Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (508)Періодичні видання (4627)Бібліотечні видання (12)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-44 
1.


    Doroshenko, О. М.
    Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry [Текст] = Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія” / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 52-55. - Bibliogr. at the end of the art.

Анотація: The aim of the study – to discover the ways of improving the level of interns’ academic performance by development of competency-based testing formats in dental education with learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation. Materials and Methods. In order to improve preparedness to licensing integrated exam, learning monitoring system was used. The results of training tests, mock examination and licensing integrated exam were compared. Results and Discussion. Learning monitoring system application for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry allowed to reach higher results of state examination: the average percentage increase and the increase of number of interns, who passed licensing exam, were observed. High level of success pass predictability of learning monitoring system application was proved. Conclusions. An implication of the on-line distance learning and learning monitoring system gives an opportunity to provide the monitoring of academic performance and to evaluate the competency level during the primary specialization in the specialty of Dentistry. Мета дослідження: –визначення шляхів покращення рівня академічної успішності лікарів-інтернів шляхом удосконалення форматів оцінювання, основаних на визначенні компетентності, у стоматологічній освіті із застосуванням системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту. Матеріали та методи дослідження: Система моніторингу навчання була застосована з метою покращення готовності лікарів-інтернів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту. Було порівняно результати тренувальних тестів, пробних іспитів та ліцензійного іспиту. Результати й обговорення: Використання системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “стоматологія” дозволило досягти кращих результатів державної атестації: відзначалось зростання середнього відсотка складання та зростання числа інтернів, які склали ліцензійний іспит. Доведено високий рівень прогнозування успіху складання іспиту при застосуванні системи моніторингу навчання. Висновки. Застосування дистанційного он-лайн навчання та системи моніторингу навчання дає можливість здійснювати моніторинг академічної успішності та оцінити рівень компетентності під час первинної спеціалізації за спеціальністю Стоматологія
Дод.точки доступу:
Sirenko, О. F.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

2.


    Поцелуев, В. І.
    Вивчення впливу кваліфікації лікарів на якість надання первинної медико-санітарної допомоги та оцінка стану її управління [Текст] / В. І. Поцелуев // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 1. - С. 81-84

