Пошуковий запит: (<.>K=мислення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.6-9
|
>2.
| Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.10-12
|
>3.
| Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.88-91
|
>4.
| Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/Т. Глушко // Вища освіта України, 2019,N № 1.-С.22-28
|
>5.
| Цвєткова Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін/Г. Цвєткова // Вища освіта України, 2016,N № 1.-С.42-48
|
>6.
| Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.68-71
|
>7.
| Крайдашенко O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/O. В. Крайдашенко, O. O. Свинтозельський, A. В. Саржевська, M. O. Долінна // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.39-43
|
>8.
| Основи клінічного мислення і Болонський процес/В. М. Василюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.36-40.
|
>9.
| Ващук А. Формування клінічного мислення у іноземних студентів при вивченні курсу медичної біології/А. Ващук // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.234-236
|
>10.
| Ожеван М. Комунікативна модель освіти в епоху нелінійного мислення/М. Ожеван // Вища освіта України, 2003,N №3.-С.29-35
|
>11.
| Посоленик Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога/Л. Я. Посоленик // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.68-73
|
>12.
| Винничук Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі/Р. Винничук // Вища школа, 2020,N № 10.-С.47-58
|
>13.
| Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.79-85
|
>14.
| Корсак К. Про необхідність подолання головного недоліку мислення сучасної популяції людей на Землі/К. Корсак, Ю. Корсак // Вища школа, 2019,N № 11.-С.82-90
|
>15.
| Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/С. Н. Вадзюк, Н. М. Волкова, О. В. Денефіль // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 4.-С.36-37
|
>16.
| Черешнюк Г. С. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.157
|
>17.
| Сливка О. Я. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/О. Я. Сливка // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.136
|
>18.
| Колошко О. М. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/О. М. Колошко, А. В. Мельник // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.70
|
>19.
| Іоффе І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я/І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.72-74
|
>20.
| Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.82-85
|
|
|