Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (25)Періодичні видання (62)Краєзнавство (187)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лікарі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ухач В.
Назва : Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 55-57 (Шифр МУ7/2002/1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз"/ Ю. Вороненко, В. Гирін, О. Мінцер (стр.3-9)
Кобзар О. Дидактична роль проблемного навчання в підготовці лікарів/ О. Кобзар (стр.10-13)
Мисула І. Самостійна робота студентів та її вдосконалення/ І. Мисула, В. Файфура (стр.14-16)
Павленко О. . Сучасні підходи до покращення післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ О. Павленко, Т. Волосовець (стр.17-20)
Черних В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти/ В. Черних (стр.21-24)
Лезвинський Я. Шляхи підвищення якості викладання травматології і ортопедії/ Я. Лезвинський (стр.25-26)
Гоженко А. Біоетика та методологія викладання патологічної фізіології/ А. Гоженко (стр.27-29)
Нейко Є. Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів/ Є. Нейко, І. Головач (стр.30-32)
Бакалюк О. Питання первинної профілактики неінфекційних захворювань внутрішніх органів і пропаганди здорового способу життя в програмі підготовки сімейного лікаря/ О. Бакалюк, (стр.33-38)
Матейко Г. Шляхи покращення підготовки субординаторів на кафедрі інфекційних хвороб/ Г. Матейко (стр.39-41)
Чигур Р. Вплив навколишнього природнього середовища на стан здоров"я населення західного регіону України у 1970-1990-х роках/ Р. Чигур (стр.42-45)
Бітенський В. Студентський науковий гурток і викладання психіатрії/ В. Бітенський (стр.46-48)
Бобак М. Формування особистості медика третього тисячоліття/ М. Бобак (стр.49-50)
Півторак В. Формування особистості лікаря і проблема гуманізму біологічних та медичних експериментів/ В. Півторак (стр.51-54)
Ухач В. Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА)/ В. Ухач (стр.55-57)
Стефанюк В. Лікування хворих на виразкову хворобу, які контактують із сполуками хрому/ В. Стефанюк, Ю. Поспішіль, І. Тихоненко (стр.58-61)
Білоус С. Особливості ранньої діагностики алкогольної залежності/ С. Білоус (стр.62-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сабатовська І. С., Селезньов М. А.
Назва : Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю
Паралельн. назви :Pedagogical conditions of use active learning methods in the training of professional medical profile
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 48-52 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична--освіта--лікарі--інтерни--кейс--метод
Анотація: Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визна­чити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілюОсновна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання активних методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процесВисновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Криницька І. Я., Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Назва : Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань
Паралельн. назви :Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 34-37 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка--лікарі
Анотація: Мета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університетуОсновна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворюванняВисновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковцов І. З., Загуровський В. М., Яцина Г. С., Михальчук О. Я., Огієнко Л. Ф., Мустафа В. І.
Назва : Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів
Паралельн. назви :The use of technical means and interactive education in the system of doctors’ training
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 10-15 (Шифр ПУ56/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікарі--загальна--практика
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільницька О. М., Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Назва : Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 13-18 (Шифр МУ7/2018/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Система повышения квалификации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програми--лікарі--курси підвищення кваліфікації
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В. М., Ульянов В. О., Тарабрін О. О., Суслов О. С., Сажин Д. С.
Назва : Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 89-91 (Шифр МУ7/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): симуляційна медицина--медична освіта--інтерни--лікарі
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn Т. V., Navolska Η. I.
Назва : Latin sayings as an educational aspect for medical students
Паралельн. назви :Латинські крилаті вирази як один із виховних аспектів студентів-медиків
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 108-112 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна--культура--афоризми--лікарі
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)