Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Булах І.Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.20-22
|
>2.
| Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.27-31
|
>3.
| Зварич І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/І. Зварич // Вища школа, 2012,N № 2.-С.42-51
|
>4.
| Зварич І. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису/І. Зварич // Вища школа, 2012,N № 7.-С.56-64
|
>5.
| Дзюба С. Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України/С. Дзюба // Вища освіта України, 2018,N № 4.-С.15-24
|
>6.
| Дебич М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція/М. Дебич // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.81-88
|
>7.
| Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. А. Кондратюк // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 2.-С.100-101.
|
>8.
| Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.46-50
|
>9.
| Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.143-147
|
>10.
| Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.34-38
|
>11.
| Головенкін В. Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання/В. Головенкін // Вища школа, 2014,N № 9.-С.71-84
|
>12.
| Зварич І. Застосування засобів паралінгвістики для оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США/І. Зварич // Вища школа, 2014,N № 8.-С.101-109
|
>13.
| Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.39-40
|
>14.
| Золотарьова І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії/І. Золотарьова, М. Колісник // Вища освіта України, 2015,N № 4.-С.74-81
|
>15.
| Вільський Г. Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень/Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлева // Вища школа, 2015,N № 11/12.-С.29-34
|
>16.
| Основні критерії оцінювання якості освіти/Ю. Сафонов [та ін.] // Вища школа, 2018,N № 4.-С.49-57
|
>17.
| Одинцова В.М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання/В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 3.-С.69-71
|
>18.
| Зварич І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України/І. Зварич // Вища школа, 2013,N № 6.-С.83-91
|
>19.
| Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти/О. А. Нікіфоров // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.73-76
|
>20.
| Дєордіца Таяна-Лідія До проблеми оцінювання результатів учіння/Таяна-Лідія Дєордіца // Вища школа, 2018,N № 1.-С.44-54
|
|
|