Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (423)Бібліотечні видання (4)Краєзнавство (3)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мета<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Вакарчук І. Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук (стр.3-30.)
Лега Ю. Черкаський державний технологічний університет - провідний заклад освіти регіону/ Ю. Лега (стр.31-38.)
Голубенко О. Успішність навчання студентів: якість підготовки, тест на стипендію чи перепустка до Європи?/ О. Голубенко, М. Смирний (стр.39-49)
Бондаренко М. Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" (З досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103)/ М. Бондаренко [и др.] (стр.50-61.)
Розенбаум М. Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів/ М. Розенбаум [и др.] (стр.62-81.)
Чепига М. Фахово-педагогічна атестація у вищій школі України/ М. Чепига (стр.82-86.)
Бугрій О. Творчість у педагогічній діяльності/ О. Бугрій (стр.87-92.)
Микитюк І. Педагогічна культура вчителя в контексті сучасної культурно-освітньої ситуації/ І. Микитюк (стр.93-101.)
Базилевич В. Життєдайна сила знань/ В. Базилевич (стр.102-112.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вакарчук І.
Назва : Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2009. - № 4. - С. 3-30. (Шифр 21876/2009/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко М. Інтеграція в європейську систему вищої освіти в ІТ-галузі шляхом участі в міжнародних освітніх програмах, проектах та конкурсах/ М. Бондаренко (стр.7-15.)
Євтух О. Наука й освіта за крок до майбутнього/ О. Євтух (стр.16-28.)
Гуйтур М. Алгоритм виявлення відкриттів у результатах наукових досліджень/ М. Гуйтур, В. Коноваленко (стр.29-39.)
Бобух Л. Інформаційний проект "Навчання"/ Л. Бобух, Т. Сивопал, М. Моргун (стр.40-47.)
Лиходій В. Поліпшення технології підготовки економістів/ В. Лиходій (стр.48-55.)
Сафонова І. Корекція особистості як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя/ І. Сафонова (стр.56-62.)
Чикун Н. Новий підхід до створення інтегрованих програм та викладання хімічних дисциплін/ Н. Чикун (стр.63-71.)
Верхогляд О. Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.72-84.)
Пальчук М. Еволюційний розвиток професійної підготовки виробничого персоналу в країнах ЄС: досвід Великої Британії/ М. Пальчук (стр.85-98.)
Сиротіна О. Дослідження змін у парадигмі підготовки викладачів вищої школи у США/ О. Сиротіна (стр.99-106.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Ковальчук Л.Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.7-11)
Огарь С.В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти/ С. В. Огарь, В. П. Черних (стр.12-16)
Князевич-Чорна Т.В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах/ Т. В. Князевич-Чорна [и др.] (стр.17-19)
Омельчук С.Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Курята О.В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи/ О. В. Курята [и др.] (стр.24-27)
Півторак К.В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага (стр.28-31)
Кліщ Г.І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.32-38)
Заволович А.Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах/ А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк (стр.39-40)
Унгурян Л.М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/ Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко (стр.41-43)
Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації/ М. І. Швед [и др.] (стр.44-46)
Глушко Л.В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.47-49)
Смірнов С.М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання/ С. М. Смірнов [и др.] (стр.50-52)
Ніженковська І.В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/ І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко (стр.53-57)
Лисенко В.Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.58-59)
Лучко І.М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/ І. М. Лучко [и др.] (стр.60-62)
Голуб І.І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування/ І. І. Голуб (стр.63-69)
Хрипаченко І.А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф/ І. А. Хрипаченко [и др.] (стр.70-73)
Бурда К.Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря/ К. Л. Бурда [и др.] (стр.74-76)
Гулюк А.Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ/ А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна (стр.77-78)
Гулюк А.Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології"/ А. Г. Гулюк [и др.] (стр.79-80)
Унгурян Л.М. Кредитно-модульна організація навчального процесу/ Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина (стр.81-83)
Бобак М.І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови/ М. І. Бобак [и др.] (стр.84-86)
Славута О.П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.87-89)
Шатило В.Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві/ В. Й. Шатило (стр.90-93)
Кукуруз Я.С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок/ Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко (стр.94-96)
Вієвська А.М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках/ А. М. Вієвська (стр.97-102)
Гасюк П.А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики/ П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк (стр.103-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кліщ Г.І.
Назва : Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 4. - С. 32-38 (Шифр МУ7/2011/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров'я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращання забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В. М., Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Башинська О. І.
Назва : Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 2. - С. 42-45 (Шифр МУ7/2012/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища освіта України -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів/ В. Андрущенко (стр.5-10)
Закревський В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія/ В. Закревський (стр.11-16)
Прудченко І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти/ І. Прудченко (стр.17-22)
Онкович Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід/ Г. Онкович (стр.23-29)
Корсак К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього/ К. Корсак (стр.30-35)
Морозов В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність/ В. Морозов (стр.36-41)
Смолінська О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів/ О. Смолінська (стр.42-49)
Демя'ненко Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури/ Н. Демя'ненко (стр.50-56)
Дмитрієв В. Маркетингова стратегія ВНЗ/ В. Дмитрієв (стр.57-62)
Куліненко Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід/ Л. Куліненко (стр.63-68)
Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/ А. Похресник (стр.69-74)
Блохін О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності/ О. Блохін (стр.75-81)
Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір/ Л. Коваль (стр.82-87)
Козієвська О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном/ О. Козієвська (стр.88-97)
Печко Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості/ Н. Печко (стр.98-104)
Ярчук Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування/ Ю. Ярчук (стр.105-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Koshil N. Ye., Rybina N. V., Hyryla O. S.
Назва : Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process
Паралельн. назви :Лінгвістичні особливості студентського конспекту як специфічної частини навчального процесу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 75-79 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): написання--мовний--жанр--аспект--автор--комунікативна--мета
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)