближення а не уніфікація/ М. Поляков (стр.47-50)
Олексенко В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ/ В. Олексенко (стр.66-70)
Лосєва Н. Професійна абілітація викладача вищого навчального закладу/ Н. Лосєва (стр.92-97)
Зязюн Л. Психолого-педагогічні концепції виховання в системі вищих навчальних закладів Франції/ Л. Зязюн (стр.98-104)
Дорогань С. Національне виховання як світоглядне завдання: філософський і педагогічний аспект/ С. Дорогань (стр.105-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зязюн Л.
Назва : Психолого-педагогічні концепції виховання в системі вищих навчальних закладів Франції
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №2. - С. 98-104 (Шифр 23823/2004/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Географіч. рубрики: Франція
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 2
Цікаві статті :
Бойчук А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Бойчук (стр.10-11)
Венгер І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського/ І. Венгер (стр.12-14)
Владзимирський А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова (стр.15-17)
Галайчук І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні/ І. Галайчук (стр.18-21)
Гальченко В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей/ В. Гальченко (стр.21-22)
Гладишев В. . Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів/ В. Гладишев, В. Нагорний (стр.23-24)
Годлевський Л. . Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін/ Л. Годлевський, А. Мацко (стр.25-26)
Казаков В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти/ В. Казаков (стр.27-30)
Казаков В. . Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті/ В. Казаков (стр.31-34)
Карпенко О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет"/ О. Карпенко (стр.35-36)
Коваленко С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев (стр.36-38)
Коваленко О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва/ О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина (стр.39-41)
Ковальчук Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри/ Л. Ковальчук (стр.42-46)
Ковальчук Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського/ Л. Ковальчук (стр.47-50)
Корда М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології/ М. Корда (стр.53-54)
Кравець Н. Інтернет-освіта в медицині/ Н. Кравець (стр.55-56)
Лобенко А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту/ А. Лобенко (стр.57-59)
Майоров О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті/ О. Майоров (стр.60-68)
Мисула І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес/ І. Мисула (стр.69-70)
Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/ О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін (стр.82-84)
Рижов О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ/ О. Рижов, Н. Іванькова (стр.85-88)
Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/ О. Рижов, Ю. Колеснік (стр.89-92)
Рудай В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ/ В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін (стр.93-94)
Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/ О. Сабан, І. Солонинко (стр.95-96)
Свистун Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів/ Р. Свистун (стр.97-98)
Семенець А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи/ А. Семенець (стр.99-100)
Ухач В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України/ В. Ухач, Р. Чигур (стр.101-102)
Чирський М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз/ М. Чирський, О. Горлов (стр.105-107)
Шевченко А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології/ А. Шевченко (стр.108-110)
Шевченко Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології/ Л. Шевченко, А. Владзимирський (стр.111-113)
Шкробот С. . Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті/ С. Шкробот, І. Гара, З. Салій (стр.114-115)
Яценко В. Медична освіта як галузь медичної телематики/ В. Яценко (стр.117-121)
Яценко В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології/ В. Яценко (стр.122-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпенко О.
Назва : До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет"
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 35-36 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [та ін.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19-21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В Саварин (стр.25-28)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [та ін.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [та ін.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [та ін.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-47)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [та ін.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [та ін.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.61-63)
Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. (стр.64-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко В.Ф., Яворовський О.П., Свінціцький А.С.
Назва : Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М.В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.8-10)
Вороненко Ю.В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів на основі концепції кредитів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.11-15)
"Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р.:Матеріали науково-практичної конференції (стр.23-140)
Яцина О.В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю.В., Сердюк А.М., Мінцер О.П.
Назва : Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів на основі концепції кредитів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 3. - С. 11-15 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вісник Вищої медичної освіти -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Регеда М.С. Львівський медичний інститут- новий приватний навчальний заклад ІІІ рівня акредитації/ М. С. Регеда, І. Г. Гайдучок (стр.5-9)
Кущ О.О. Алексіс Каррель- видатний хірург-експериментатор/ О. О. Кущ, Н. Є. Косован (стр.10-14)
Миколишин Л.І. Викладання пропедевтики дитячих хвороб та його вдосконалення/ Л. І. Миколишин (стр.19-23)
Цюра С.Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами/ С. Б. Цюра (стр.28-34)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цюра С.Б.
