Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (22)Періодичні видання (104)Бібліотечні видання (4)Краєзнавство (9)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


    Боярчук, О. Р.
    Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії [Текст] = Medical ethics issues of pediatrics propaedeutics / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС -- студенти -- лікарське мислення -- викладання
Дод.точки доступу:
Шульгай, О. М.
Кінаш, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань [Текст] = The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage / О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
методи -- навчання -- поточний контроль
Дод.точки доступу:
Буряк, О. Г.
Павлюкович, Н. Д.
Павлюкович, О. В.
Чимпой, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Мацькевич, В. М.
    Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу [Текст] = Teaching of constructive critical analysis of the natural sciences’ text for students of the medical faculty with the using of pedagogical “boxes”-questionnaires and guidance for the objective assessment’ of material reliability / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- достовірність
Дод.точки доступу:
Соломчак, Д. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Глушко, Т.
    Філософські засади випереджальної економічної освіти [Текст] = Philosophical basis for an outrunning economic education / Т. Глушко // Вища освіта України. - 2019. - № 1. - С. 22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Экономика образования

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- креативне мислення -- якісна освта
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Цвєткова, Г.
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін [Текст] / Г. Цвєткова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] / V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 68-71. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність навчання -- клінічне мислення -- мозковий штурм -- сімейна медицина
Дод.точки доступу:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Крайдашенко, O. В.
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] / O. В. Крайдашенко, O. O. Свинтозельський, A. В. Саржевська, M. O. Долінна // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 39-43

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
ПРОВІЗОР -- ФАРМАЦЕВТИ
Дод.точки доступу:
Свинтозельський, O. O.
Саржевська, A. В.
Долінна, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Основи клінічного мислення і Болонський процес [Текст] / В. М. Василюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 4. - С. 36-40.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Василюк, В. М.
Бондар, Л. П.
Мартинюк, Л. П.
Наумова, Л. В.
Радецька, Л. В.
Кравчук, Н. В.
Василюк, В. В.
Лихацька, Т. В.
Смачило, І. В.
Гаврилюк, М. Є.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


    Ващук, А.
    Формування клінічного мислення у іноземних студентів при вивченні курсу медичної біології [Текст] / А. Ващук // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 234-236

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ожеван, М.
    Комунікативна модель освіти в епоху нелінійного мислення [Текст] / М. Ожеван // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 29-35

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)