Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4475)Періодичні видання (20114)Бібліотечні видання (3)Краєзнавство (1021)Рідкісні видання (791)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медицина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гощинський В., Бабінець Л., Корильчук Н.
Назва : Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина"
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 22-24 (Шифр МУ7/2002/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Охорона здоров'я України в світлі вимог Європейського Союзу, конституційних реформ/ В. Москаленко (стр.5-7)
Вороненко Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)/ Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга (стр.8-14)
Сіліна Т. Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті/ Т. Сіліна (стр.15-16)
Шершун Г. Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі/ Г. Шершун (стр.17-19)
Дмитрієва С. Співвідношення методів традиційного та програмованого навчання у післядипломній підготовці сімейних лікарів. / С. Дмитрієва (стр.20-21)
Гощинський В. Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина"/ В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук, Архіпова Н. (стр.22-24)
Талалаєнко О. Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті./ О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна, Ляхов І. (стр.25-26)
Ясній О. Особливості викладання педіатрії на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. Ясній, В. Павліковська, Н. Боцюк, Пінь Н. (стр.27-29)
Косубв Р. Методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам/ Р. Косубв, І. Заморський, А. Петрюк, Філіпець Н. (стр.30-31)
Роман О. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрах хімічного профілю вищого навчального закладу./ О. Роман, М. Авраменко, Д. Дочинець (стр.32-33)
Гнатов М. Творчий характер контролю знань та навичок іноземних учнів початкового етапу навчання./ М. Гнатов, К. Гейченко, Л. Хіль (стр.36)
Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./ В. Лисенко (стр.37-39)
Грищенко В. Особливості викладання дитячих інфекційних захворювань іноземним студентам медичного факультету./ В. Грищенко, О. Усачова (стр.40-41)
Казакова Р. В. Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності./ Р. В. Казакова, Н. Гевкалюк, М. Лучинський, Воляк М. (стр.42-44)
Файфура В. Тернопільська медакадемія-у фалеристиці./ В. Файфура, І. Юхименко (стр.50-53)
Ганіткевич Я. Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні/ Я. Ганіткевич (стр.54-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Процек О., Очередько О.
Назва : Досвід адаптації зарубіжних програм викладання предмету соціальна медицина в процесі навчання іноземних студентів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 271-272 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Москаленко В. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції/ В. Москаленко, О. Яворовський, А. Свінціцький (стр.4-7)
Вороненко Ю. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти./ Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. (стр.8-12)
Ждан В. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова, Каськова Л. (стр.13-16)
Сулима В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS)/ В. Сулима, В. Дубас (стр.21-26)
Рудень В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди./ В. Рудень, Т. Гутор (стр.27-31)
Герасимюк І. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету-вимога часу/ І. Герасимюк (стр.32-35)
Волошин В. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету/ В. Волошин, О. Киричок, Н. Шовдра, Флекей п. (стр.38-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудень В., Гутор Т.
Назва : Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 27-31 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р./ науково-практичної конференції Матеріали (стр.6-40)
Передрій В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України/ В. Передрій (стр.9-11)
Волосовець О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі/ О. Волосовець (стр.12-16)
Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.17-20)
Ковальчук Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко (стр.21-23)
Зіменковський Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору/ Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко (стр.31-33)
Запорожан В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.36-37)
Колесник Ю. Болонський процес та якість освіти/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов (стр.38-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./ науково-практичної конференції-семінару Матеріали (стр.42-76)
Мінцер О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів/ О. Мінцер (стр.47-49)
Вітенко І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.58-63)
Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц (стр.74-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матеріали науково-практичної конференції-семінару
Назва : Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 42-76 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Доказова медицина та удосконалення охорони здоров'я в Україні : матеріали науково-практичної конференції,10-11 квітня 2008 р. м.Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 3. - С. 22-80 (Шифр МУ7/2008/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Хоменко Л.О. Аналіз якості тестових завдань з дитячої терапевтичної стоматології до ліцензійного державного тестового іспиту "Крок 2.Стоматологія"/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.7-12)
Гнатюк Р.М. Успішність студентів при вивченні психіатрії залежно від психофізіологічних особливостей/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.12-14)
Авдєєв О.В. Концепція викладання клінічних дисциплін на кафедрі терапевтичної і дитячої стоматології за методикою єдиного дня/ О. В. Авдєєв, М. М. Якимець, Н. В. Чорній (стр.15-17)
Мерецький В.М. Організація викладання клінічної фармакології в контексті впровадження кредитно-модульної технології/ В. М. Мерецький (стр.18-20)
Доказова медицина та удосконалення охорони здоров'я в Україні (стр.22-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 3
Цікаві статті :
Барінов Е.Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.5-8.)
