Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (57)Періодичні видання (885)Бібліотечні видання (80)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.


    Дебич, М.
    Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція [Текст] = Improving the Quality of Higher Education via Internationalization of Studying is a Global Trends / М. Дебич, О. Гуменна // Вища школа. - 2019. - № 3. - С. 54-61

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Кл.слова (ненормовані):
еволюція -- криза людства -- якість -- модель "трьох хвиль"
Дод.точки доступу:
Гуменна, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Патрикеева, О.
    Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні [Текст] / О. Патрикеева, О. Лозова, С. Горбенко // Вища школа. - 2018. - № 9. - С. 51-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
STEM -- освіта -- модель -- навчання -- вчитель -- новатор
Дод.точки доступу:
Лозова, О.
Горбенко, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Чирчик, С.
    Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
регресійна модель -- дисперсійний -- аналіз
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Якубовська, М.
    Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів [Текст] : (на прикладі наукового доробку академіка Василя Кременя) / М. Якубовська // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- свідомість -- мистецтво спілкування -- середовище
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства [Текст] / А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Кл.слова (ненормовані):
ситуаційний аналіз -- ситуації
Дод.точки доступу:
Петулько, А. П.
Медведєв, М. В.
Лоскутова, Т. О.
Донська, Ю. В.
Сімонова, Н. В.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шатовська, Т.
    Модель організації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ- спеціальностей "Науковий парк — інноваційна структура — університет" [Текст] / Т. Шатовська, В. Каук, І. Каменева // Вища школа. - 2015. - № 1. - С. 19-27

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Каук, В.
Каменева, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Якименко, О.
    Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України [Текст] / О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа. - 2015. - № 1. - С. 11-18

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Дудар, З.
Ревенчук, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Shvets, V.
    The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE [Text] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - P46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання
Анотація: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ткаченко, Н.
    Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації [Текст] = Conceptual Model of Future Foreign Language Teachers’ Professional Image Forming: Methodological, Theoretical and Practical Basis of Implementing / Н. Ткаченко // Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 86-98. - Бібліогр.: в кінці ст.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Вітченко, А.
    Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? [Текст] = National Quality Management Strategy for Higher Education in Ukraine: Inheritance or Competitiveness? / А. Вітченко, А. Вітченко // Вища школа. - 2021. - № 3/4. - С. 51-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта реформа -- Образования реформа


Кл.слова (ненормовані):
модель
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Астахова, К.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») [Текст] = A novel model of lifelong learning as exemplified by the activities of kharkiv university of humanities “People’s ukrainian academy” / К. Астахова // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Связь учебного заведения с общественностью


Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- експеримент -- суспільство
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі [Текст] = Model of examination pediatric station “Primary and resuscitation care for newborns” as a component of the objective structured practical (clinical) examination for applicants for higher education master’s degree in 222 “Medicine” in the field of knowledg / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 43-47. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ

Кл.слова (ненормовані):
ОСКІ-2
Анотація: Народжуваність в Україні має стійку тенденцію до зниження, водночас спостерігається зростання частоти захворювань новонароджених, що спричиняють інвалідизацію дітей, а малюкова смертність, головною причиною якої є перинатальна патологія, залишається на рівні, що значною мірою перевищує показники більшості європейських країн. Саме тому майстерне володіння майбутніми лікарями компетенціями відповідно до сучасних вимог надавати початкову та реанімаційну допомогу новонародженим, що сприяє зниженню неонатальної смертності та покращенню прогнозу щодо подальшого розвитку дитини, на сьогодні є нагальною потребою часу
Мета статті – розробити оптимальну модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я»
Екзаменаційна педіатрична станція «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині», як компонента об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я», є сучасною формою ефективного контролю компетенцій майбутніх лікарів
The birth rate in Ukraine is steadily declining, while there is an increase in the incidence of neonatal diseases that cause disability in children, and infant mortality, the main cause of which is perinatal pathology, remains at a level that greatly exceeds the rates of the majority of European countries. That is why skilful using by future doctors the competencies in compliance with modern demands to provide primary and resuscitation care for newborns, which helps to reduce neonatal mortality and improve the prognosis for the long-term development of the child, today is an urgent need of the time
The aim – to develop the optimal model of examination pediatric station “Primary and resuscitation care for newborns” as a component of the objective structured practical (clinical) examination for applicants for higher education Master’s degree in 222 “Medicine” in the field of knowledge 22 “Health Care”
Examination pediatric station “Primary and resuscitation care for newborns” as a component of the objective structured practical (clinical) examination for applicants for higher education Master’s degree in 222 “Medicine” in the field of knowledge 22 “Health Care” is a modern form of the effective control of competencies of future doctors
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Кривопустов, С. П.
Починок, Т. В.
Логінова, І. О.
Шевцова, Т. І.
Слюсар, Н. А.
Корх, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Маража, І. О.
    Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря [Текст] = The role of pedagogy in the clinical practice of the doctor / І. О. Маража, І. В. Жулкевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ

Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- педагогічна -- модель -- SPIKES
Дод.точки доступу:
Жулкевич, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Іванькова, Н. А.
    Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів [Текст] = Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
онлайн-курси
Дод.точки доступу:
Рижов, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Текст] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
підхід -- методи -- процес -- управління
Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків [Текст] = Experience of using laparoscopic trainer box with the aim of improving medical students’ practical skills / А. В. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
інвазивна -- хірургія -- симуляція -- навчальна модель -- освіта
Дод.точки доступу:
Клименко, А. В.
Стешенко, А. О.
Захарчук, О. В.
Ткачов, В. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Перевізник, Б. О.
    Європейська медична освіта: модель Польщі [Текст] = European medical education: Polish variant / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Польща
Кл.слова (ненормовані):
програма -- Ерасмус -- навчання -- Європа -- програма обміну
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Т. А.
Джавадова, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Кульбашна, Я. А.
    Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога [Текст] / Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 124-128

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Дод.точки доступу:
Нагірний, Я. П.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

20.


    Бірюков, В. С.
    Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора [Текст] / В. С. Бірюков // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)