Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (57)Періодичні видання (885)Бібліотечні видання (80)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.


   
    A modern model of masters’ in dentistry professional training [Текст] = Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів / Ya. A. Kulbashna [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 45-49. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
реформа
Дод.точки доступу:
Kulbashna, Ya. A.
Malanchuk, V. O.
Nahirnyj, Ya. P.
Skrypnyk, I. L.
Zakharova, V. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Текст] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
підхід -- методи -- процес -- управління
Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Shvets, V.
    The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE [Text] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - P46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання
Анотація: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Yelahina, N. I.
    Games as a means of learning a foreign language by medical students [Текст] = Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 87-92. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
навчальна гра -- студенти
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Іванькова, Н. А.
    Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів [Текст] = Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
онлайн-курси
Дод.точки доступу:
Рижов, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Астахова, К.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») [Текст] = A novel model of lifelong learning as exemplified by the activities of kharkiv university of humanities “People’s ukrainian academy” / К. Астахова // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Связь учебного заведения с общественностью


Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- експеримент -- суспільство
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бірюков, В. С.
    Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора [Текст] / В. С. Бірюков // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


    Вітченко, А.
    Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? [Текст] = National Quality Management Strategy for Higher Education in Ukraine: Inheritance or Competitiveness? / А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа. - 2021. - № 3/4. - С. 51-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта реформа -- Образования реформа


Кл.слова (ненормовані):
модель
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Василенко, Г.
    Функціональна модель мовної підготовки іноземних аспірантів і ординаторів у медичному вищому навчальному закладі [Текст] / Г. Василенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 315-317

