Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (25)Періодичні видання (142)Бібліотечні видання (15)Краєзнавство (1)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вергун А. Р., Ягело С. П., Стечак Г. М.
Назва : Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія
Паралельн. назви :Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 116-122 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ПЛАГІАТ -- ПЛАГИАТ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програмне--забезпечення
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буряк В.
Назва : Методологія педагогічної теорії
Місце публікування : Вища школа. - 2008. - № 12. - С. 3-10 (Шифр 21876/2008/12)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шеремет М., Супрун Д.
Назва : Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога
Місце публікування : Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 72-79 (Шифр 23823/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія--професійна--підготовка
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vykhrushch A. V.
Назва : Methodology and methods: current issues of theory and practice
Паралельн. назви :Методологія і методика: актуальні питання теорії та практики
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 153-160 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактика--закономірність--методологія--поняття--методика
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шостакович-Корецька Л. Р., Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Назва : Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання
Паралельн. назви :Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко В.Ф., Волосовець О.П., Яворовський О.П., Остапюк Л. І., Булах І. Є., Мельник І. В.
Назва : Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 3. - С. 7-9 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лихацька Г. В.
Назва : Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 87-90 (Шифр МУ7/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гастроентерологія--методологія--іноземні студенти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Дзига С. В.
Назва : Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Паралельн. назви :Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): опитування--методологія
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гоженко А.
Назва : Біоетика та методологія викладання патологічної фізіології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 27-29 (Шифр МУ7/2002/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моцюк Ю. Б.
Назва : Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників
Паралельн. назви :Components of the new academic culture of scientific and pedagogical workers
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 123-128 (Шифр МУ7/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)