Пошуковий запит: (<.>K=навчальний процес<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9 |
>1.
| Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/С. В. Бобрук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.8-10
|
>2.
| Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.6-9
|
>3.
| Рибалов О. В. Особливості формування діагностичних та лікувальних навичок у студентів/О. В. Рибалов, Ю. В. Сідаш, І. Ю. Литовченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 4.-С.15-18
|
>4.
| Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.89-94
|
>5.
| Мельник І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти/І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.18-35
|
>6.
| Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.78-81
|
>7.
| Кліщ І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України”/І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.121-124
|
>8.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
>9.
| Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.51-55
|
|