Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Періодичні видання (106)Бібліотечні видання (8)Краєзнавство (226)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61:378/І-54
Автор(и) : Шушковська Ю. Ю., Бахнівський В. С.
Назва : Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 167 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шулятнікова Т. В.
Назва : Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 124-127 (Шифр МУ7/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Географіч. рубрики: Запоріжжя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний практикум
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевчик Л. О., Кравець Н. Я.
Назва : Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 78-81 (Шифр МУ7/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні форми навчання--інноваційна освітня діяльність--навчальний процес--квест-технології
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хасхачих Д. А.
Назва : Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків
Паралельн. назви :Use of horizontal communication and motivation methods in process of students’ stydying
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 51-55 (Шифр МУ7/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--акушерство--гінекологія--викладання
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фастівець А. В.
Назва : Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки
Паралельн. назви :Specific features of educational conditions of formation of professional competences of physical therapy specialists in process of natural science education
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний--процес
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Топол І. О.
Назва : Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулейман М. М.
Назва : Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу
Паралельн. назви :Innovative methods implementation into educational process of the pharmaceutical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Для проведення дослідження були використані новітні інформаційно-комунікаційні технології, а саме: Інтернет-сайти, блог-технології, аудіо- і відеоресурси, програма Skype, мультимедійні презентації, проведення тренінгів, рольових ігор та тестування на комп’ютерах. Використання інноваційних освітніх технологій e Національному фармацевтичному університеті надає великі можливості для підвищення ефективності процесу навчання. Інформаційні і мультимедійні навчальні програми сприяють не лише якісному засвоєнню теоретичного матеріалу, але й удосконаленню навичок володіння комп’ютерною технікою. Інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Одним із таких методів, який доцільно застосовувати в підготовці майбутніх фармацевтів, є кейс-метод. Використання цього методу у формі кейс-випадку, кейс-вправи та кейс-ситуації на заняттях із клінічної фармації, фармакогнозії, фармацевтичної хімії, аптечної та заводської технології ліків в осінньому семестрі 2016 р. привело до підвищення показників якісної успішності студентів середньостатистичної групи на 20–25 %. Висновки. Використання інноваційних методів навчання в освітньому процесі несе в собі великий потенціал, бо прискорює оволодіння знаннями і робить цей процес цікавим і динамічним. Застосування інтерактивного методу (кейс-методу) щодо профільних дисциплін показало підвищення якісної успішності студентів порівняно з використанням традиційних методів
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скакун М.
Назва : Основи доказової медицини - у навчальний процес ВНЗ
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №2. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семенець В., Каук В., Аврунін О.
Назва : Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес.
Місце публікування : Вища школа. - 2009. - № 5. - С. 40-57. (Шифр 21876/2009/5)
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сабан О., Солонинко І.
Назва : Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 95-96 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)