Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (57)Періодичні видання (888)Бібліотечні видання (80)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.

Дебич М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція/М. Дебич, О. Гуменна // Вища школа, 2019,N № 3.-С.54-61
2.

Патрикеева О. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні/О. Патрикеева, О. Лозова, С. Горбенко // Вища школа, 2018,N № 9.-С.51-57
3.

Чирчик С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти/С. Чирчик // Вища школа, 2019,N № 9.-С.71-77
4.

Якубовська М. Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів/М. Якубовська // Вища школа, 2019,N № 9.-С.63-70
5.

Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства /А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.64-66
6.

Шатовська Т. Модель організації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ- спеціальностей "Науковий парк — інноваційна структура — університет"/Т. Шатовська, В. Каук, І. Каменева // Вища школа, 2015,N № 1.-С.19-27
7.

Якименко О. Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України/О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа, 2015,N № 1.-С.11-18
8.

Shvets V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE/V. Shvets // Вища освіта України, 2017,N № 2.-С.46-51
9.

Ткаченко Н. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації/Н. Ткаченко // Вища школа, 2017,N № 7.-С.86-98
10.

Вітченко А. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність?/А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа, 2021,N № 3/4.-С.51-64
11.

Астахова К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»)/К. Астахова // Вища освіта України, 2020,N № 4.-С.13-20
12.

Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.43-47
13.

Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/І. О. Маража, І. В. Жулкевич // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.94-99
14.

Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.34-42
15.

Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.144-149
16.

Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/А. В. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.66-74
17.

Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
18.

Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.144-148
19.

Кульбашна Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога/Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.124-128
20.

Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/В. С. Бірюков // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.11-13
 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)