Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (57)Періодичні видання (887)Бібліотечні видання (80)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василенко Г., Коваль І., Рябоконь О., Тищенко Л.
Назва : Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 315-317 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якименко О., Дудар З., Ревенчук І.
Назва : Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України
Місце публікування : Вища школа. - 2015. - № 1. - С. 11-18 (Шифр 21876/2015/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маража І. О., Жулкевич І. В.
Назва : Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря
Паралельн. назви :The role of pedagogy in the clinical practice of the doctor
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 94-99 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--педагогічна--модель--spikes
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дебич М., Гуменна О.
Назва : Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція
Паралельн. назви :Improving the Quality of Higher Education via Internationalization of Studying is a Global Trends
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 3. - С. 54-61 (Шифр 21876/2019/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еволюція--криза людства--якість--модель "трьох хвиль"
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чирчик С.
Назва : Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 71-77 (Шифр 21876/2019/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): регресійна модель--дисперсійний--аналіз
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітченко А., Вітченко А.
Назва : Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність?
Паралельн. назви :National Quality Management Strategy for Higher Education in Ukraine: Inheritance or Competitiveness?
Місце публікування : Вища школа. - 2021. - № 3/4. - С. 51-64 (Шифр 21876/2021/3/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта реформа -- Образования реформа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модель
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кульбашна Я. А., Нагірний Я. П.
Назва : Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 124-128 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосейчук А. Р.
Назва : Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін
Паралельн. назви :Model of future feldsher’s research competency formation during academic biological subjects studying process
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета дослідження. – науково обґрунтувати модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. Матеріали та методи дослідження. Формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін не стихійний, а керований і регульований процес, результативність та успішність якого залежать від визначених педагогічних умов, які реалізовано через засоби, методи і форми навчального процесу. Групи методів склали: методи, що формують науковий світогляд майбутніх фельдшерів і здійснюють обмін інформацією (бесіда, диспут, есе); методи, що організують дослідницьку діяльність майбутніх фельдшерів і стимулюють її мотиви (дослід, інструктаж, дослідницькі завдання, ділова гра, проектний метод, кейс-метод); методи, що надають допомогу майбутнім фельдшерам здійснювати рефлексію їх дослідницької діяльності (індивідуальна бесіда, есе). Основними формами організації навчання виступили: лекції, семінари-дискусії, лабораторно-дослідні заняття, олімпіади, круглий стіл, конференція, майстер-клас, самостійна робота, практика, робота у науковому гуртку, індивідуальні консультації. Результати й обговорення. Дослідницька компетентність забезпечує безперервний саморозвиток особистості протягом всього життя у соціальній та професійній сферах завдяки системним трансдисциплінарним знанням методології та парадигматики наукового дослідження, вмінню всебічно, критично, економно опрацьовувати найновішу інформацію та мобільно використовувати її для розв’язання професійних задач Аналіз педагогічної літератури засвідчує, що процес моделювання широко застосовується в педагогіці і дидактиці. При цьому моделюванню підлягає як зміст освіти, так і навчальна діяльність. Для відображення цілісної картини досліджуваного процесу розроблено структурно-змістову модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін. Розробляючи педагогічну модель, дійшли висновку, що проблема формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін є складною і різнобічною, яку потрібно розглядати з позицій системного та компетентнісного наукових підходів. Висновки. Моделювання процесу формування дослідницької компетентності відповідно до концепцій системного та компетентнісного підходів забезпечить позитивну динаміку рівнів сформованості дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів. Подальший науковий пошук спрямовано на визначення ефективності розробленої моделі та педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черкасов В.Г., Дзевульська І.В., Ковальчук О.І.
Назва : Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 87-89 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якубовська М.
Назва : Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів : (на прикладі наукового доробку академіка Василя Кременя)
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 63-70 (Шифр 21876/2019/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--свідомість--мистецтво спілкування--середовище
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)