Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (325)Періодичні видання (660)Бібліотечні видання (54)Краєзнавство (14)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=організація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-116 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко О. З.
Назва : Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики
Паралельн. назви :The organization of independent work of students of medical faculty on practical classes in medical and biological physics
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 78-81 (Шифр МУ7/2016/1)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/І-54
Назва : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Зміст : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алексєєнко Т.
Назва : Організація навчання наукового мовного стилю студентів-медиків
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 339-340 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Багній Н.
Назва : Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 34-36 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баркалова Е.Л.
Назва : Організація навчального процесу в контексті впровадження кредитно-модульної технології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 4. - С. 13-15 (Шифр МУ7/2007/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойцанюк С. І.
Назва : Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2014/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буряк В.
Назва : Організація модульного навчання
Місце публікування : Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 18-31. (Шифр 21876/2009/7)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітренко Ю., Ворона В.
Назва : Організаційно-правові статуси закладів вищої освіти України в умовах сучасної економіки
Паралельн. назви :Organizational and Legal Statuses of Higher Education Institutions of Ukraine in the Modem Economy
Місце публікування : Вища школа. - 2021. - № 11. - С. 45-58 (Шифр 21876/2021/11)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Экономика образования
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сектор--бюджетна--установа--корпорація--організація--некомерційна
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виткалов В., Виткалов С.
Назва : Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 10. - С. 96-103 (Шифр 21876/2019/10)
Предметні рубрики: Система повышения квалификации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--організація
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Вища освіта України -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. 175 років у педагогічному просторі держави (Доповідь ректора Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на урочистому засіданні колективу з нагоди ювілею університету)/ В. Андрущенко (стр.5-10.)
Сергієнко І. Формула успіху (Академік Михайло згуровський - видатний учений і організатор освіти)/ І. Сергієнко (стр.11-16.)
Сергієнко І. Служити інтересам науки, освіти та здоров'я людей (До 70-річчя члена-кореспондента НАН України Валентина Черних, ректора Національного фармацевтичного університету)/ І. Сергієнко (стр.17-19.)
Кремень В. Інформаційне середовище - криза культури чи нове буття?/ В. Кремень (стр.20-33.)
Андрущенко В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і світі/ В. Андрущенко, В. Молодиченко (стр.34-42.)
Стадницький Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні/ Ю. Стадницький (стр.43-47.)
Пильгун Л. Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців/ Л. Пильгун (стр.48-53)
Бовт Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету/ Д. Бовт, Н. Лосєва (стр.54-59.)
Тимошенко О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи/ О. Тимошенко (стр.60-66.)
Курняк О. Демократизм політичної культури трансформаційного суспільства/ О. Курняк (стр.67-71.)
Костиря І. До питання про чинники розвитку української культури/ І. Костиря (стр.72-76.)
Грабар Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу/ Г. Грабар (стр.77-82.)
Цибін С. Молодіжна політика: основні напрямки реалізації/ С. Цибін (стр.83-89.)
Марків О. Діагностика якості сучасного стану соціально-психологічного здоровя студентської молоді/ О. Марків (стр.90-96.)
Андрущенко В. Спадщина малознаного Михайла Драгоманова - поліглота й культуролога/ В. Андрущенко, В. Погребенник (стр.97-106.)
Нісімчук А. Розроблено концептуальну модель професійної підготовки вчителя трудового навчання сільської школи/ А. Нісімчук (стр.107.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вища освіта України -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку/ В. Андрущенко (стр.5-7.)
Кремень В. Освіта в структурі цивілізаційних змін/ В. Кремень (стр.8-11.)
Слюсаревський М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти/ М. Слюсаревський (стр.12-20.)
Богданова Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема/ Н. Богданова (стр.21-26.)
Акопян В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу/ В. Акопян (стр.27-31.)
Івченко О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття/ О. Івченко (стр.32-39.)
Шидловський А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету/ А. Шидловський (стр.40-45.)
Рябченко В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості/ В. Рябченко (стр.46-54.)
Покась В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення/ В. Покась (стр.55-62.)
Кожедуб Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів/ Л. Кожедуб (стр.63-69.)
Андрущенко Т. Романтизм та діалектика естетичного/ Т. Андрущенко (стр.70-78.)
Корсак К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності/ К. Корсак (стр.79-85.)
Бойчук М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя/ М. Бойчук (стр.86-92.)
