Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4298)Періодичні видання (3322)Бібліотечні видання (32)Краєзнавство (13)Рідкісні видання (24)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 377
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казакова Р. В., Гевкалюк Н., Лучинський М., Воляк М.
Назва : Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 42-44 (Шифр МУ7/2002/4)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Охорона здоров'я України в світлі вимог Європейського Союзу, конституційних реформ/ В. Москаленко (стр.5-7)
Вороненко Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)/ Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга (стр.8-14)
Сіліна Т. Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті/ Т. Сіліна (стр.15-16)
Шершун Г. Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі/ Г. Шершун (стр.17-19)
Дмитрієва С. Співвідношення методів традиційного та програмованого навчання у післядипломній підготовці сімейних лікарів. / С. Дмитрієва (стр.20-21)
Гощинський В. Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина"/ В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук, Архіпова Н. (стр.22-24)
Талалаєнко О. Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті./ О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна, Ляхов І. (стр.25-26)
Ясній О. Особливості викладання педіатрії на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. Ясній, В. Павліковська, Н. Боцюк, Пінь Н. (стр.27-29)
Косубв Р. Методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам/ Р. Косубв, І. Заморський, А. Петрюк, Філіпець Н. (стр.30-31)
Роман О. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрах хімічного профілю вищого навчального закладу./ О. Роман, М. Авраменко, Д. Дочинець (стр.32-33)
Гнатов М. Творчий характер контролю знань та навичок іноземних учнів початкового етапу навчання./ М. Гнатов, К. Гейченко, Л. Хіль (стр.36)
Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./ В. Лисенко (стр.37-39)
Грищенко В. Особливості викладання дитячих інфекційних захворювань іноземним студентам медичного факультету./ В. Грищенко, О. Усачова (стр.40-41)
Казакова Р. В. Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності./ Р. В. Казакова, Н. Гевкалюк, М. Лучинський, Воляк М. (стр.42-44)
Файфура В. Тернопільська медакадемія-у фалеристиці./ В. Файфура, І. Юхименко (стр.50-53)
Ганіткевич Я. Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні/ Я. Ганіткевич (стр.54-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцов О., Павліковська В.
Назва : Метод індивідуальної психопрофілактичної роботи роботи в системі знань та вмінь майбутніх сімейних лікарів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №1. - С. 36-38 (Шифр МУ7/2003/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2003р.,N 1
Цікаві статті :
Сергета І. Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "Основи екології" для студентів фармацевтичного факультету/ І. Сергета, І Стемпен (стр.5-8)
Шекера О. Соціально-медичні аспекти державної політики України/ О. Шекера, Н. Мудрик (стр.9-13)
Дзяк Г. Перший досвід атестаії випускників медичного ВНЗ за формою практично-орієнтованого державного іспиту/ Г. Дзяк, Т. Перцева, МітрохінаЛ., Ковтуненко Р. (стр.14-17)
Педанов Ю. Алгоритми засвоєння знань і здобуття практичних навичок у системі морфо-функціональних наук у ВУЗах I-II рівнів акредитації/ Ю. Педанов, Р. Макулькін, А. Даниленко (стр.18-21)
Роговий Ю. Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін/ Ю. Роговий, А. Бочаров, Р. Кобилянська (стр.22-24)
Кабанова Н. Тестовий контроль знань у студентів факультету "Сестринська справа" при вивченні невідкладних станів/ Н. Кабанова, С. Москаленко (стр.25-27)
Сидорук Л. Форми навчальної роботи в системі підготовки сімейного лікаря/ Л. Сидорук (стр.28-29)
Вітенко І. Роль психофізіологічних особливостей онкологічних хворих у формуванні якості життя/ І. Вітенко, В. Завізон, О. Ольхов, Коссе В. (стр.33-35)
Воронцов О. Метод індивідуальної психопрофілактичної роботи роботи в системі знань та вмінь майбутніх сімейних лікарів/ О. Воронцов, В. Павліковська (стр.36-38)
Гуркалова І. Досвід викладання патологічної фізіології англомовним іноземним студентам/ І. Гуркалова, А. Гоженко (стр.39-40)
Бобак М. Деякі питання адекватного перекладу медичної наукової літератури/ М. Бобак, Н. Козак (стр.45-47)
Вадзюк С. Формування у студентів домінанти на емпатію/ С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. (стр.48-50)
Ващенко Н. Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я/ Н. Ващенко (стр.51-53)
Протасевич Г. Підготовка фахівців-оториноларингологів у інтернатурі / Г. Протасевич, І. Яшан, П. Ковалик, Яшан О. (стр.54-56)
Бобкова С. Методичні підходи до вдосконалення викладання студентам із країн дальнього зарубіжжя/ С. Бобкова (стр.57-58)
Возіанов О. Нобелівські лауреати у галузі фізіології та медицини(до сторіччя нобелівського фонду)/ О. Возіанов, Ю. Губський (стр.59-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 12
Цікаві статті :
Скиба М. Хмельницький національний університет на шляху до реалізації системи управління якістю підготовки фахівців/ М. Скиба (стр.5-16.)
