Пошуковий запит: (<.>K=навички<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.88-92
|
>2.
| Стефанишин К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача/К. Л. Стефанишин // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.107-116
|
>3.
| The role of a scientific circle in students’ professional training/V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.72-76
|
>4.
| Khaniukov O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education/O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.36-40
|
>5.
| Якимчук О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії/О. Якимчук // Вища освіта України, 2020,N № 3.-С.19-25
|
>6.
| Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.74-78
|
>7.
| Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.56-64
|
>8.
| Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.103-106
|
>9.
| Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.79-81
|
>10.
| Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/Н. В. Пасєчко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.85-90
|
|
|