Білогур В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей/ В. Білогур, С. Макаренко (стр.93-99.)
Скулиш Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України/ Є. Скулиш (стр.100-107.)
Андрушкевич Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці/ Ф. Андрушкевич (стр.108-113.)
Козлакова Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто/ Г. Козлакова (стр.114-119.)
Артюшенко О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління/ О. Артюшенко (стр.120-125.)
Мацько Л. Система проти суржику/ Л. Мацько (стр.126.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Академічна співпраця/ В. Андрущенко (стр.5-7)
Пілов П. Вірність традиціям і відповідність часу/ П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько (стр.8-15)
Косова Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук/ Б. Косова (стр.16-23)
Зеленков А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу/ А. Зеленков (стр.24-37)
Уваркіна О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору/ О. Уваркіна (стр.38-44)
Касьянов Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення/ Д. Касьянов (стр.45-50)
Перглер Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення/ Т. Перглер (стр.51-58)
Гончаров В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя/ В. Гончаров (стр.59-65)
Кофанова О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів/ О. Кофанова (стр.66-74)
Козлакова Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті/ Г. Козлакова, Н. Сура (стр.75-82)
Дідков О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку/ О. Дідков (стр.83-88)
Ганаба С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/ С. Ганаба (стр.89-95)
Кірейчева Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя/ Є. Кірейчева (стр.96-100)
Слюсаренко О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом/ О. Слюсаренко (стр.101-108)
Корсак Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"/ Ю. Корсак (стр.109-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Вища освіта України -2022р.,N 1/2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього / В. Андрущенко (стр.5-9)
Яценко О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності/ О. Яценко (стр.10-17)
Корсак К. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології/ К. Корсак (стр.18-28)
Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/ П. Сікорський, І. Колодій (стр.29-37)
Любарець В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення/ В. Любарець, А. Любима (стр.38-43)
Кашина Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних/ Г. Кашина (стр.44-50)
Шеремет М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи/ М. Шеремет, Д. Супрун (стр.51-56)
Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/ Г. Козлакова (стр.57-62)
Дудар Т. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі/ Т. Дудар [та ін.] (стр.63-71)
Дорошенко І. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації/ І. Дорошенко (стр.72-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 7
Цікаві статті :
Бобало Ю. Організація контролю якості підготовки фахівців у Національному університеті "Львівська політехніка"/ Ю. Бобало [и др.] (стр.5-11.)
Сидоренко В. Резерви підвищення якості підготовки інженерно-технічних працівників автомобільного транспорту/ В. Сидоренко (стр.12-17.)
Буряк В. Організація модульного навчання/ В. Буряк (стр.18-31.)
Рамський Ю. Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання комп'ютерного моделювання/ Ю. Рамський, С. Хазіна (стр.32-38.)
Чонішвілі Г. Застосування методу фазових траєкторій у курсі вивчення теоретичної фізики у вищих навчальних закладах/ Г. Чонішвілі (стр.39-46.)
Чала К. Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ/ К. Чала, О. Чернік (стр.47-51.)
Шрайберг Я. Бібліотеки в електронному середовищі і виклики сучасного суспільства/ Я. Шрайберг (стр.52-63.)
Ярошенко Т. Університетські бібліотеки України підтримують Ініціативу відкритого доступу до наукової інформації/ Т. Ярошенко (стр.64-75.)
Гарбар О. Науковій бібліотеці Уманського державного аграрного університету - 165/ О. Гарбар, Л. Страйгородська (стр.76-79.)
Шкира О. Бібліотека вищого навчального закладу: сучасна модель діяльності/ О. Шкира (стр.80-87.)
Романовський О. Мовна компетентність як необхідна складова виховання освіченого та інтелігентного українця/ О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська (стр.88-98.)
Завгородня О. Шлях до Європи: світоглядне річище (філософські тексти й сучасні контексти)/ О. Завгородня (стр.99-110.)
Левочко М. Покликання і вибір обліково-економічної освіти: теоретичні підходи/ М. Левочко (стр.111-115.)