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- оцінка
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: 23823/2021/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Євтух, В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України / В. Євтух. - С.13-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах / С. Курбатов. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Мережевий освітній простір / О. Рубанець. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті / К. Корсак, А. Похресник. - С.47-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козобродова, Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)» / Д. Козобродова. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свириденко, Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні / Д. Свириденко. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тріпак, М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей / М. Тріпак, Н. Жиляк. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії / В. Любарець, Н. Скибун. - С.77-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тріпак, М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» / М. Тріпак, І. Гуменюк. - С.85-86
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: 21876/2010/7/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2010р. № 7/8
Зміст:
Загірняк, М. Кременчуцькому державному університету імені Михайла Остроградського - 50 років / М. Загірняк. - С.5-10
Загірняк, М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.11-17
Бєляєв, Ю. Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв. - С.18-22
Чорний, О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління / О. Чорний, Д. Родькін. - С.23-34
Єлізаров, О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів / О. Єлізаров. - С.35-43
Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська. - С.44-50
Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова. - С.51-56
Кліменко, В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко. - С.57-63
Міщенко, В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці / В. Міщенко. - С.64-74
Сергієнко, В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко, В. Костін. - С.75-79
Стецюк, К. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк. - С.80-85
Нечай, С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай. - С.86-95
Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова. - С.96-106
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 21876/2009/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 9
Зміст:
Губерський, Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria / Л. Губерський. - С.7-15.
Перестюк, М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка / М. Перестюк, І. Парасюк. - С.16-30.
Базилевич, В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів / В. Базилевич. - С.31-35.
Еш, С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу / С. Еш. - С.36-49.
Зайцев, В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності / В. Зайцев. - С.50-58.
Загірняк, М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.59-66.
Чередниченко, О. Мова та ідентичність у глобальному світі / О. Чередниченко. - С.67-72.
Куліш, М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття / М. Куліш, Ю. Прилуцький. - С.73-75.
Василюк, А. Проблеми аналізу освітніх програм / А. Василюк. - С.76-82
Смирний, М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр / М. Смирний. - С.83-89.
Розенбаум, М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.90-101.
Інші автори: Омельченко О., Греченкова Л., Смирнова О., Греченков С.
Семенюк, Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти / Г. Семенюк, О. Івановська. - С.102-109.
Баранівський, В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник / В. Баранівський. - С.110-113.
Проект положення про дослідницький університет України. - С.114-124.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: 21876/2013/7
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2013р. № 7
Зміст:
Суліма, Є. Інноваційні виклики сучасності й динаміка модернізації національної освіти / Є. Суліма. - С.7-12
Степко, М. Світові тенденції розвитку систем вищої освіти та проблеми забезпечення якості й ефективності вищої освіти в Україні / М. Степко. - С.13-22
Комаров, В. Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти / В. Комаров. - С.23-33
Дурняк, Б. Вплив міжнародної співпраці Української академії друкарства на підвищення якості підготовки фахівців для видавничо-поліграфічної галузі України / Б. Дурняк, Я. Угрин. - С.34-43
Півняк, Г. Інноваційні дослідження в діяльності університету / Г. Півняк, О. Бешта, С. Шевченко. - С.43-49
Жорнова, Ольга. Talent management у вітчизняному ВНЗ: вибір оптимального шляху розвитку / Ольга Жорнова, Олена Жорнова. - С.50-58
Очеретяний, А. До питання про предмет політології / А. Очеретяний. - С.59-69
Зотова-Садило, О. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище / О. Зотова-Садило. - С.70-78
Константінова, Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм / Н. Константінова. - С.79-91
Головенкін, В. Успішність засвоєння фізики студентами першого курсу / В. Головенкін. - С.92-98
Україні XXI сторіччя — інтелект і творчість молоді. - С.99-101
Ткаченко, О. Дбати про збереження духовності / О. Ткаченко. - С.102-105
Цвих, В. Політологія у системі підготовки сучасного фахівця / В. Цвих, Д. Черняк. - С.106-110
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 21876/2012/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 2
Зміст:
Пономаренко, В. Проблеми підготовки наукових кадрів / В. Пономаренко. - С.7-19
Зіньковський, Ю. Виховання і навчання. Протиріччя в єдності / Ю. Зіньковський. - С.20-29
Кофанова, О. Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США / О. Кофанова. - С.30-41
Зварич, І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич. - С.42-51
Величко, О. Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі / О. Величко [и др.] . - С.52-61
Інші автори: Должанский А., Бондаренко О., Ломов І., Ясев О.
Галиця, І. Інноваційні технології активізації творчості / І. Галиця, О. Розметова. - С.62-73
Стецюк, К. Поетапне формування екологічної культури майбутніх фахівців вищої аграрної школи / К. Стецюк. - С.74-79
Модестова, Т. Самостійна робота як складова педагогічної підготовки студентів магістратури / Т. Модестова. - С.80-86
Родіонова, Л. Концептуальні засади вивчення історії економіки та економічної думки / Л. Родіонова. - С.87-93
Мірошниченко, Г. Вплив видатних педагогічних персоналій на розвиток університетської освіти у другій половині ХІХ ст. / Г. Мірошниченко. - С.94-101
Павко, А. Право як соціокультурний феномен / А. Павко. - С.102-108
Пилип'юк, Л. Законодавство про ліквідацію наслідків катастрофи на ЧАЕС: проблеми та тенденції розвитку / Л. Пилип'юк. - С.109-115
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 21876/2009/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 4
Зміст:
Вакарчук, І. Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук. - С.3-30.
Лега, Ю. Черкаський державний технологічний університет - провідний заклад освіти регіону / Ю. Лега. - С.31-38.
Голубенко, О. Успішність навчання студентів: якість підготовки, тест на стипендію чи перепустка до Європи? / О. Голубенко, М. Смирний. - С.39-49
Бондаренко, М. Модель випускника бакалаврату "Програмна інженерія" (З досвіду роботи науково-методичної підкомісії 050103) / М. Бондаренко [и др.] . - С.50-61.
Інші автори: Сидоров М., Морозова Т., Мендзебровський І.
Розенбаум, М. Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.62-81.
Інші автори: Греченкова Л., Ігнатович М., Греченков С.
Чепига, М. Фахово-педагогічна атестація у вищій школі України / М. Чепига. - С.82-86.
Бугрій, О. Творчість у педагогічній діяльності / О. Бугрій. - С.87-92.
Микитюк, І. Педагогічна культура вчителя в контексті сучасної культурно-освітньої ситуації / І. Микитюк. - С.93-101.
Базилевич, В. Життєдайна сила знань / В. Базилевич. - С.102-112.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Яценко, В.
    Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології [Текст] / В. Яценко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 122-124

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Дод.точки доступу:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Зіньковський, Ю.
    До концептуальних засад розробки національного рейтиніу закладів вищої освіти [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа. - 2018. - № 7/8. - С. 7-20

