Пошуковий запит: (<.>K=модель<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.43-47
|
>3.
| Вища школа - 2022г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Вітченко А. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність?/А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа, 2021,N № 3/4.-С.51-64
|
>5.
| Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/І. О. Маража, І. В. Жулкевич // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.94-99
|
>6.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2020г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| A modern model of masters’ in dentistry professional training/Ya. A. Kulbashna [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.45-49
|
>9.
| Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.87-92
|
>10.
| Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
|
|
|