Сидоренко Т. Досить учитися! Пора на роботу!/ Т. Сидоренко (стр.116-125.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 9
Цікаві статті :
Півняк Г. Особливості національної гірничої освіти/ Г. Півняк (стр.5-14)
Луговий В. Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій/ В. Луговий (стр.15-24)
Калашнікова С. Принципи професійної підготовки керівників навчальних закладів (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ С. Калашнікова (стр.25-33)
Жорнова О. Тестування у контексті моніторингу якості знань студентів: загальнотеоретичні та загальнометодичні розвідки/ О. Жорнова (стр.34-47)
Євтух О. Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки/ О. Євтух, О. Євтух, А. Фастовець (стр.48-56)
Сафонова І. Підготовка майбутнього вчителя до виховання превентивної діяльності - важлива складова професійного зростання/ І. Сафонова (стр.57-62)
Примаченко Н. Формування маркетингової культури у майбутніх фахівців підприємницької діяльності/ Н. Примаченко (стр.63-69)
Андрюшина О. Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень/ О. Андрюшина (стр.70-80)
Верхогляд О. Особливості застосування законодавства США у сфері вищої освіти до державних і приватних ВНЗ/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.81-91)
Ритікова Л. Організація вищої сільськогосподарської освіти у США та шляхи її вдосконалення/ Л. Ритікова (стр.92-99)
Біліченко А. Київське меценатство ХІХ століття: факти, події, персоналії/ А. Біліченко (стр.100-105)
Про затвердження Порядку замовлення, видачі та обліку Додатка до диплома про вищу освіту європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT) та його опису (стр.106-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 11
Цікаві статті :
Іщенко Т. Особливості та проблеми національної вищої освіти/ Т. Іщенко, М. Хоменко (стр.7-14)
Левківський К. Роль традицій у національно-патріотичному вихованні курсантсько-студентської молоді/ К. Левківський, В. Ряшко (стр.15-28)
Кириченко О. Формування системи управління вищим навчальним закладом інноваційного типу/ О. Кириченко, Ю. Вигівська (стр.29-38)
Василів В. Особливості інформатизації системи управління ВНЗ в умовах трансформації вищої освіти України/ В. Василів, Р. Костюкевич (стр.39-49)
Зюзіна Т. Шляхи інтеграції мистецтва у структуру змісту культорологічної підготовки студентів у ВНЗ/ Т. Зюзіна (стр.50-61)
Смолінська О. Культорологічний аспект інформаційного поля вищих навчальних закладів/ О. Смолінська (стр.62-69)
Шрайберг Я. Електронна інформація, бібліотеки і суспільство: що нам чекати від нового десятиліття інформаційного століття?/ Я. Шрайберг (стр.70-86)
Мазепа І. Організація підготовки магістрів за напрямком "Лабораторна діагностика біологічних систем"/ І. Мазепа, М. Мазепа (стр.87-93)
Пендзей І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки/ І. Пендзей (стр.94-103)
Ковтун С. Інноваційні технології семінарськиї занять/ С. Ковтун (стр.104-109)
Поляк О. Еволюція освітнього планування: від тоталітарних до форсайтних підходів/ О. Поляк (стр.110-118)
Пилип'юк Л. Загальна характеристика системи державних органів влади, що забезпечують ліквідацію наслідків Чорнобильської катастрофи/ Л. Пилип'юк (стр.119-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Звєряков М. Розвиток наукової складової в Одеському державному економічному університеті/ М. Звєряков (стр.7-14.)
Ковальов А. Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету/ А. Ковальов (стр.15-22.)
Звєряков М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища/ М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова (стр.23-33.)
Проценко О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення/ О. Проценко, О. Русєва (стр.34-41.)
Суворовський О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах/ О. Суворовський (стр.42-47.)
Тринчук О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті/ О. Тринчук (стр.48-53.)
Корольова Т. Профспілкова організація Одеського державного економічного унівнрситету: віхи історії та сьогодення/ Т. Корольова, Г. Шамаєва (стр.54-58.)
Шубартовський Г. Інтернаціоналізація університетської освіти/ Г. Шубартовський (стр.59-63.)
Кузнєцова Л. Конкурентоспроможність України у сфері освіти/ Л. Кузнєцова (стр.64-69.)
Никифоренко В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України/ В. Никифоренко (стр.70-77.)
Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні/ М. Окландер (стр.78-82.)
Козлова Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів/ Г. Козлова, Т. Кублікова (стр.83-93.)
Кіршо С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів/ С. Кіршо (стр.94-100.)
Допіра І. Подовжена освіта - шлях у майбутнє/ І. Допіра, О. Обнявко, О. Чернега (стр.101-106.)
Беспалов В. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ/ В. Беспалов, С. Стеценко (стр.107-112.)
