Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (508)Періодичні видання (4627)Бібліотечні видання (12)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


    Doroshenko, О. М.
    Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry [Текст] = Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія” / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 52-55. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation. Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared. Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved. Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту. Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту. Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання. Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія
Дод.точки доступу:
Sirenko, О. F.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- оцінка
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Дод.точки доступу:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: 23823/2021/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Євтух, В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України / В. Євтух. - С.13-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах / С. Курбатов. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Мережевий освітній простір / О. Рубанець. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті / К. Корсак, А. Похресник. - С.47-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козобродова, Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)» / Д. Козобродова. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свириденко, Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні / Д. Свириденко. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тріпак, М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей / М. Тріпак, Н. Жиляк. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії / В. Любарець, Н. Скибун. - С.77-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тріпак, М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» / М. Тріпак, І. Гуменюк. - С.85-86
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: 21876/2009/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 4
Зміст:
Вакарчук, І. Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук. - С.3-30.
Лега, Ю. Черкаський державний технологічний університет - провідний заклад освіти регіону / Ю. Лега. - С.31-38.
Голубенко, О. Успішність навчання студентів: якість підготовки, тест на стипендію чи перепустка до Європи? / О. Голубенко, М. Смирний. - С.39-49
Бондаренко, М. Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" (З досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103) / М. Бондаренко [и др.] . - С.50-61.
Інші автори: Сидоров М., Морозова Т., Мендзебровський І.
Розенбаум, М. Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.62-81.
Інші автори: Греченкова Л., Ігнатович М., Греченков С.
Чепига, М. Фахово-педагогічна атестація у вищій школі України / М. Чепига. - С.82-86.
Бугрій, О. Творчість у педагогічній діяльності / О. Бугрій. - С.87-92.
Микитюк, І. Педагогічна культура вчителя в контексті сучасної культурно-освітньої ситуації / І. Микитюк. - С.93-101.
Базилевич, В. Життєдайна сила знань / В. Базилевич. - С.102-112.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 21876/2009/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 9
Зміст:
Губерський, Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria / Л. Губерський. - С.7-15.
Перестюк, М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка / М. Перестюк, І. Парасюк. - С.16-30.
Базилевич, В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів / В. Базилевич. - С.31-35.
Еш, С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу / С. Еш. - С.36-49.
Зайцев, В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності / В. Зайцев. - С.50-58.
Загірняк, М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.59-66.
Чередниченко, О. Мова та ідентичність у глобальному світі / О. Чередниченко. - С.67-72.
Куліш, М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття / М. Куліш, Ю. Прилуцький. - С.73-75.
Василюк, А. Проблеми аналізу освітніх програм / А. Василюк. - С.76-82
Смирний, М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр / М. Смирний. - С.83-89.
Розенбаум, М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.90-101.
Інші автори: Омельченко О., Греченкова Л., Смирнова О., Греченков С.
Семенюк, Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти / Г. Семенюк, О. Івановська. - С.102-109.
Баранівський, В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник / В. Баранівський. - С.110-113.
Проект положення про дослідницький університет України. - С.114-124.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: 21876/2010/7/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2010р. № 7/8