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Дод.точки доступу:
Коваль, І.
Рябоконь, О.
Тищенко, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 23823/2003/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2003р. № 3
Зміст:
Савельев, А. Реформы высшего образования в Российской Федерации / А. Савельев. - С.11-20
Ожеван, М. Комунікативна модель освіти в епоху нелінійного мислення / М. Ожеван. - С.29-35
Недюха, М. До питання про предмет методики викладання (постнекласичні та синергетичні аспекти) / М. Недюха. - С.63-69
Мегрелішвілі, О. Синергетичне світобачення студента: проблема становлення / О. Мегрелішвілі. - С.77-81
Шевцов, А. Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю / А. Шевцов. - С.91-98
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: 23823/2010/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. 175 років у педагогічному просторі держави (Доповідь ректора Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на урочистому засіданні колективу з нагоди ювілею університету) / В. Андрущенко. - С.5-10.
Сергієнко, І. Формула успіху (Академік Михайло згуровський - видатний учений і організатор освіти) / І. Сергієнко. - С.11-16.
Сергієнко, І. Служити інтересам науки, освіти та здоров'я людей (До 70-річчя члена-кореспондента НАН України Валентина Черних, ректора Національного фармацевтичного університету) / І. Сергієнко. - С.17-19.
Кремень, В. Інформаційне середовище - криза культури чи нове буття? / В. Кремень. - С.20-33.
Андрущенко, В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко. - С.34-42.
Стадницький, Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні / Ю. Стадницький. - С.43-47.
Пильгун, Л. Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців / Л. Пильгун. - С.48-53
Бовт, Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету / Д. Бовт, Н. Лосєва. - С.54-59.
Тимошенко, О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи / О. Тимошенко. - С.60-66.
Курняк, О. Демократизм політичної культури трансформаційного суспільства / О. Курняк. - С.67-71.
Костиря, І. До питання про чинники розвитку української культури / І. Костиря. - С.72-76.
Грабар, Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу / Г. Грабар. - С.77-82.
Цибін, С. Молодіжна політика: основні напрямки реалізації / С. Цибін. - С.83-89.
Марків, О. Діагностика якості сучасного стану соціально-психологічного здоровя студентської молоді / О. Марків. - С.90-96.
Андрущенко, В. Спадщина малознаного Михайла Драгоманова - поліглота й культуролога / В. Андрущенко, В. Погребенник. - С.97-106.
Нісімчук, А. Розроблено концептуальну модель професійної підготовки вчителя трудового навчання сільської школи / А. Нісімчук. - С.107.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: 23823/2010/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України / В. Андрущенко. - С.5-16.
Маргуліна, Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін / Л. Маргуліна. - С.17-23.
Яковлева, О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору / О. Яковлева. - С.24-30.
Руденко, В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу / В. Руденко. - С.31-38.
Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.39-47.
Янишин, О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. Янишин. - С.48-54.
Курбатов, С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis? / С. Курбатов. - С.55-63.
Андрущенко, Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках / Т. Андрущенко. - С.64-67.
Покась, В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти / В. Покась. - С.68-77.
Онопрієнко, В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко. - С.78-86.
Ілляшов, Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності / Г. Ілляшов. - С.87-95.
Пальчук, М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції / М. Пальчук. - С.96-102.
Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій / Ф. Андрушкевич. - С.103-108.
Артімонова, Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення / Т. Артімонова. - С.109-116.
Яременко, Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне / Л. Яременко. - С.117-123.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: 23823/2017/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: 23823/2018/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хамітов, Н. Воля до наукової новизни як умова неможливості плагіату / Н. Хамітов. - С.13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дзюба, С. Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти / С. Дзюба. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пунченко, О. Архітектоніка матриці освіти сучасної цивилізації у її гіарадигмальному вимірі / О. Пунченко. - С.28-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похресник, А. Критичний аналіз пропозицій-2017 Римського клубу щодо «нової філософії» і «нового просвітництва» / А. Похресник. - С.34-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондур, О. Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті / П. Сікорський. - С.48-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексенко, Р. Інноваційний досвід у дидактиці А. С. Макаренка / Р. Олексенко, М. Окса. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дударенко, Л. Нові підходи до прогнозування майбутнього систем освіти / Л. Дударенко. - С.63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексенко, В. Формування соціальних почуттів у студентів / В. Олексенко. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Криштанович, С. Сучасна модель професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Про проведення Десятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті». - С.84
Нестерова, М. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Інновації в освіті: ціннісно-компетентнісний / М. Нестерова. - С.85-86
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: 23823/2020/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») / К. Астахова. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пилипенко, С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення / С. Пилипенко. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Біденко, Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості / Є. Біденко. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова [та ін.]. - С.47-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Яценко О., Дєліні М., Валєнса Г.
Козлакова, Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів / Г. Козлакова, О. Озерян. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравченко, І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Магера, С. Національна ідея як стрижнева основа української культури / С. Магера. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пирогова, Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу / Т. Пирогова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації / М. Кіт. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: 21876/2009/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 4
