Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (29)Періодичні видання (407)Бібліотечні видання (11)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
1.


    Шевченко, С.
    Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до болонського процесу [Текст] / С. Шевченко // Вища школа. - 2008. - № 11. - С. 14-23

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


   
    Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб [Текст] = Modern methods of studying and assessment of students’ knowledge in clinic of infectious diseases / Н. Ю. Вишневська [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета дослідження – підвищити ефективність навчання і якість знань студентів з інфекційних хвороб та епідеміології за рахунок удосконалення методів викладання. Матеріали та методи дослідження. У статті наведені сучасні технології підготовки студентів за допомогою ситуаційних задач, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, результатів епідрозслідування спалахів, рольових ігор, використання інтерактивних та віртуальних технологій і тестування. Результати й обговорення. Стаття присвячена проблемі підготовки висококваліфікованих фахівців у вищих навчальних медичних закладах. Наводяться результати досвіду впровадження в навчальний процес різноманітних методик, використання як теоретичних, так і практичних й інтерактивних методів навчання для формування компетенцій у майбутніх лікарів з дисциплін “інфекційні хвороби” й “епідеміологія”, враховуючи специфіку предметів. Висновки. 1. Застосування мультимедіа, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, віртуальних програм сприяє кращому засвоєнню студентами матеріалу, особливо за відсутності тематичних хворих. 2. На заняттях необхідно ширше використовувати методику ділових ігор, щоб студенти могли одночасно засвоювати новий навчальний матеріал і удосконалювати практичні навички. 3. Розв’язання ситуаційних задач допомагає розвинути у студентів клінічне та епідеміологічне мислення. 4. Окрім оцінювання знань студентів за системою “КРОК” доцільно також враховувати здатність їх клінічно й епідеміологічно мислити, застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях й володіння практичними навичками
Дод.точки доступу:
Вишневська, Н. Ю.
Івахів, О. Л.
Васильєва, Н. А.
Іщук, І. С.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

3.


    Семенець, А. В.
    Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” [Текст] = On the lms moodle configuration for the "Higher mathematic" course assessment / А. В. Семенець // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета дослідження – представлення досвіду автора щодо налагодження СДО Moodle для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” з використанням тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA. Матеріали та методи дослідження. Для проведення дослідження розгорнуто тестове середовище у вигляді віртуальної машини в мережному кластері ТДМУ, на якому було встановлено сервер під управлінням ОС CentOS7 з СДО Moodle, версії 3.1.3 з репозиторію ПЗ Bitnami. Для розробки тестів з курсу “Вища математика” запропоновано застосування типу питань STACKiз системою комп’ютерної алгебри MAXIMA. Результати й обговорення. Встановлено проблему використання системи комп’ютерної алгебри MAXIMA на сервері СДО Moodle під управлінням ОС CentOS7. Представлено результати удосконалення процесу налагодження СДО Moodle для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” з використанням тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA. Розроблено алгоритм налаштування системи комп’ютерної алгебри MAXIMA на сервері під управлінням ОС CentOS 7. Показано приклад розробки тестових питань. Висновки. Представлено переваги використання тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA для проведення тестового оцінювання з математичних дисциплін засобами СДО Moodle. Показано перспективність застосування алгоритму потенційованого дерева відповідей (Potential response trees), що підтримується плагіном тестових питань типу STACK, при підготовці тестового оцінювання
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

4.


    Салов, В
    Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів [Текст] / В Салов // Вища школа. - 2009. - № 2. - С. 51-64.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.


    Сікорський, П.
    Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах [Текст] = Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- управління -- планування -- мотивація -- контроль -- оцінювання -- якість
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології [Текст] / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. А. Кондратюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 100-101.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Пашко, К.О.
Кашуба, М.О.
Кондратюк, В.А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.


   
    Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання / Я. Й. Крижановський, В. С. Кульбака, В. М. Меллін // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 18-19

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Крижановський, Я.Й.
Кульбака, В.С.
Меллін, В.М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


    Посоленик, Л. Я.
    Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ [Текст] = Questions for preparation and assessment of knowledge quality of higher education applicants in the field of knowledge “Health protection” by covering test experiences. Environmental implementation of the one state qualification exam / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- КРОК -- студенти -- інтерни -- онлайн -- навчання
Дод.точки доступу:
Видойник, О. Я.
Авдєєв, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу [Текст] / В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 12-16

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Казаков, В.М.
Талалаєнко, О.М.
Первак, М.Б.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

10.


   
    Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка [Текст] // Вища школа. - 2005. - №6. - С. 87-91

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Основні критерії оцінювання якості освіти [Текст] = Main Criteria for Assessing the Quality of Education / Ю. Сафонов [та ін.] // Вища школа. - 2018. - № 4. - С. 49-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Сафонов, Ю.
Дараган, Т.
Власюк, О.
Тимошенко, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Одинцова, В. М.
    Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання [Текст] / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 3. - С. 69-71

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Денисенко, О.М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

13.


   
    Огляд глобальних рейтингів вищих навчальних закладів [Текст] // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 7-23

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- діяльність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Ніколаєва, О. В.
    Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] = Assessment optimization of students’ knowledge of the theoretical medicine on fundamental departments in a credit-transfer system / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 39-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Шутова, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students' knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
стоматологія -- рівень знань
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Нікіфоров, О. А.
    Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти [Текст] / О. А. Нікіфоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 73-76

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

17.


   
    Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу [Текст] / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 58-63

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Казаков, В.
Талалаєнко, О.
Первак, М.
Котлубей, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: МУ7/2022/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1 . - 167.46, р.
Зміст:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, І. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слонецький Б. I., Зозуля I. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький I. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. I.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska О. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: МУ7/2020/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2 . - 165.20, р.
Зміст:
Beck, G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.6-12. - Bibliogr. at the end of the art.
Bilavych, Η. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) / Η. V. Bilavych [та ін.]. - С.14-18. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bahriy M. A., Bilavych I. V., Savchuk B. R., Fedchyshyn N. O.
Demianchuk, M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.20-24. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity / N. O. Fedchyshyn, E. Protner. - С.25-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova. - С.32-39. - Bibliogr. at the end of the art.
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results / N. I. Hantimurova. - С.40-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Hnatiuk, M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons / M. S. Hnatiuk [та ін.]. - С.46-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Slabyi О. B., Tatarchuk L. V., Pokhodun K. A.
Humeniuk, V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities / V. V. Humeniuk. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Humenna, I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Khrystenko, О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects / О. M. Khrystenko. - С.61-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolesnyk, M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation / M. Yu. Kolesnyk. - С.71-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Koshil, N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process / N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla. - С.75-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop. - С.80-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Melnychuk, I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists / I. M. Melnychuk. - С.87-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Nakhaieva, Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.92-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Oliynyk, N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle / N. М. Oliynyk [та ін.]. - С.96-102. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Palasiuk, H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem / H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska. - С.103-107. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Development of students’ cognitive activity / Η. M. Protsyk. - С.113-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Rebukha, L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu. - С.122-126. - Bibliogr. at the end of the art.
Rozlutska, G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939) / G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci. - С.127-132. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn. - С.133-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Synyshyna, V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.137-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Ulishchenko, V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.148-152. - Bibliogr. at the end of the art.
Vykhrushch, A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice / A. V. Vykhrushch. - С.153-160. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees / I. Ya. Zalipska. - С.161-166. - Bibliogr. at the end of the art.
Beck, G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions” / G. Beck. - С.167-172. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)