Зима О. Концепція та основні напрямки виховної роботи в Харківському національному економічному університеті/ О. Зима (стр.17-25.)
Внукова Н. Інноваційний потенціал вищої школи у глобальних викликах ХХІ століття/ Н. Внукова (стр.26-36.)
Раєвнєва О. Розвиток інноваційної діяльності ВНЗ: формування сучасних фахівців на засадах державно-приватного партнерства/ О. Раєвнєва (стр.37-49.)
Іванов Ю. Досвід підготовки магістрів з оподаткування в Харківському національному університеті/ Ю. Іванов (стр.50-62.)
Черемська О. Формування мовної і комунікативної компетенції мовної особистості у вищій школі/ О. Черемська (стр.63-72.)
Бочкарьова Н. Рольова позиція педагога у навчальному закладі/ Н. Бочкарьова (стр.73-77.)
Шрайберг Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається/ Я. Шрайберг (стр.78-103.)
Кузь О. Освітній простір мультикультуралізму/ О. Кузь (стр.104-108.)
Кононов О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій/ О. Кононов (стр.109-118.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Хвисюк О.М. Клінічні бази вищих медичних навчальних закладів - проблеми та перспективи/ О. М. Хвисюк ; А. Б. Кебкало (стр.5-8)
Крамний І.О. Проблеми якості навчання лікарів-рентгенологів у післядипломній освіті/ І. О. Крамний (стр.9-12)
Целуйко В.Й. Вплив хірургічної реваскуляризації на віддалений прогноз у хворих на ІХС/ В. Й. Целуйко [и др.] (стр.13-17)
Ржевська О.О. Судомний синдром як прояв активної герпес-вірусної інфекції у дітей/ О. О. Ржевська, Л. А. Ходак, О. В. Кніженко (стр.18-22)
Попов Н.Н. Влияние терапии внутривенныим иммуноглобулином на противовирусный иммунитет и цитокиновый статус детей, часто болеющих острыми респираторными вирусными инфекциями с синдромом лимфаденопатии/ Н. Н. Попов, А. Н. Савво, Е. Г. Колиушко
Звягінцева Т.Д. Морфологічні особливості формування хронічних ерозій шлунка та методи їх коркції/ Т. Д. Звягінцева, Я. К. Гаманенко (стр.28-31)
Кебкало А.Б. Вивчення впливу озонованих розчинів на метаболізм сполучної тканини у хворих на некротичний панкреатит/ А. Б. Кебкало (стр.32-36)
Суханова Л.А. Влияние дисплазии соединительной ткани на иммуногистохимические изменения при туберкулезе легких/ Л. А. Суханова (стр.37-40)
Козуб М.І. Злуковий процес як чинник виникнення трубно-перитонеального безпліддя і трубної вагітності/ М. І. Козуб, М. М. Козуб, Ю. В. Риженко (стр.41-43)
Саввенкова В.В. Новий комплексний метод терапії хворих на обмежену склеродермію з використанням препарату антифіброзної дії та метаболічних засобів/ В. В. Саввенкова (стр.44-50)
Бондаренко А.В. Результати випробування експериментальної РІНФ-тест-системи для виявлення бартонельозного антигену/ А. В. Бондаренко [и др.] (стр.51-53)
Павлов С.Б. Использование онкомаркеров для диагностики преморбидных состояний в популяции/ С. Б. Павлов [и др.] (стр.54-56)
Антонян І.М. Використання культури стовбурових клітин для корекції андрогенного дефіциту щурів/ І. М. Антонян (стр.57-59)
Харченко Н.В. Эндотоксинемия при циррозе печени: механизмы развития и пути коррекции/ Н. В. Харченко [и др.] (стр.60-64)
Попов О.І. Специфіка розвитку пізнавальної активності молодших школярів/ О. І. Попов (стр.65-67)
Марченко В.Г. Немедикаментозі методи лікування головного болю/ В. Г. Марченко, Н. О. Федоренко, Е. П. Яроцька (стр.68-70)
Завгородний А.А. Опыт применения препарата "Эвика" у женщин с гипертонической болезнью в климактерическом периоде/ А. А. Завгородний, Л. В. Деримедведь, Г. П. Фомина (стр.71-75)
Любченко О.В. Изучение влияния материалов "PRO ROOT MTA" и "Рестапекса" на маркеры минерализации костной ткани челюсти и воспаления/ О. В. Любченко (стр.76-79)
Бадалов Р.М. Экспериментальное обоснование применения эхинацеи пурпурной с целью повышения индиферентности съемных пластиночных протезов у больных сахарным диабетом/ Р. М. Бадалов (стр.80-86)
Тіткова А.В. Діагностичні ознаки розвитку та перебігу стабільної стенокардії із супутнім хронічним обструктивним захворюванням легень/ А. В. Тіткова (стр.87-89)
Федорченко А.И. Клинико-функциональное обоснование назначения восстановительных средств при патологии плеча у волейболистов/ А. И. Федорченко (стр.90-93)
Пам'яті академіка НАН України Валентина Івановича Грищенко (стр.94-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мисула І.Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л.Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С.Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В.Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О.В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О.Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А.С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К.В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т.І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М.І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л.Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б.М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І.М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А.Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г.І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В.І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О.В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А.С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський (стр.71-74)
Тюріна В.Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О.Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як (стр.77-79)
Степанов Ю.М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю.М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б.А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галиця О.
