Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4299)Періодичні видання (3322)Бібліотечні видання (32)Краєзнавство (13)Рідкісні видання (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 377
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства /А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.64-66
2.

Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.5-7
3.

Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови/Н. О. Федчишин // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.113-118
4.

Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів /Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.96-102
5.

Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.55-60
6.

Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.48-52
7.

Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.9-13
8.

Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.53-57
9.

Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2 : аналіз результатів впровадження/О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.74-76
10.

Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.58-61
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)