Зміст:
Загірняк, М. Кременчуцькому державному університету імені Михайла Остроградського - 50 років / М. Загірняк. - С.5-10
Загірняк, М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.11-17
Бєляєв, Ю. Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв. - С.18-22
Чорний, О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління / О. Чорний, Д. Родькін. - С.23-34
Єлізаров, О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів / О. Єлізаров. - С.35-43
Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська. - С.44-50
Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова. - С.51-56
Кліменко, В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко. - С.57-63
Міщенко, В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці / В. Міщенко. - С.64-74
Сергієнко, В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко, В. Костін. - С.75-79
Стецюк, К. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк. - С.80-85
Нечай, С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай. - С.86-95
Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова. - С.96-106
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 21876/2012/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 2
Зміст:
Пономаренко, В. Проблеми підготовки наукових кадрів / В. Пономаренко. - С.7-19
Зіньковський, Ю. Виховання і навчання. Протиріччя в єдності / Ю. Зіньковський. - С.20-29
Кофанова, О. Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США / О. Кофанова. - С.30-41
Зварич, І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич. - С.42-51
Величко, О. Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі / О. Величко [и др.] . - С.52-61
Інші автори: Должанский А., Бондаренко О., Ломов І., Ясев О.
Галиця, І. Інноваційні технології активізації творчості / І. Галиця, О. Розметова. - С.62-73
Стецюк, К. Поетапне формування екологічної культури майбутніх фахівців вищої аграрної школи / К. Стецюк. - С.74-79
Модестова, Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури / Т. Модестова. - С.80-86
Родіонова, Л. Концептуальні засади вивчення історії економіки та економічної думки / Л. Родіонова. - С.87-93
Мірошниченко, Г. Вплив видатних педагогічних персоналій на розвиток університетської освіти у другій половині ХІХ ст. / Г. Мірошниченко. - С.94-101
Павко, А. Право як соціокультурний феномен / А. Павко. - С.102-108
Пилип'юк, Л. Законодавство про ліквідацію наслідків катастрофи на ЧАЕС: проблеми та тенденції розвитку / Л. Пилип'юк. - С.109-115
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 21876/2013/7
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2013р. № 7
Зміст:
Суліма, Є. Інноваційні виклики сучасності й динаміка модернізації національної освіти / Є. Суліма. - С.7-12
Степко, М. Світові тенденції розвитку систем вищої освіти та проблеми забезпечення якості й ефективності вищої освіти в Україні / М. Степко. - С.13-22
Комаров, В. Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти / В. Комаров. - С.23-33
Дурняк, Б. Вплив міжнародної співпраці Української академії друкарства на підвищення якості підготовки фахівців для видавничо-поліграфічної галузі України / Б. Дурняк, Я. Угрин. - С.34-43
Півняк, Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету / Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко. - С.43-49
Жорнова, Ольга. Talent management у вітчизняному ВНЗ: вибір оптимального шляху розвитку / Ольга Жорнова, Олена Жорнова. - С.50-58
Очеретяний, А. До питання про предмет політології / А. Очеретяний. - С.59-69
Зотова-Садило, О. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище / О. Зотова-Садило. - С.70-78
Константінова, Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм / Н. Константінова. - С.79-91
Головенкін, В. Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу / В. Головенкін. - С.92-98
Україні XXI сторіччя — інтелект і творчість молоді. - С.99-101
Ткаченко, О. Дбати про збереження духовності / О. Ткаченко. - С.102-105
Цвих, В. Політологія у системі підготовки сучасного фахівця / В. Цвих, Д. Черняк. - С.106-110
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Горпініч, Т. І.
    Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти [Текст] = Expert assessment of the american higher medical education system / Т. І. Горпініч // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   США
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Данильчук, Г. О.
    Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти [Текст] / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
тривога -- депресія
Дод.точки доступу:
Венгер, Я. І.
Лагода, Д. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Дорошенко, О. М.
    Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика [Текст] / О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 33-34