Назва : Безмашинниц програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ
Місце публікування : Вища школа. - 2012. - № 11. - С. 71-76 (Шифр 21876/2012/11)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Вороненко Ю.В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.6-17)
Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька (стр.18-19)
Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/ Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/ В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський (стр.24-28)
Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ І. Л. Бженар (стр.29-31)
Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/ Н. А. Бількевич (стр.32-35)
Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.36-40)
Жаріков М.Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1/ М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова (стр.41-43)
Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк (стр.44-47)
Зарудна О.І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою/ О. І. Зарудна (стр.48-49)
Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/ М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова (стр.50-52)
Калашнікова К.А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи/ К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна (стр.53-55)
Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/ М. В. Кирилів (стр.56-58)
Кліщ І.М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.59-61)
Коноваленко С.О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/ С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук (стр.62-65)
Корнійчук О.П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі/ О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова (стр.66-69)
Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/ Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк (стр.70-72)
Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/ Т. М. Косовська (стр.73-77)
Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/ Р. Б. Коцюба (стр.78-81)
Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/ І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко (стр.82-84)
Лебедюк М.М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету/ М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна (стр.85-86)
Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/ С. С. Левенець (стр.87-90)
Максимчук Л.Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету/ Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб (стр.91-93)
Маслій С.М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь/ С. М. Маслій (стр.94-97)
Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії/ І. М. Мельничук (стр.98-104)
Мерецька І.В. Сучасні аспектиорганізації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. В. Мерецька (стр.105-107)
Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/ Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло (стр.108-110)
Олійник Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти/ Е. В. Олійник (стр.111-112)
Омельчук С.Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика (стр.113-116)
Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.117-119)
Потяженко М.М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/ М. М. Потяженко [и др.] (стр.120-122)
Пришляк А. М. . Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків/ А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин (стр.123-125)
Рега Н.І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства/ Н. І. Рега (стр.126-129)
Руда О.Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків/ О. Ю. Руда, О. В. Костильов (стр.130-131)
Сидоренко О.Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ О. Л. Сидоренко (стр.132-134)
Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів/ О. Є. Січкоріз (стр.135-137)
Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.138-140)
Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/ Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька (стр.141-143)
Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/ О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська (стр.144-147)
Шевченко О.А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова (стр.148-150)
Шкробот С.І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі/ С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва (стр.151-153)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Університетська освіта: тенденції змін/ В. Андрущенко (стр.5-15)
Богданов І. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку/ І. Богданов (стр.16-21)
Гончаров В. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти/ В. Гончаров (стр.22-27)
Бевзенко Л. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді/ Л. Бевзенко (стр.28-36)
Кочубей Н. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота/ Н. Кочубей (стр.37-42)
Касьянов Д. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства/ Д. Касьянов (стр.43-49)
Тарутіна З. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках/ З. Тарутіна (стр.50-54)
Хоменко О. Іншомовна підготовка як невід'ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства/ О. Хоменко (стр.55-61)
Дівінська Н. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ/ Н. Дівінська (стр.62-67)
Лисенко В. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ/ В. Лисенко, О. Зазимко, Л. Кліх (стр.68-74)
Вернидуб Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів/ Р. Вернидуб (стр.75-79)
Калашнікова С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири/ С. Калашнікова (стр.80-84)
Слюсаренко О. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів/ О. Слюсаренко (стр.85-91)
Павлюк С. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів вищою школою/ С. Павлюк (стр.92-97)
Козієвська О. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах/ О. Козієвська (стр.98-107)
Рідченко Л. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик/ Л. Рідченко (стр.108-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)