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
УНІВЕРСИТЕТ -- оцінка -- діяльність -- якість
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Горпініч, Т. І.
    Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти [Текст] = Expert assessment of the american higher medical education system / Т. І. Горпініч // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   США
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів [Текст] / М. Розенбаум [и др.] // Вища школа. - 2009. - № 4. - С. 62-81.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Розенбаум, М.
Греченкова, Л.
Ігнатович, М.
Греченков, С.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: МУ7/2007/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2007р. № 1
Зміст:
ейко В.Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Вакалюк І.П., Тимків І.В., Боцюрко Ю.В.
азаков В.М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.12-16
Інші автори: Талалаєнко О.М., Первак М.Б., Барінов Е.Ф.
мурський С.І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти / ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець. - С.20-22
ілай І.М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету / ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , . - С.22-24
Кулянда, І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації / І. С. Кулянда [и др.] . - С.25-28
Інші автори: Кулянда О.О., Шульгай А.Г., Веремчук О.Д.
Радченко, О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи / О. М. Радченко. - С.28-30
Ребров, Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами / Б. О. Ребров [и др.] . - С.30-33
Інші автори: Реброва О.О., Строіло Н.Г., Волошинович А.Р.
Давидович, О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти / О. В. Давидович [и др.] . - С.36-37
Інші автори: Стаднюк Л.А., Приходько В.Ю., Чайковська В.В.
таднюк Л.А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів,середнього медичного персоналу та волонтерів / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.38-40
Інші автори: Чайковська В.В., Давидович О.В., Хаджинова Н.А.
натюк М.С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.40-42
Інші автори: Данилевич Ю.О., Гнатюк Р.М., Слабий О.Б.
Врублевська, С. В. Інноваційні процеси у системі освіти / С. В. Врублевська. - С.43-48
Сандер, С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі / С. В. Сандер. - С.49-51
Потапенков, М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів / М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко. - С.55-58
риходько В.Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.58-61
Інші автори: Давидович О.В., Ширяєва М.І., Давидович Н.Я.
рекотень О.М. Основні психогігієнічні чинники,які впливають на формування здоров`я студентської молоді / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.61-63
Рязанов, Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів / Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Поталов. - С.64-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: МУ7/2017/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1 . - 96.11, р.
Зміст:
Беденюк, А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Вишневська, Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб / Н. Ю. Вишневська [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Іщук І. С.
Геряк, С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення / С. М. Геряк [та ін.]. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Ждан, В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Машейко, І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко. - С.23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцов, В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги / В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрина, В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина” / В. О. Петрина. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія” / В. О. Потапов [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петулько А. П., Медведев М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В.
Родинський, О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні / О. Г. Родинський [та ін.]. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Демченко О. М., Родинська Г. О., Гутнік І. О.
Федорук, О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті / О. С. Федорук [та ін.]. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ілюк І. І. , Зайцев В. І., Владиченко К. А., Степан В. Т., Візнюк В. В.
Човпан, Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора / Г. О. Човпан [та ін.]. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Doroshenko, О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko. - С.52-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Абрамов, С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини / С. В. Абрамов [та ін.]. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Байбаков В. М., Корнацький В. М., Вишневський В. О., Кириченко А. Г., Мороз С. М., Хом’яков В. Μ.
Антоненко, А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мережкіна Н. В., Бардов В. Г., Ставніченко П. В.
Іванченко, О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” / В. О. Кавин [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Кузенко, P. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія” / P. Т. Кузенко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курята, О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лембрик, І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лобань, Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [та ін.]. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Маслак, Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” / Г. С. Маслак [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Мосейчук, А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін / А. Р. Мосейчук. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти / Т. М. Попова [та ін.]. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лоскутов М. Ф., Карабан О. М., Петренко Т. Є., Філіпченко С. М., Лобойко Л. І.
Рогачевський, О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів / О. П. Рогачевський [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Семенець, А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” / А. В. Семенець. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер / В. А. Славопас. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lezhenko, G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine / G. О. Lezhenko [та ін.]. - С.125-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Pashkova О. Е., Sidorova I. V., Кгаупуа Η. V.
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор. - С.130-131
Є примірники у відділах: всього 1 : БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: МУ7/2014/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1
Зміст:
Бойцанюк, С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою / С. І. Бойцанюк. - С.10-12
Бурлака, Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.13-14
Вовченко, М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ / М. Б. Вовченко. - С.15-17
Гарасимів, І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров'я України / І. М. Гарасимів. - С.18-19
Горчакова, Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів / Н. О. Горчакова. - С.20-23
Данилевич, Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" / Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига. - С.24-25
Дейкало, І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи / І. М. Дейкало [и др.]. - С.26-28
Інші автори: Герасимчук П. О., Копитчак І. Р., Ковальчук А. О.
Демчук, М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. Б. Демчук. - С.29-32
Дорошенко, О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика / О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко. - С.33-34
Кліщ, Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок / Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна. - С.35-40
Кормило, О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги / О. М. Кормило [и др.]. - С.41-43