Лісовий В.М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.8-12.)
Марценюк В.П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій/ В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.13-18.)
Кадочников В.С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова (стр.19-20.)
Кирюшенко Т.І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Т. І. Кирюшенко (стр.21-23.)
Корнієнко О.М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів/ О. М. Корнієнко [и др.] (стр.23-26.)
Гонський Я.І. Доказова медицина як науковий напрямок/ Я. І. Гонський [и др.] (стр.27-28.)
Кабачний В.І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ В. І. Кабачний [и др.] (стр.29-33.)
Кліщ Г.І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні/ Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк (стр.33-36.)
Кулянда І.С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.37-38.)
Ткаченко О.В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні/ О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський (стр.39-40.)
Кольцова Н.І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології/ Н. І. Кольцова [и др.] (стр.41-43.)
Галайчук І.Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд)/ І. Й. Галайчук [и др.] (стр.44-48.)
Ващенко Н.М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті)/ Н. М. Ващенко (стр.48-52.)
Маланчук Л.М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.53-55.)
Цяпа Ю.М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам/ Ю. М. Цяпа [и др.] (стр.55-56.)
Середа О.М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку/ О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик (стр.57-61.)
Пришляк А.М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини/ А. М. Пришляк [и др.] (стр.62-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чекман І.С., Шумейко О.В., Савченко Н.В.
Назва : Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 84-86 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я.Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н.О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І.В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л.Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О.К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І.О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л.В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В.М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В.І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В.Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В.О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К.О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І.М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В.К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П.Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М.Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О.М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О.Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І.С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І.О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О.В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М.І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С.Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М.М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л.Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І.Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А.М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І.Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П.І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Ковальчук Л.Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11)
Огарь С.В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16)
Князевич-Чорна Т.В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19)
Омельчук С.Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Курята О.В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27)
Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31)
Кліщ Г.І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38)
Заволович А.Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40)
Унгурян Л.М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43)
Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46)
Глушко Л.В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49)
Смірнов С.М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52)
Ніженковська І.В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57)
Лисенко В.Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59)
Лучко І.М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62)
Голуб І.І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69)
Хрипаченко І.А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73)
Бурда К.Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76)
Гулюк А.Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78)
Гулюк А.Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80)
Унгурян Л.М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83)
Бобак М.І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86)
Славута О.П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89)
Шатило В.Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило (стр.90-93)
Кукуруз Я.С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96)
Вієвська А.М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102)
Гасюк П.А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк (стр.103-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мисула І.Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л.Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С.Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В.Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О.В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О.Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А.С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К.В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т.І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М.І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л.Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б.М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І.М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А.Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г.І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В.І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О.В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А.С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський (стр.71-74)
Тюріна В.Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О.Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як (стр.77-79)
Степанов Ю.М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю.М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б.А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Вороненко Ю.В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.6-17)
Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька (стр.18-19)
Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/ Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/ В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський (стр.24-28)
Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ І. Л. Бженар (стр.29-31)
Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/ Н. А. Бількевич (стр.32-35)
Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.36-40)
Жаріков М.Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1/ М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова (стр.41-43)
Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк (стр.44-47)
Зарудна О.І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою/ О. І. Зарудна (стр.48-49)
Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/ М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова (стр.50-52)
Калашнікова К.А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи/ К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна (стр.53-55)
Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/ М. В. Кирилів (стр.56-58)
Кліщ І.М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.59-61)
Коноваленко С.О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/ С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук (стр.62-65)
Корнійчук О.П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі/ О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова (стр.66-69)
Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/ Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк (стр.70-72)
Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/ Т. М. Косовська (стр.73-77)
Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/ Р. Б. Коцюба (стр.78-81)
Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/ І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко (стр.82-84)
Лебедюк М.М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету/ М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна (стр.85-86)
Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/ С. С. Левенець (стр.87-90)
Максимчук Л.Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету/ Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб (стр.91-93)
Маслій С.М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь/ С. М. Маслій (стр.94-97)
Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії/ І. М. Мельничук (стр.98-104)
Мерецька І.В. Сучасні аспектиорганізації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. В. Мерецька (стр.105-107)
Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/ Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло (стр.108-110)
Олійник Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти/ Е. В. Олійник (стр.111-112)
Омельчук С.Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика (стр.113-116)
Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.117-119)
Потяженко М.М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/ М. М. Потяженко [и др.] (стр.120-122)
Пришляк А. М. . Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків/ А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин (стр.123-125)
Рега Н.І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства/ Н. І. Рега (стр.126-129)
Руда О.Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків/ О. Ю. Руда, О. В. Костильов (стр.130-131)
Сидоренко О.Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ О. Л. Сидоренко (стр.132-134)
Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів/ О. Є. Січкоріз (стр.135-137)
Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.138-140)
Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/ Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька (стр.141-143)
Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/ О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська (стр.144-147)
Шевченко О.А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова (стр.148-150)
Шкробот С.І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі/ С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва (стр.151-153)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університит імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв'язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров'я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І.Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М.П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Місяченко М. М.