Назва : Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами
Місце публікування : Вісник Вищої медичної освіти. - 2007. - № 1. - С. 28-34 (Шифр ВВМО/2007/1)
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Пішак В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика"/ В. П. ПІшак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник (стр.5-7)
Тяжка О. В. Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті/ О. В. Тяжка [и др.] (стр.8-9)
Горілик А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти/ А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик (стр.10-14)
Богуцька Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка"/ Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак (стр.15-17)
Лісничук Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda")/ Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова (стр.18-20)
Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.20-22)
Рокіцька Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою/ Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак (стр.22-24)
Сон С. А. Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб/ С. А. Сон [и др.] (стр.25-28)
Кметь О. Г. Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу/ О. Г. Кметь [и др.] (стр.28-30)
Сон А. С. Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб/ А. С. Сон [и др.] (стр.30-33)
Рега Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди)/ Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда (стр.34-37)
Рега Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (нідерланди)/ Н. І. Рега, І. М. Салайда (стр.37-40)
Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.41-45)
Воронцов О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський (стр.46-47)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я.Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н.О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І.В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л.Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О.К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І.О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л.В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В.М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В.І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В.Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В.О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К.О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І.М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В.К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П.Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М.Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О.М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О.Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І.С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І.О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О.В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М.І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С.Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М.М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л.Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І.Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А.М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І.Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П.І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свінціцький А.С., Дорошенко В.О., Гомза Я.Ю.
Назва : Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 57-61 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Звєряков М. Розвиток наукової складової в Одеському державному економічному університеті/ М. Звєряков (стр.7-14.)
Ковальов А. Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету/ А. Ковальов (стр.15-22.)
Звєряков М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища/ М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова (стр.23-33.)
Проценко О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення/ О. Проценко, О. Русєва (стр.34-41.)
Суворовський О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах/ О. Суворовський (стр.42-47.)
Тринчук О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті/ О. Тринчук (стр.48-53.)
Корольова Т. Профспілкова організація Одеського державного економічного унівнрситету: віхи історії та сьогодення/ Т. Корольова, Г. Шамаєва (стр.54-58.)
Шубартовський Г. Інтернаціоналізація університетської освіти/ Г. Шубартовський (стр.59-63.)
Кузнєцова Л. Конкурентоспроможність України у сфері освіти/ Л. Кузнєцова (стр.64-69.)
Никифоренко В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України/ В. Никифоренко (стр.70-77.)
Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні/ М. Окландер (стр.78-82.)
Козлова Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів/ Г. Козлова, Т. Кублікова (стр.83-93.)
Кіршо С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів/ С. Кіршо (стр.94-100.)
Допіра І. Подовжена освіта - шлях у майбутнє/ І. Допіра, О. Обнявко, О. Чернега (стр.101-106.)
Беспалов В. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ/ В. Беспалов, С. Стеценко (стр.107-112.)
Іваницька Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості/ Т. Іваницька, Н. Фадєєва (стр.113-123.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беспалов В., Стеценко С.