Зміст:
Вакарчук, І. Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук. - С.3-30.
Лега, Ю. Черкаський державний технологічний університет - провідний заклад освіти регіону / Ю. Лега. - С.31-38.
Голубенко, О. Успішність навчання студентів: якість підготовки, тест на стипендію чи перепустка до Європи? / О. Голубенко, М. Смирний. - С.39-49
Бондаренко, М. Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" (З досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103) / М. Бондаренко [и др.] . - С.50-61.
Інші автори: Сидоров М., Морозова Т., Мендзебровський І.
Розенбаум, М. Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.62-81.
Інші автори: Греченкова Л., Ігнатович М., Греченков С.
Чепига, М. Фахово-педагогічна атестація у вищій школі України / М. Чепига. - С.82-86.
Бугрій, О. Творчість у педагогічній діяльності / О. Бугрій. - С.87-92.
Микитюк, І. Педагогічна культура вчителя в контексті сучасної культурно-освітньої ситуації / І. Микитюк. - С.93-101.
Базилевич, В. Життєдайна сила знань / В. Базилевич. - С.102-112.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: 21876/2009/7
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 7
Зміст:
Бобало, Ю. Організація контролю якості підготовки фахівців у Національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало [и др.] . - С.5-11.
Інші автори: Гунькало А., Загородній А., Лозинський О., Павлиш В.
Сидоренко, В. Резерви підвищення якості підготовки інженерно-технічних працівників автомобільного транспорту / В. Сидоренко. - С.12-17.
Буряк, В. Організація модульного навчання / В. Буряк. - С.18-31.
Рамський, Ю. Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання комп'ютерного моделювання / Ю. Рамський, С. Хазіна. - С.32-38.
Чонішвілі, Г. Застосування методу фазових траєкторій у курсі вивчення теоретичної фізики у вищих навчальних закладах / Г. Чонішвілі. - С.39-46.
Чала, К. Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ / К. Чала, О. Чернік. - С.47-51.
Шрайберг, Я. Бібліотеки в електронному середовищі і виклики сучасного суспільства / Я. Шрайберг. - С.52-63.
Ярошенко, Т. Університетські бібліотеки України підтримують Ініціативу відкритого доступу до наукової інформації / Т. Ярошенко. - С.64-75.
Гарбар, О. Науковій бібліотеці Уманського державного аграрного університету - 165 / О. Гарбар, Л. Страйгородська. - С.76-79.
Шкира, О. Бібліотека вищого навчального закладу: сучасна модель діяльності / О. Шкира. - С.80-87.
Романовський, О. Мовна компетентність як необхідна складова виховання освіченого та інтелігентного українця / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська. - С.88-98.
Завгородня, О. Шлях до Європи: світоглядне річище (філософські тексти й сучасні контексти) / О. Завгородня. - С.99-110.
Левочко, М. Покликання і вибір обліково-економічної освіти: теоретичні підходи / М. Левочко. - С.111-115.
Сидоренко, Т. Досить учитися! Пора на роботу! / Т. Сидоренко. - С.116-125.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: 21876/2011/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 5/6
Зміст:
Лисенко, В. З досвіду підготовки магістрів для аграрного сектору економіки / В. Лисенко, Л. Кліх. - С.7-11.
Мікульонок, І. Забеспечення якості професорсько-викладацького складу ВНЗ - основа ефективної підготовки фахівців / І. Мікульонок. - С.12-20.
Галиця, І. Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу / І. Галиця [и др.] . - С.21-26.
Інші автори: Цехмістрова Г., Міщенко А., Галиця О., Мельник І.
Ясинська, С. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання / С. Ясинська, М. Саєнсус. - С.27-32.
Чирчик, С. Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / С. Чирчик. - С.33-38.
Ципко, В. Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.39-46.
Дебич, М. Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / М. Дебич. - С.47-55.
Балагура, О. Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій / О. Балагура. - С.56-60.
Павлюк, С. Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції / С. Павлюк. - С.61-70.
Рудишин, С. Біологічна складова професійної підготовки еколога у вищій школі: запитання та відповіді / С. Рудишин. - С.71-81
Ткаченко, Н. Концепти поля ментальності у зіставному аспекті / Н. Ткаченко. - С.82-90.
Кліменко, В. Університет - факультет - кафедра - студент / В. Кліменко. - С.91-98.
Малик, Л. Сучасний стан туристичної галузі України та теоретико-методологічні проблеми туристської освіти / Л. Малик. - С.99-104.
Бобіль, Д. Місце і роль студентського самоврядування в системі університетської економічної освіти / Д. Бобіль, С. Ляліков. - С.105-116.
Кращенко, Ю. Протиріччя розвитку студентського самоврядування / Ю. Кращенко. - С.117-123.
Лютий, І. Теоретичний фундамент майбутнього фінансиста / І. Лютий. - С.124-126.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: 21876/2012/10
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 10
Зміст:
Півняк, Г. Інновації як визначальна складова сучасної вищої освіти / Г. Півняк. - С.7-16
Вороненко, О. Інооваційна компетентність керівників вищих навчальних закладів України у сфері трансферу технологій / О. Вороненко. - С.17-26
Глуховская, Н. Актуальні проблеми імплементації курсу ECDL в системі підготовки майбутніх фахівців / Н. Глуховская. - С.27-32
Лузік, Е. Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців автотранспортної галузі / Е. Лузік, І. Борець. - С.33-38
Троеглазова, М. Методика викладання перекладу: соціокультурний аспект (на матеріалі юридичних текстів сучасної арабської літературної мови) / М. Троеглазова. - С.39-50
Ігнатенко, Н. Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя / Н. Ігнатенко, А. Ратушинська. - С.51-59
Кміть, І. Професійно-деонтологічний потенціал медичної сестри / І. Кміть, Л. Головачук. - С.60-67
Юрас, І. Виховання майбутнього співробітництва Служби безпеки України як громадянина і патріота / І. Юрас. - С.68-73
Мікульонок, І. Профілактика правопорушень у студентському середовищі - важлива складова навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі / І. Мікульонок. - С.74-83
Яковенко, М. Соціокультурна актуальність екзистенціалізму / М. Яковенко. - С.84-91
Біліченко, А. Постать Сильвестра Гогоцького у вітчизняних архівних документах і матеріалах / А. Біліченко. - С.92-104
Платаш, Л. Омелян Попович - буковинський діяч кінця ХІХ початку ХХ століття / Л. Платаш. - С.105-116
Шабанова, Ю. Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті / Ю. Шабанова. - С.117-120
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)