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Волосовець, Т. М.
Дорошенко, М. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

13.


    Дубініна, В. Г.
    Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 76-78

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Рибін, А.І.
Кузнецова, О.В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

14.


    Зіньковський, Ю.
    До концептуальних засад розробки національного рейтиніу закладів вищої освіти [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа. - 2018. - № 7/8. - С. 7-20

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
УНІВЕРСИТЕТ -- оцінка -- діяльність -- якість
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Казаков, В.
    Оцінка якості навчання іноземних студентів [Текст] / В. Казаков // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 42-44

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів [Текст] / М. Розенбаум [и др.] // Вища школа. - 2009. - № 4. - С. 62-81.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Розенбаум, М.
Греченкова, Л.
Ігнатович, М.
Греченков, С.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

17.


    Константінова, Н.
    Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм [Текст] / Н. Константінова // Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 79-91

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

18.


    Курбатов, С.
    Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання [Текст] = University rankings and the problem of quality assurance of teaching and learning processes / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
індикатори -- студентоцетроване навчання -- оцінка навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Марущак, М. І.
    Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів [Текст] = Evaluation of the efficiency of doctors of philosophy in nursing training: results of stakeholder survey / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 81-87. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Анотація: В Україні існує необхідність підготовки лідерів у сфері медсестринства у напрямках науки, освіти та практичної діяльності, здатних виховати наступне покоління медсестер. Метою даного дослідження було оцінити ефективність підготовки докторів філософії з медсестринства на освітньо-науковій програмі за спеціальністю 223 «Медсестринство», яка реалізується в Тернопільському національному медичному університеті. Для реалізації поставленої мети було розіслано на електронні поштові скриньки 30 закладів медичної освіти, а також аспірантів за спеціальністю 223 «Медсестринство» листи-прохання щодо згоди взяти участь в анкетуванні. В результаті 10 закладів та 5 здобувачів третього рівня вищої освіти надали свої згоди на проходження анкетування та надіслали заповнені анкети. Встановлено, що підготовка докторів філософії з медсестринства на освітньо-науковій програмі за спеціальністю 223 «Медсестринство», яка реалізується в Тернопільському національному медичному університеті, є ефективною, що підтверджується високою зацікавленістю потенційних стейкхолдерів залучати фахівців зі спеціальності «Медсестринство», підготовлених у ТНМУ, до роботи у своєму закладі і готовністю рекомендувати їх керівникам інших закладів приймати на роботу. Під час аналізу заходів для вирішення проблем дефіциту кваліфікованих кадрів стейкхолдери вважають найважливішими вдосконалення співпраці роботодавців і закладів вищої освіти як у працевлаштуванні випускників, так і в підготовці освітньо-наукових програм, підвищення якості підготовки за рахунок використання сучасного обладнання, техніки та технологій, а також залучення до роботи у ЗВО професіоналів з практики. Середній пріоритет респонденти віддали підвищенню вимог до вступників на ОНП за спеціальністю 223 «Медсестринство», достатньо високий – підвищенню кваліфікації викладачів. Серед пропозицій щодо покращення якості підготовки здобувачів переважали вдосконалення викладацької майстерності та підвищення практичної підготовки, покращення володіння універсальними дослідницькими навичками, створення та забезпечення цілеспрямованих дослідницьких стратегій
In Ukraine, there is a need to train nursing leaders in science, education and practice to educate the next generation of nurses. The purpose of this study was to evaluate the effectiveness of the training of doctors of philosophy in nursing in the educational and scientific program in the specialty 223 “Nursing”, which is implemented at the Ternopil National Medical University. In order to achieve this goal, letters of request were sent to the e-mails of 30 medical education institutions and PhD students of Nursing to agree to take part in the survey. As a result, 10 institutions and 5 PhD students agreed to take the questionnaire and sent the completed questionnaires. It has been established that the training of doctors of philosophy in nursing in the educational and scientific program in specialty 223 “Nursing”, which is implemented at Ternopil National Medical University, is effective, as evidenced by the high interest of potential stakeholders to attract specialists in nursing and their willingness to recommend them to the heads of other institutions to hire. In analyzing measures to address the shortage of qualified personnel, stakeholders consider it important to improve cooperation between employers and higher education institutions in the employment of graduates and in the preparation of educational and scientific programs, improving the quality of training through the use of modern equipment, techniques and technologies, involvement of practitioners in the work of the universities. Respondents gave medium priority to increasing the requirements for entrants to the program in the specialty 223 “Nursing”, high enough - to improve the skills of teachers. Suggestions for improving the quality of applicants’ training included improving teaching skills and improving practical training, improving the possession of universal research skills, and creating and providing targeted research strategies
Дод.точки доступу:
Синенко, М. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 2
Зміст:
Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11
Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14
Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17
Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21
Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22
Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24
Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26
Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30
Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34
Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36
Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38
Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41
Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46
Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50
Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54
Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56
Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59
Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68
Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70
Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84
Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88
Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92
Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94
Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96
Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98
Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100
Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102
Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107
Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110
Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113
Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115
Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121
Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)