Пошуковий запит: (<.>K=методологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
|
>2.
| Вища освіта України - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вітченко А. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм?/А. Вітченко // Вища школа, 2021,N № 5.-С.39-50
|
>4.
| Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/Ю. Б. Моцюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.123-128
|
>5.
| Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.107-111
|
>6.
| Vykhrushch A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice/A. V. Vykhrushch // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.153-160
|
>7.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Вища школа - 2020г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>9.
| Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.116-122
|
>10.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
|
|