Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4298)Періодичні видання (3322)Бібліотечні видання (32)Краєзнавство (13)Рідкісні видання (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 377
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства [Текст] / А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Кл.слова (ненормовані):
ситуаційний аналіз -- ситуації
Дод.точки доступу:
Петулько, А. П.
Медведєв, М. В.
Лоскутова, Т. О.
Донська, Ю. В.
Сімонова, Н. В.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології [Текст] / О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
розтин -- секційна зала
Дод.точки доступу:
Алєксєєнко, О. А.
Мальцев, І. О.
Чекан, С. М.
Бондаренко, Н. С.
Бондаренко, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Федчишин, Н. О.
    Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови [Текст] / Н. О. Федчишин // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 113-118

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.


    Лопіна, Н. А.
    Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів [Текст] / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Связь учебного заведения с общественностью

Кл.слова (ненормовані):
кейс-метод -- навчання -- тренажери -- веб-квести -- симуляційне навчання
Дод.точки доступу:
Журавльова, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Баранова, І. В.
    Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти [Текст] / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- тести -- метод -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- компетентність -- СИМУЛЯЦІЯ
Дод.точки доступу:
Ільюк, І. А.
Постовітенко, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Сабатовська, І. С.
    Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю [Текст] = Pedagogical conditions of use active learning methods in the training of professional medical profile / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
МЕДИЧНА -- ОСВІТА -- ЛІКАРІ -- ІНТЕРНИ -- кейс -- метод
Анотація: Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визна­чити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілю
Основна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання активних методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процес
Висновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін
Дод.точки доступу:
Селезньов, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти [Текст] = Newest technologies as advanced method to improve competence teaching of “human anatomy” discipline under the condition of internationalization of higher education / І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
засоби
Анотація: Мета роботи – запропонувати студентам та викладачам медичного факультету засоби та обґрунтувати методи для компетентнісного покращення навчання та засвоєння предмету «Анатомія людини», як фундаментальної дисципліни при здобуванні професії лікаря в умовах мультикультуральності та інтернаціоналізацїї вищої освіти в Україні.
Основна частина. У статті окреслені виклики та проблеми з якими стикнулися вищі медичні навчальні заклади за умов інтернаціоналізації освіти в Україні в останні роки, як приклад наведена кафедра анатомії людини Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Описано як впровадження та застосування новітніх технологій та методів допомагають компетентнісно підвищити якість навчання анатомії людини та покращити засвоюваність матеріалу серед студентів.
Висновок. Використання новітніх засобів та технологій в підготовці кваліфікованих спеціалістів у галузі медицини однозначно. Допомагає студентам краще засвоїти предмет «анатомія людини» та опанувати практичні навички, сприяє виробленню у студента творчого підходу до навчання, навчає його аналізу та синтезу при роботі з інформацією, сприяє професійному розвитку викладачів і студентів, робить студента само організованим, розвиває здібності мислити самостійно, робить процес навчання цікавим та динамічним, а також створює всім студентам, без виключення, рівні можливості.
Дод.точки доступу:
Герасимюк, І. Є.
Мізь, А. В.
Пришляк, А. М.
Ремінецький, Б. Я.
Криницька, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Тозюк, О. Ю.
    Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Текст] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод
Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2 : аналіз результатів впровадження [Текст] = The experience of clinical case study principle based method (case-based learning) implementation at pathologic anatomy department. Part 2: implementation analysis / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- досліджуваний метод -- персональний
Анотація: Мета роботи. Стаття присвячена аналізу результатів апробації методу викладання, основаного на принципі розбору клінічних випадків, що проводилося на кафедрі патологічної анатомії ДЗ “ДМА МОЗ України” протягом 2016–2017 академічного року. Дану методику оцінювали з погляду ефективності підготовки студентів до державного іспиту “Крок-1” та за допомогою опитування студентів щодо задоволеності новим методом викладання
Основна частина. Досліджуваний метод навчання був впроваджений на практичних заняттях поряд із збереженим графіком лекцій серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу у 2016–2017 н. р. У цілому, в апробації методу взяли участь 129 студентів. Показано, що переважна більшість студентів (81 %), що взяли участь в опитуванні, позитивно схвалювали запропонований метод навчання, також відзначався приріст відсотка успішного складання тестового проміжного контролю на зимовій сесії з курсу “Загальна патоморфологія” при порівнянні з минулорічним результатом
Висновок. Робота з отриманим в якості завдання персональним клінічним випадком наближає студента до сценаріїв із майбутньої практичної діяльності та, як результат, стимулює і мотивує його отримувати якісні професійні знання
Дод.точки доступу:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Фіра, Д. Б.
    Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів [Текст] = Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement / Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
симуляційний метод
Анотація: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентів
Основна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаження
Висновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)