Назва : Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ
Місце публікування : Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 107-112. (Шифр 21876/2011/4)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Міністерство повідомляє (стр.5)
Андрущенко В. Роздуми про вчителя/ В. Андрущенко (стр.6-12)
Шидловський А. Талановитому вченому, педагогові, ректору Національного гірничого університету Генадію Півняку - 70!/ А. Шидловський (стр.13-19)
Линовицька О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості/ О. Линовицька (стр.20-26)
Девтеров І. Етнічні простори кіберпростору/ І. Девтеров (стр.27-32)
Терепищий С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України/ С. Терепищий (стр.33-40)
Акопян В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості/ В. Акопян (стр.41-47)
Крячко Ю. Гриф Міністерства і університетська автономія/ Ю. Крячко (стр.48-52)
Андрушкевич Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти/ Ф. Андрушкевич (стр.53-58)
Дем'яненко Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття/ Н. Дем'яненко (стр.59-65)
Сергиенко Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению/ Т. Сергиенко (стр.66-72)
Шандор Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі/ Ф. Шандор (стр.73-79)
Богданова Н. Проблема формування творчої особистості/ Н. Богданова (стр.80-87)
Білогур В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст/ В. Білогур (стр.88-93)
Гарбар Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища/ Г. Гарбар (стр.94-99)
Сокуренко О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема/ О. Сокуренко (стр.100-105)
Демченко В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ/ В. Демченко, О. Хотомлянський (стр.106-111)
Кордіяк А. Способи управління якістю вищої медичної освіти в процесі її реформування/ А. Кордіяк (стр.112-115)
Ненько Ю. Творча самореалізація курсанта: експериментальне визначення/ Ю. Ненько (стр.116-120)
Андрущенко В. Світоглядні основи ідеології/ В. Андрущенко (стр.121-124)
Муляр В. Вища педагогічна освіта і наука України. Херсонська область/ В. Муляр (стр.125-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Копитов С.М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров'я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л.Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О.П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І.С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О.П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В.Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю.В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В.М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В.П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В.М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т.М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В.М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В.М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В.М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В.К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В.К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л.Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю.М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В.М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В.М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В.М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В.М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В.Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О.С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В.А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О.М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О.М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О.В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г.І. Політика Австрії в галузі охорони здоров'я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В.М. Взаємозв'язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К.Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О.М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармакоекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Академічна співпраця/ В. Андрущенко (стр.5-7)
Пілов П. Вірність традиціям і відповідність часу/ П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько (стр.8-15)
Косова Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук/ Б. Косова (стр.16-23)
Зеленков А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу/ А. Зеленков (стр.24-37)
Уваркіна О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору/ О. Уваркіна (стр.38-44)
Касьянов Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення/ Д. Касьянов (стр.45-50)
Перглер Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення/ Т. Перглер (стр.51-58)
Гончаров В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя/ В. Гончаров (стр.59-65)
Кофанова О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів/ О. Кофанова (стр.66-74)
Козлакова Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті/ Г. Козлакова, Н. Сура (стр.75-82)
Дідков О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку/ О. Дідков (стр.83-88)
Ганаба С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/ С. Ганаба (стр.89-95)
Кірейчева Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя/ Є. Кірейчева (стр.96-100)
Слюсаренко О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом/ О. Слюсаренко (стр.101-108)
Корсак Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"/ Ю. Корсак (стр.109-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Богатирьова Р.В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров'я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М.С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров'я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю.В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О.П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В.Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М.С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В.М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В.М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю.В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В.П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б.С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г.В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В.М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В.М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю.М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О.М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В.К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А.А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С.І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О.С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П.Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І.Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Вища школа -2014р.,N 9
Цікаві статті :
Андрющенко Н. Національний гірничий університет — сучасний європейський ВНЗ/ Н. Андрющенко (стр.7-10)
Гаращук О. Парадигмальний підхід до формування управлінської стратегії розвитку вищої освіти/ О. Гаращук, В. Куценко (стр.11-21)
Смолінська О. Становлення концепції українського університету/ О. Смолінська (стр.22-31)
Базилевич В. Олімпіада з економічної теорії як важливий напрям роботи з обдарованою молоддю/ В. Базилевич, Н. Гражевська, Н. Томчук-Пономаренко (стр.32-43)
Загірняк М. Наукометричні бази даних — наступний щабель розвитку чи якір для науковця/ М. Загірняк, С. Сергієчко, П. Костенко (стр.44-54)
Гогунський В. Створюємо свій аккаунт "Google Академія"/ В. Гогунський, О. Колесніков (стр.55-58)
Михайленко В. Математичні пакети прикладних програм для комп'ютерного аналізу напівпровідникових перетворювачів електроенергії з багаторозгалуженими структурами/ В. Михайленко, В. Піксотов, О. Скринник (стр.59-62)
Кліменко В. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ/ В. Кліменко (стр.63-70)
Головенкін В. Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання/ В. Головенкін (стр.71-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)