Інші автори: Слободянюк О. Л., Литвиненко І. В., Боровик І. О.
Кравець, Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи / Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик. - С.44-47
Кривенький, Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет / Т. П. Кривенький [и др.]. - С.48-50
Інші автори: Назарук Р. М., Тучак О. І., Воронич-Семченко Н. М.
Кульчицький, В. Й. Історико-педагоічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття / В. Й. Кульчицький. - С.51-55
Куровська, В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.56-59
Кущ, О. Г. Кредитноо-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика'' / О. Г. Кущ. - С.60-63
Леськів, І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету / І. М. Леськів [и др.]. - С.64-66
Інші автори: Жулкевич І. В., Галайчук І. Й., Загурська Н. О.
Манащук, Н. В. Организаація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній. - С.67-68
Мізюк, В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина'' / В. М. Мізюк. - С.69-70
Місяченко, М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету / М. М. Місяченко. - С.71-72
Нікіфоров, О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти / О. А. Нікіфоров. - С.73-76
Омельчук, С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1) / С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко. - С.77-82
Перепелиця, О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету / О. О. Перепелиця. - С.83-85
Пида, В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету / В. П. Пида. - С.88-88
Пішак, В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця / В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук. - С.89-91
П'ятночка, І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом / І. Т. П'ятночка, С. І. Корнага, В. І. П'ятночка. - С.92-94
Рогальський, І. О. Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті / І. О. Рогальський [и др.]. - С.95-97
Інші автори: Чорненький М. В., Калинюк Н. М., Сопіга М. О.
Семенець, А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ / А. В. Семенець. - С.98-103
Сон, А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський. - С.104-106
Сорокман, Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.107-109
Інші автори: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Сорокман, Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.110-112
Інші автори: Сокольник С. В., Швигар Л. В. , Підвисоцька Н. І., Макарова О. В.
Федчишин, Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови / Н. О. Федчишин. - С.113-118
Шовкова, Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ / Н. І. Шовкова. - С.119-120
Зятковська, О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика'' / О. Я. Зятковська. - С.121-123
Кульбашна, Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога / Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний. - С.124-128
Тишковець, М. П. Багатий доробок науковця / М. П. Тишковець. - С.129-131
Завальнюк, А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010) / А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець. - С.132-134
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 2
Зміст:
Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11
Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14
Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17
Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21
Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22
Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24
Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26
Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30
Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34
Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36
Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38
Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41
Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46
Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50
Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54
Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56
Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59
Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68
Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70
Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84
Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88
Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92
Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94
Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96
Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98
Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100
Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102
Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107
Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110
Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113
Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115
Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121
Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: МУ7/2014/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - 57.50, р.
Зміст:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль. - С.5-87
Бондаренко, Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави / Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька. - С.6-8
Толстанов, О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України / О. К. Толстанов [и др.]. - С.9-12
Інші автори: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Осійчук, М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників / М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.13-18
Осійчук, М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти / М. С. Осійчук [и др.]. - С.19-24
Інші автори: Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Вороненко, Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук. - С.25-26
Ковальчук, Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливийаспект наступного розвитку охорони здоров'я в Україні / Л. Я. Ковальчук. - С.27-33
Мороз, В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.34-37
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря / В. М. Запорожан. - С.38-40
Амосова, К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року / К. М. Амосова [и др.]. - С.41-43
Інші автори: Мостбауер Г. В. , Калініна С. Ю., Кричинська І. В.
Лісовий, В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома / В. Μ. Лісовий [и др.]. - С.42-43
Інші автори: Капустник в. а., Завгородній І. В., Семенова Н. В.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.]. - С.44-45
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан [и др.]. - С.46-47
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В.
Думанський, Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.48-51
Інші автори: Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення технологій зворотного зв'язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.52-53
Колесник, Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.54-58
Інші автори: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Гейченко К. І.
Дзяк, Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.59-61
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.62-65
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Зіменковський, Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Івченко, В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору / В. К. Івченко [и др.]. - С.68-72
Інші автори: Сімрок В. В., Бибик В. В., Неловкіна Берналь О. А., Шпетна С. А.
Рожко, М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-74
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Бойчук, Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.75-78
Вороненко, Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.79-80
Децик, О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова. - С.81-82
Поканевич, О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.83-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)