Іваницька Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості/ Т. Іваницька, Н. Фадєєва (стр.113-123.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Вища школа -2012р.,N 11
Цікаві статті :
Сухарніков Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України/ Ю. Сухарніков (стр.7-24)
Пендзей І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання/ І. Пендзей (стр.25-35)
Якубов Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки/ Ф. Якубов [и др.] (стр.36-43)
Артюх С. Один із шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України/ С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло (стр.44-48)
Башнянин Г. Соціопсихологічні аспакти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/ Г. Башнянин, П. Мисловський (стр.49-63)
Чернігівська Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів/ Н. Чернігівська (стр.64-70)
Галиця О. Безмашинниц програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ/ О. Галиця (стр.71-76)
Іванова О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання/ О. Іванова (стр.77-82)
Шрайберг Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду?/ Я. Шрайберг (стр.83-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Вища школа -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Хроужий Г. Студентоцентризм як принцип академічної культури/ Г. Хроужий (стр.7-24)
Нужненко К. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі/ К. Нужненко (стр.25-32)
Жигірь В. Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти/ В. Жигірь (стр.33-45)
Лиман І. Міжнародні звязки Бердянського державного педагогічного університету/ І. Лиман (стр.46-53)
Бондар М. Інновайційна парадигма сучасної бухгалтерської освіти та науки в університеті/ М. Бондар, С. Свірко (стр.54-66)
Вітлінський В. Наукова складова в системі інноваційної підготовки фахівців зі спеціальностей "Економічна кібернетика" та "Інтелектуальні системи прийняття рішень"/ В. Вітлінський, С. Устенко, О. Шарапов (стр.67-75)
Саркісян М. Розвиток студентського самоврядування в контексті КНЕУ/ М. Саркісян, О. Чабанюк (стр.76-85)
Павлиш В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами/ В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко (стр.86-91)
Кліх Л. Ретроспективний погляд на становлення магістратури в Україні на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування/ Л. Кліх (стр.92-99)
Крижанівський В. Нове поповнення бібліотечки студента-міжнародника/ В. Крижанівський, М. Дорошко (стр.100-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Вища школа -2012р.,N 9
Цікаві статті :
Скулиш Є. Національна академія Служби безпеки України: сьогодення та перспективи/ Є. Скулиш (стр.7-13)
Панченко В. Інтеграція освіти і науки - запорука якісної підготовки кадрів для Служби безпеки України/ В. Панченко (стр.14-20)
Скулиш Є. Організація захисту інформації з обмеженим доступом - перспективний напрям підготовки фахівців в Україні/ Є. Скулиш, А. Марущак, А. Гуз (стр.21-29)
Латишева Н. Стратегія іншомовної освіти в національній академії СБ України/ Н. Латишева (стр.30-34)
Мамченко С. Навчально-методична робота як чинник підготовки професіоналів у галузі державної безпеки/ С. Мамченко (стр.35-45)
Манько В. Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для Служби безпеки України/ В. Манько (стр.46-54)
Латишева Н. Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії СБ України/ Н. Латишева, Г. Алексюк (стр.55-61)
Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. Вікторова, О. Комарова (стр.62-67)
Акульшина Н. Особливості методики викладання східних мов/ Н. Акульшина, Л. Хіценко (стр.68-73)
Довгань О. Методологічні основи підготовки та перепідготовки фахівців інформаційно-аналітичних підрозділів Служби безпеки України/ О. Довгань, В. Хлань (стр.74-80)
Захарова Ю. Навчання іноземним мовам у сучасних мультимедійних лінгвістичних лабораторіях: занурення в національний колорит і мультимедійний формат/ Ю. Захарова, А. Джужа (стр.81-89)
Фальченко С. Особливості правової підготовки в Національній академії СБ України/ С. Фальченко (стр.90-95)
Іванов Ю. Вивчення міжнародного права - важлива складова правової підготовки співробітника Служби безпеки України/ Ю. Іванов (стр.96-101)
Тарасюк А. Професійно-патріотичне виховання курсантів як складова навчальногопроцесу в Інституті контррозвідувальної діяльності Національної академії СБ України/ А. Тарасюк, В. Чугаєвський (стр.102-107)
Скулиш Є. Психологічні аспекти компетентності випускників академії/ Є. Скулиш, О. Охременко (стр.108-117)
Іванова Н. Психологічне супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії СБ України/ Н. Іванова (стр.118-127)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-116 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)