Назва : Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 71-72 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мізюк В. М.
Назва : Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина''
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 69-70 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бойцанюк С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою/ С. І. Бойцанюк (стр.10-12)
Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.13-14)
Вовченко М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ/ М. Б. Вовченко (стр.15-17)
Гарасимів І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров'я України/ І. М. Гарасимів (стр.18-19)
Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів/ Н. О. Горчакова (стр.20-23)
Данилевич Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига (стр.24-25)
Дейкало І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи/ І. М. Дейкало [и др.] (стр.26-28)
Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. Б. Демчук (стр.29-32)
Дорошенко О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика/ О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко (стр.33-34)
Кліщ Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок/ Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна (стр.35-40)
Кормило О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги/ О. М. Кормило [и др.] (стр.41-43)
Кравець Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи/ Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик (стр.44-47)
Кривенький Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет/ Т. П. Кривенький [и др.] (стр.48-50)
Кульчицький В. Й. Історико-педагоічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття/ В. Й. Кульчицький (стр.51-55)
Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.56-59)
Кущ О. Г. Кредитноо-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика''/ О. Г. Кущ (стр.60-63)
Леськів І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету/ І. М. Леськів [и др.] (стр.64-66)
Манащук Н. В. Организаація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній (стр.67-68)
Мізюк В. М. . Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина''/ В. М. Мізюк (стр.69-70)
Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету/ М. М. Місяченко (стр.71-72)
Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти/ О. А. Нікіфоров (стр.73-76)
Омельчук С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1)/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.77-82)
Перепелиця О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету/ О. О. Перепелиця (стр.83-85)
Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Пида (стр.88-88)
Пішак В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця/ В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук (стр.89-91)
П'ятночка І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом/ І. Т. П'ятночка, С. І. Корнага, В. І. П'ятночка (стр.92-94)
Рогальський І. О. . Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті/ І. О. Рогальський [и др.] (стр.95-97)
Семенець А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ/ А. В. Семенець (стр.98-103)
Сон А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський (стр.104-106)
Сорокман Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.107-109)
Сорокман Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.110-112)
Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови/ Н. О. Федчишин (стр.113-118)
Шовкова Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ/ Н. І. Шовкова (стр.119-120)
Зятковська О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика''/ О. Я. Зятковська (стр.121-123)
Кульбашна Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога/ Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний (стр.124-128)
Тишковець М. П. Багатий доробок науковця/ М. П. Тишковець (стр.129-131)
Завальнюк А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010)/ А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець (стр.132-134)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лахно О. В.
Назва : Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій
Паралельн. назви :teaching discipline «internal medicine» with support of case- technology
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 22-25 (Шифр ПУ56/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Мета дослідження — теоретично обгрунтувати, розробити і частково перевірити методику викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою застосування кейс-технологій у ХНМУ. Об’єкт дослідження — процес навчання студентів вищих навчальних закладів. Предмет дослідження — методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» у ХНМУ за допомогою кейс-технологій. Було проаналізовано можливості застосування кейс-технологій навчання у процесі викладання дисципліни «Внутрішня медицина» і визначено педагогічні цілі, основні напрямки, принципи та форми їх застосування, методи навчання. Розроблено методику викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій. Експериментально підтверджено підвищення показників ефективності навчального процесу та обгрунтовано доцільність використання розробленої методики у викладанні дисципліни «Внутрішня медицина». Матеріали дослідження, а саме розроблена методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій, можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у професійній підготовці майбутніх лікарів
Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)